Oh wauw pvoessssss, geweldigquote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
Hoi![]()
Ik rammel wel maar er zijn geen plannen verder.
Ik heb nu een dochter van bijna 2 dus dat is al wel een poos allemaal geleden..
De mogelijkheden zijn er maar de relatie is (te) pril
Wat is niet beginnen in deze situatie?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, leuk! Hoe oud is het kindje nou?
Ik ga niet meteen beginnen hoor, eerst maar eens kijken of mijn lijf na bijna 5 jaar mirena (en daarvoor 2 jaar de pil) weer netjes een cyclus heeft enzo
Jaquote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef _aurum_ het volgende:
Ik weet het niet...eerlijk gezegd. Ik vraag er niet meer naar, hij weet dat de bal bij hem ligt. Het hangt er denk ik vanaf hoe het met zijn studie verloopt. Wellicht dat als dat allemaal gaat zoals wij hopen dat hij er eerder het groene licht voor geeft.
Ik laat 'm wel gewoon nog weten als ik last heb van klapperende eierstokkenHij praat er zelf wat meer over en we hebben generatie 2010 zitten kijken, dat vond hij volgens mij ook wel interessant.
Dat soort kleine dingen geven mij toch wel de indruk dat hij er wel mee bezig is. Meer dan eerst iig
Dat zou helemaal niet erg zijn hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef innepin het volgende:
Spannend, LadyBlack! Waarschuwinkje: ik dacht ook dat mijn lichaam even een half jaartje op gang moest komen na 3,5 jaar mirena, en het plan was om als ik eenmaal een cyclus had, dan een jaartje te wachten en dan serieus te beginnen.
Maar nog voordat ik goed en wel ongesteld werd, was ik zwangermet 1x een condoom vergeten
.
Is ook niet erg natuurlijkMaar dus niet te makkelijk over denken
![]()
(sorry, tmi)
En Pvoesss, wat leuk!
dat had mijn vriend dus ook he, precies hetzelfdequote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jadat is dan toch wel interessant he! Mijn vriend zat ook commentaar te geven bij die aflevering die hij gezien heeft, en toen zat ik hem ook wel even aan te kijken:
![]()
![]()
Welkom Bamba!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:40 schreef Bamba het volgende:Ik kom ook gezellig meerammelen!!
M'n vriend en ik hebben al een zoontje van bijna 3 en alhoewel hij altijd heeft geroepen pertinent geen tweede te willen, is hij sinds een paar dagen om. Het zal nog wel even duren voor we er voor gaan, eerst moeten namelijk de financiële kant op orde zijn en zal mijn suikerziekte perfect gereguleerd moeten gaan worden, maar daarna gaan we er voor!
Ohh ja, en ik hoop ook echt dat ik zo'n lieve mama (net als mijn mama) zal gaan worden later, als ik een kindje krijgquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
He wat een heerlijke post![]()
En dat het kindje een verrijking is, en geen beperking, dat is ook mijn overtuigingEn dat zal ook iedere ouder beamen denk ik
Hihi, agossie je dochtertje en zand! Ja, dat kan ook altijd gebeuren inderdaad, dat je kindje ergens helemaal niet van houdt waar je zelf juist wel van houdt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:20 schreef Pvoesss het volgende:
Natuurlijk is het niet zo dat je leven stopt en je vrijheid weg is met kind..
Maar er zijn wel kinderen die er toch voor kunnen zorgen dat die mogelijkheid minder is.
Je moet er denk ik altijd wel op 'inleveren' (al is dat niet het juiste woord)
het is maar aan jezelf hoe erg je daar mee gaat zitten..
Ik zag mezelf al hele zomers op het strand zitten.. Laat mijn dochter nou helemaal in paniek raken van zand..![]()
Dat vind ik geen probleem, dan geen zand.. maar stel je voor dat je in je relatie uren over het strand liep dol bent op het zand en je hebt dan een kind die zo reageert tjahh dan mis je die 'vrijheid' om te doen wat je altijd deed meer denk ik.. Ik vind dat er bij horen.. maar ik snap wel hoe sommige aan dat idee kunnen komen zeker als je te vroeg aan kinderen begint. En nog van alles niet kan missen.
Ik ga zelden stappen of weg zonder gezin ik heb die behoefte totaal niet meer maar als iemand me belt om wat leuks te doen dan hadden ze dat vaak een week eerder moeten doen i.v.m. mijn planning..
En ik zelf kan er dan totaal niet mee zittenik blijf netzolief thuis maar mijn vrienden die balen dus wel.
Zeker omdat niemand al aan kinderen is begonnen..
Haha, dat is wel heel specifiek, hoedatzo??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
wat leuk dat er al een paar zijn die een datum geprikt hebben
Bij ons duurt het nog 27 maanden![]()
(always look on the bright side of life)
Mijn wederhelft zit midden in zijn studie en over 27 maanden is hij als het goed is afgestudeert! En de afspraak is dat we dan gaan oefenenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, dat is wel heel specifiek, hoedatzo??
Klopt heeft binnen de hele familie veel indruk gemaakt wat dat betreftquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oef, Ereshkigal, ik kan me voorstellen dat een doodgeboren neefje/nichtje wel even de verkeerde impact maakt ja!![]()
Wel fijn om te beseffen dat je er klaar voor bent lijkt me?
joh dat moet je anders zien!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
He, het wordt nog gezellig hier
Zo worden we natuurlijk nooit slank he
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
joh dat moet je anders zien!
Mijn buik is nog nooit zo strak geweest als met 9 maanden zwangerschap![]()
hier eigenlijk net zo!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:33 schreef Cantare het volgende:
Voor ik zwanger was, leek bevallen me ook iets om als een berg tegenop te zien. Maar sinds ik zwanger ben heb ik dat gevoel helemáál niet meer, ik kijk er haast naar uit.
En je bent nu zwanger!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
Hoi![]()
Ik rammel wel maar er zijn geen plannen verder.
Ik heb nu een dochter van bijna 2 dus dat is al wel een poos allemaal geleden..
De mogelijkheden zijn er maar de relatie is (te) pril
Dat is nog minder erg dan dat ik zeg: "oh ik kijk er eigenlijk wel naar uit dat Thomas wat groter is" (althans, dat vinden andere mensen soms wel ergquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef McLaura het volgende:
Ik heb er geen last van. Van het weekend had een verse baby op de arm, en dacht 'wat ben ik blij dat Thijs niet meer zo klein is'. Hmmm.....
man ik rammel de tent uit!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier!
Heeft iedereen het rammelen nog onder controle nu het overal zo mooi lente is?
Ik nietvandaag was ik aan het winkelen met een vriendin + haar zoontje, ik liep in een winkel met hem op mn arm, kwam een oud studiegenootje tegen die prompt vroeg of dat mijn kindje was!
Was t maar waar...
Dat gaan wij niet reddenquote:
Bang voor een derde en vierde in 1x?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:36 schreef mikoxx het volgende:huup!!!
![]()
Ik vind kleine babietjes echt superschattig![]()
vooral twee
maar ik vind ze ook nog steeds leuker worden!!! Een derde??? Ik durf niet goed
kan ik me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Bang voor een derde en vierde in 1x?
Ow, dat klinkt herkenbaarquote:Op zondag 11 april 2010 08:54 schreef Chan het volgende:
En sowieso, een tweede kindje past niet echt in huis hier.. En grappig genoeg rammel ik juist al minder hoe ouder Timo wordt, ik vind hem zo leukik wil helemaal niet dat iemand dat komt verstoren voorlopig..
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:04 schreef huuphuup het volgende:
Ladyblack gaan jullie er deze zomer voor?? Wat leuk!
Misschien wel met een baby!quote:Op zondag 11 april 2010 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja
En het is bijna zomer
Vandeweek zat ik op de bank echt even weg te dromen dat ik misschien volgend jaar om deze tijd wel met een buikje op de bank zit....!!
Misschien speelt de weg om zwanger te worden ook wel mee ja, dat weet ik niet. En zo zullen er meer omstandigheden zijn die mee kunnen spelen. Ik heb alleen nooit echt iets gehad met hele kleine baby's.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:47 schreef FF het volgende:
Hangt het [ afbeelding ] niet af van omstandigheden?
Dat zou wel het allertofst zijn ja!quote:Op zondag 11 april 2010 14:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien wel met een baby!![]()
![]()
ohja... rammelrammel
Ja dat wel een beetje idd. En ik wil niet dat we 'niet blij' zijn als het weer een tweeling is. Als we ervoor gaan dan is het allebei goed, 1 of 2. Maar dat is idd wel wat mij een beetje tegenhoudt... ofzo....quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Bang voor een derde en vierde in 1x?
Daar ben ik nu ook al over aan het denken, of ik straks misschien weer met hetzelfde clubbie zwanger zal zijn hierquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:05 schreef innepin het volgende:
Huup, gaan we weer samen zwangeren?Nog heel even wachten hoor.... maar dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |