Maar dat houd het hier vaak wel spannend en levendig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:55 schreef Bastard het volgende:
En sommige zullen het nooit met elkaar kunnen vinden
is dat van die reclame met 14 jarig meisje ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:31 schreef Bastard het volgende:
Beste TRU film gezien van dit jaar The lovely bones
Yep!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:11 schreef Summers het volgende:
[..]
is dat van die reclame met 14 jarig meisje ?
Heb begrepen dat Peter Jackson dit boek echt flink verneukt heeft qua film.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:31 schreef Bastard het volgende:
Beste TRU film gezien van dit jaar The lovely bones
Het is geen blockbuster nee, misschien moet het onderwerp of inslag je aanspreken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heb begrepen dat Peter Jackson dit boek echt flink verneukt heeft qua film.
Ook als je de FOK! review leest of de user reviews op IMDB. Niet echt mals.
En toch als je de trailer ziet zou het hooguit toch wel vermakelijk moeten zijn zou je zeggen.
Weinig mensen die ik er echt iets positiefs over hoor zeggen / schrijven.
Wat ik vooral lees is dat de regisseur niets van het boek heeft begrepen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef Bastard het volgende:
Het is geen blockbuster nee, misschien moet het onderwerp of inslag je aanspreken?
Ik vond het in ieder geval een goeie film.
Valt mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:37 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat als je niets van 'tussen hemel en aarde' wil weten je er geen hol aan gaat vinden.
Dat is trouwens ook niet helemaal waar. Ik ken iemand die echt geen rijst en bami lust. Zo kinderachtig vind ik dat. Die vent is 47quote:
* JoepiePoepie is nerdinquote:
Zit tussen de oren denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Er bestaan ook mensen die geen water lusten. Dat vind ik ook verwend en kinderachtig.
Water is smaakloosquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zit tussen de oren denk ik.
Maar persoonlijk drink ik ook liever filter water dan kraan water. Er zit wel degelijk iets van smaak verschil tussen verschillende (bron) waters.
water is niet smaakloosquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Water is smaakloosMaar zit smaak niet sowieso tussen de oren?
Niet waar. Water is niet smakeloos, alleen gedestileerd water is echt volledig smakeloos.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Flammie het volgende:
Water is smaakloosMaar zit smaak niet sowieso tussen de oren?
Ooohhhhhh...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:57 schreef Flammie het volgende:
Ik bedoelde meer te zeggen dat water niet erg lekker voor mijn gevoel is.. niet dat het echt.. smaakloos is
Ja o.k., maar er zit een verschil tussen 'niet lusten' en 'niet zo lekker vinden'. En water/rijst/bami/spaghetti 'niet lusten' vind ik erg kinderachtigquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:30 schreef Darkwolf het volgende:
Zit tussen de oren denk ik.
Maar persoonlijk drink ik ook liever filter water dan kraan water. Er zit wel degelijk iets van smaak verschil tussen verschillende (bron) waters.
Dat eet ik nu al de hele week. Ga eens verder neuzen of er niet iets anders is! Verandering van gras doet eten!quote:
Ah.... ja, ik snap je.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja o.k., maar er zit een verschil tussen 'niet lusten' en 'niet zo lekker vinden'. En water/rijst/bami/spaghetti 'niet lusten' vind ik erg kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |