Ja slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:20 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga trouwens slapen, goeienacht allemaal
Hmm, bij SBS6 is het idd heel erg afwachten wat het wordt. De campingzenderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk het, zij hebben toch dat "Reportage" programma op zondagavond? Nou ja, voor hetzelfde geld heb ik ongelijk en is het een goede documentaire hoor. Afwachten maar
Yep, allemaal SBS6quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Robijn48 het volgende:
Is het allemaal SBS6, ook de eerste?
Hahaha, wat een leuke vraag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef gifkwal het volgende:
Nu we het toch over campingzenders e.d. hebben... bestaan er MJ fans die Wilders aanhangen? Was er gewoon even benieuwd naar, omdat die twee naar mijn idee totaal niet met elkaar stroken.
Klinkt interessant maar is het denk ik niet. Sowieso kan ik me absoluut niet inbeelden dat Elizabeth Taylor en Diana Ross niet bij de memorial komen maar wel aan zo'n documentaire zouden meewerken, laat staan Paris (ik neem aan dat ze gewoon dat stukje van de memorial gebruiken waar zij iets zegt). Uri Geller, laat me niet lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Yep, allemaal SBS6
Blijkbaar is deze dvd al sinds begin februari te koop
[ afbeelding ]
Voorts komen allerlei beroemdheden en fans aan het woord die een mening geven over de gebeurtenissen, onder wie Diana Ross, Uri Geller, Elizabeth Taylor, broer Jermaine Jackson en dochter Paris Jackson.
Terwijl de media zich uitput in het opvoeren van diverse doodstheorieën, speculaties en samenzweringen, wordt in Who Killed the King of Pop een poging gedaan om dit raadsel te ontrafelen
Hmmm, see what you mean.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Klinkt interessant maar is het denk ik niet. Sowieso kan ik me absoluut niet inbeelden dat Elizabeth Taylor en Diana Ross niet bij de memorial komen maar wel aan zo'n documentaire zouden meewerken, laat staan Paris (ik neem aan dat ze gewoon dat stukje van de memorial gebruiken waar zij iets zegt). Uri Geller, laat me niet lachen![]()
Wat ik bedoel te zeggen is dat deze documentaire voor de fans waarschijnlijk niks nieuws/interessants bevat. Maar we zullen zien!
Zit te denken aan de slechte verstandhouding tussen Katherine Jackson en Diana Ross, waar ik wel eens over heb gelezen. Dat schijnt al jaren zo te zijn, omdat Diana Ross eens zo'n beetje zijn tweede moeder was, iets waar Katherine niet goed mee kon omgaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef gifkwal het volgende:
Leuk die foto's, Rosalyne! Wat is Blanket toch een schatje![]()
Dat van Diana Ross weet ik ook niet, misschien was het te pijnlijk of zo?
O ja, zoiets zou me ook niks verbazen. Maar zoals je zegt, wat weten wij er eigenlijk van. Voor hetzelfde geld hadden MJ en Diana al 10 jaar knallende ruziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zit te denken aan de slechte verstandhouding tussen Katherine Jackson en Diana Ross, waar ik wel eens over heb gelezen. Dat schijnt al jaren zo te zijn, omdat Diana Ross eens zo'n beetje zijn tweede moeder was, iets waar Katherine niet goed mee kon omgaan.
Ach, we weten niet alles, en misschien maar goed ook.
Ja psies!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef gifkwal het volgende:
[..]
O ja, zoiets zou me ook niks verbazen. Maar zoals je zegt, wat weten wij er eigenlijk van. Voor hetzelfde geld hadden MJ en Diana al 10 jaar knallende ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |