Jemigquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een Lada Niva kun je je kind ook naar school brengen als er ff geen weg is
SOW!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:29 schreef Paul het volgende:
IK BEN BETAALLID GEWORDEN VAN ACTIONRADIO!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zijn we nu aan het slowchatten in het Fok! Radio topic?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WauwMaar wel lekker hoor zo in de winter, heb nooit koude voeten
![]()
alles voor martijn zn ongeboren zoonquote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn we nu aan het slowchatten in het Fok! Radio topic?
Alleen maar kwaliteitsliedjesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef FOKradio het volgende:
[..]
oh god, dus nu kun je nog meer stemmen
Je gaat hem toch niet echt Willem noemen hequote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik mezelf zo'n beetje afvraag he.... Heeft de moeder in kwestie wellicht verstand van mannenzaken?
Wellicht omdat ze 5 oudere broers heeft ofzo en daardoor de meeste spelregels van voetbal en vooral ijshockey wel kent?
Komt ze nu mee...quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef flugeltje het volgende:
Wat ik mezelf zo'n beetje afvraag he.... Heeft de moeder in kwestie wellicht verstand van mannenzaken?
Wellicht omdat ze 5 oudere broers heeft ofzo en daardoor de meeste spelregels van voetbal en vooral ijshockey wel kent?
Het is veel leuker om het door Martijn te laten onderzoeken allemaalquote:
Lol!!quote:
Moet ik er wel ff betere stoelen in schroeven (geen BX stoelenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jemig
Die kan zo mee naar IJsland.
Neejoh gekkie, doe maar Paul of Arnoquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef flugeltje het volgende:
tnx @donnahvh
@paul, yupz de naam is inderdaad Willem
Die zijn wel beter dan de stoelen die je nu hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet ik er wel ff betere stoelen in schroeven (geen BX stoelen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |