Haha, dat is wel heel specifiek, hoedatzo??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
wat leuk dat er al een paar zijn die een datum geprikt hebben
Bij ons duurt het nog 27 maanden![]()
(always look on the bright side of life)
Mijn wederhelft zit midden in zijn studie en over 27 maanden is hij als het goed is afgestudeert! En de afspraak is dat we dan gaan oefenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel specifiek, hoedatzo??
Klopt heeft binnen de hele familie veel indruk gemaakt wat dat betreftquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, Ereshkigal, ik kan me voorstellen dat een doodgeboren neefje/nichtje wel even de verkeerde impact maakt ja!![]()
Wel fijn om te beseffen dat je er klaar voor bent lijkt me?
joh dat moet je anders zien!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
He, het wordt nog gezellig hier
Zo worden we natuurlijk nooit slank he
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
joh dat moet je anders zien!
Mijn buik is nog nooit zo strak geweest als met 9 maanden zwangerschap![]()
hier eigenlijk net zo!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Cantare het volgende:
Voor ik zwanger was, leek bevallen me ook iets om als een berg tegenop te zien. Maar sinds ik zwanger ben heb ik dat gevoel helemáál niet meer, ik kijk er haast naar uit.
En je bent nu zwanger!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
Hoi![]()
Ik rammel wel maar er zijn geen plannen verder.
Ik heb nu een dochter van bijna 2 dus dat is al wel een poos allemaal geleden..
De mogelijkheden zijn er maar de relatie is (te) pril
Dat is nog minder erg dan dat ik zeg: "oh ik kijk er eigenlijk wel naar uit dat Thomas wat groter is" (althans, dat vinden andere mensen soms wel ergquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef McLaura het volgende:
Ik heb er geen last van. Van het weekend had een verse baby op de arm, en dacht 'wat ben ik blij dat Thijs niet meer zo klein is'. Hmmm.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |