abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78328762
Ik ga trouwens slapen, goeienacht allemaal
pi_78328893
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 00:20 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga trouwens slapen, goeienacht allemaal
Ja slaap lekker.
Nog 1 heb ik er met een lach:

pi_78329228
Lelijkste foto's waren toch wel van Invincible era.

Oh mijn god, die neus
-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:19:49 #29
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_78331956
Brrrrrrrrrrrrrr.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_78335528

-
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:27:22 #31
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_78343678
Zijn lippen waren idd getatoeeerd, bewijs in het autopsierapport En verder was z'n giechel gewoon net zo aan het verzakken als bij Joe en Katherine, kijk maar hoe zij ouder worden. Hoe erg hij het waarschijnlijk ook had gevonden, hij heeft toch wat trekken van zijn vader geerfd

En dit is misschien een hele lelijke foto, maar ook heel menselijk Rimpels
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_78351310
Het lijkt of zijn baardgroei een beetje grijs is.
pi_78351472
Zie iedereen hier in shock zijn over een paar rimpels en grijze haren, de arme man was al een halve eeuw oud hoor! Haha.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:32:58 #34
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78359364
Volgens het autopsierapport waren zijn lippen ROZE getatoeëerd. En ja, vitiligo schijnt ook de lippen te kunnen aantasten. En natuurlijk werd ie ook ouder.
Volgens mij heeft ie ook iets in zijn bovenlip laten inspuiten hoor, want zijn bovenlip is veel voller dan vroeger.
Leef en Laten Leven
pi_78360304
Aanstaande zondag is om 23.15u de Reportage: Michael Jackson: wie vermoordde The King of Pop? te zien. In deze docu alles over de dood van Michael Jackson. “De dood van het wereldwijde muzikale fenomeen Michael Jackson deed veel stof opwaaien. Terwijl Michaels arts verdacht wordt van dood door schuld, probeert deze reportage – met onder andere Jermaine Jackson en Diana Ross – de waarheid achter alle geruchten en theorieën over zijn dood boven tafel te krijgen.”

Verder volgende week donderdag laat SBS 6 om 23.15u de docu: Michael Jackson: de laatste dagen voor zijn dood zien en volgende week vrijdag om 23.15u de docu Michael Jackson: het leven van de grootste popster ooit. Met hierin een portret van Michael Jackson, dat duidelijk maakt waarom hij zo geliefd en succesvol is geworden. De privévideo’s en exclusieve archiefbeelden laten zien hoe Michael uitgroeide van jong zangtalent tot wereldster. Zijn moeder Katherine en zijn zus LaToya vertellen over Michaels bijzondere leven.

Maar wat was die actie nou van die Arnold Klein die zijn jasje terug wilde?

Dr. Arnold Klein -- Michael Jackson's longtime dermatologist and friend -- has filed a claim against Michael Jackson's estate ... but this time it's not about money -- Arnie wants his jacket back!

Dr. Klein claims Michael borrowed a Gianfranco Ferre green jacket from him several months before he died -- a jacket Klein claims is worth $10,000.

According to the claim, "The jacket has not been returned prior to death and has not been returned after death (although demand has been made)."

Klein is not asking for any money, but wants his threads back.

Klein filed another claim against the Michael Jackson estate back in October -- for $48,522.89 for medical services.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:57:47 #36
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78360764
Hee bedankt voor deze tips!
Heb het allemaal opgeschreven, want ik kijk niet zo HEEL veel tv.
Leef en Laten Leven
pi_78361115
Inderdaad bedankt voor de tip maar blegh, SBS, zal mij benieuwen of het deze keer niet in een "haha kijk wat een freak!" programma gaat uitdraaien.

Dat jasje, haha, ik zou het ook wel terug willen als het zoveel geld kostte
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:04:41 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78361224
Is het allemaal SBS6, ook de eerste?
Leef en Laten Leven
pi_78361680
Ik denk het, zij hebben toch dat "Reportage" programma op zondagavond? Nou ja, voor hetzelfde geld heb ik ongelijk en is het een goede documentaire hoor. Afwachten maar
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:13:22 #40
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78361810
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk het, zij hebben toch dat "Reportage" programma op zondagavond? Nou ja, voor hetzelfde geld heb ik ongelijk en is het een goede documentaire hoor. Afwachten maar
Hmm, bij SBS6 is het idd heel erg afwachten wat het wordt. De campingzender
Leef en Laten Leven
pi_78361876
Nu we het toch over campingzenders e.d. hebben... bestaan er MJ fans die Wilders aanhangen? Was er gewoon even benieuwd naar, omdat die twee naar mijn idee totaal niet met elkaar stroken.
pi_78361926
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Robijn48 het volgende:
Is het allemaal SBS6, ook de eerste?
Yep, allemaal SBS6
Blijkbaar is deze dvd al sinds begin februari te koop

Who Killed the King of Pop begint op het moment dat een medewerker vanuit de woning van de popster aan 100 Carolwood Drive in Los Angeles een 911-noodoproep pleegt. Jackson’s lijfarts Conrad Murray, nu verdachte van moord in de zaak rond de overleden popster, voert tijdens dit telefoongesprek – zo valt te beluisteren – hartmassage uit op Michael Jackson. Vervolgens ontvouwt zich aan het oog en oor van de kijker minuut voor minuut het paniekscenario. Voorts komen allerlei beroemdheden en fans aan het woord die een mening geven over de gebeurtenissen, onder wie Diana Ross, Uri Geller, Elizabeth Taylor, broer Jermaine Jackson en dochter Paris Jackson.

Terwijl de media zich uitput in het opvoeren van diverse doodstheorieën, speculaties en samenzweringen, wordt in Who Killed the King of Pop een poging gedaan om dit raadsel te ontrafelen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:15:33 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78361948
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef gifkwal het volgende:
Nu we het toch over campingzenders e.d. hebben... bestaan er MJ fans die Wilders aanhangen? Was er gewoon even benieuwd naar, omdat die twee naar mijn idee totaal niet met elkaar stroken.
Hahaha, wat een leuke vraag.
Neuhhhh ik ben in ieder geval geen aanhanger van Wilders.
Leef en Laten Leven
pi_78362332
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Yep, allemaal SBS6
Blijkbaar is deze dvd al sinds begin februari te koop
[ afbeelding ]
Voorts komen allerlei beroemdheden en fans aan het woord die een mening geven over de gebeurtenissen, onder wie Diana Ross, Uri Geller, Elizabeth Taylor, broer Jermaine Jackson en dochter Paris Jackson.

Terwijl de media zich uitput in het opvoeren van diverse doodstheorieën, speculaties en samenzweringen, wordt in Who Killed the King of Pop een poging gedaan om dit raadsel te ontrafelen
Klinkt interessant maar is het denk ik niet. Sowieso kan ik me absoluut niet inbeelden dat Elizabeth Taylor en Diana Ross niet bij de memorial komen maar wel aan zo'n documentaire zouden meewerken, laat staan Paris (ik neem aan dat ze gewoon dat stukje van de memorial gebruiken waar zij iets zegt). Uri Geller, laat me niet lachen

Wat ik bedoel te zeggen is dat deze documentaire voor de fans waarschijnlijk niks nieuws/interessants bevat. Maar we zullen zien!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:32:29 #45
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78363096
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Klinkt interessant maar is het denk ik niet. Sowieso kan ik me absoluut niet inbeelden dat Elizabeth Taylor en Diana Ross niet bij de memorial komen maar wel aan zo'n documentaire zouden meewerken, laat staan Paris (ik neem aan dat ze gewoon dat stukje van de memorial gebruiken waar zij iets zegt). Uri Geller, laat me niet lachen

Wat ik bedoel te zeggen is dat deze documentaire voor de fans waarschijnlijk niks nieuws/interessants bevat. Maar we zullen zien!
Hmmm, see what you mean.

Weet iemand trouwens waarom Diana Ross nergens te bekennen was op de begrafenis? Ik vind dat nog steeds heel vreemd.
Leef en Laten Leven
pi_78363441
Nog even wat foto's van de kinderen
pi_78363999
Leuk die foto's, Rosalyne! Wat is Blanket toch een schatje

Dat van Diana Ross weet ik ook niet, misschien was het te pijnlijk of zo?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:17:15 #48
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78366257
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef gifkwal het volgende:
Leuk die foto's, Rosalyne! Wat is Blanket toch een schatje

Dat van Diana Ross weet ik ook niet, misschien was het te pijnlijk of zo?
Zit te denken aan de slechte verstandhouding tussen Katherine Jackson en Diana Ross, waar ik wel eens over heb gelezen. Dat schijnt al jaren zo te zijn, omdat Diana Ross eens zo'n beetje zijn tweede moeder was, iets waar Katherine niet goed mee kon omgaan.
Ach, we weten niet alles, en misschien maar goed ook.
Leef en Laten Leven
pi_78366439
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zit te denken aan de slechte verstandhouding tussen Katherine Jackson en Diana Ross, waar ik wel eens over heb gelezen. Dat schijnt al jaren zo te zijn, omdat Diana Ross eens zo'n beetje zijn tweede moeder was, iets waar Katherine niet goed mee kon omgaan.
Ach, we weten niet alles, en misschien maar goed ook.
O ja, zoiets zou me ook niks verbazen. Maar zoals je zegt, wat weten wij er eigenlijk van. Voor hetzelfde geld hadden MJ en Diana al 10 jaar knallende ruzie
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:23:17 #50
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_78366692
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef gifkwal het volgende:

[..]

O ja, zoiets zou me ook niks verbazen. Maar zoals je zegt, wat weten wij er eigenlijk van. Voor hetzelfde geld hadden MJ en Diana al 10 jaar knallende ruzie
Ja psies!
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')