Die gozer heeft gebroken wervels sukkel, en woont/verblijft daardoor ff bij zijn ouders..quote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
1 keer per week.
TS: je kunt niet tegen 10 minuutjes stofzuiglawaai? Tip: ga op jezelf wonen! Oh, dat kan je niet? Mekker dan niet en wees blij dat je een dak boven je hoofd hebt. Andere tip: stofzuig zelf, dan lijkt het minder hard en je draagt nog wat bij aan het huishouden ook.
Tja, that sucks.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
Die gozer heeft gebroken wervels sukkel, en woont/verblijft daardoor ff bij zijn ouders..
hij zegt toch in de OP dat hij op zichzelf woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk heb je wel gelijkquote:Op maandag 22 februari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, that sucks.
Ik vind het desondanks nog steeds behoorlijk zielig dat ie over stofzuigen gaat klagen.
Is het ook. Maar na een maand of 2 begint het je toch behoorlijk de keel uit te hangen. Probeer zelf maar eens. Oh toch liever niet? Nee okeequote:Op maandag 22 februari 2010 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tja, that sucks.
Ik vind het desondanks nog steeds behoorlijk zielig dat ie over stofzuigen gaat klagen.
Geen huisdieren, nee...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Vraagje aan de 1-keer-per-week-mensen:
Hebben jullie allemaal geen huisdieren ofzo
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Nee, is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Nee, als ik huisdieren had, dan zou ik om het uur moeten stofzuigen vanwege mijn allergie, vrees ikquote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Euhm.. je moeder hóéft je niet in huis te nemen. Je kan ook naar een revalidatiecentrum/verzorgingshuis of wat dan ook. Maar ja, bij mams is lekker makkelijk en goedkoop he. Snap ik wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het ook. Maar na een maand of 2 begint het je toch behoorlijk de keel uit te hangen. Probeer zelf maar eens. Oh toch liever niet? Nee okee
Daar heb ik allergiën voorquote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
inderdaad geen huisdierenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Daar heb je een heel goed punt. Wat ik weleens vergeetquote:Op maandag 22 februari 2010 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Euhm.. je moeder hóéft je niet in huis te nemen. Je kan ook naar een revalidatiecentrum/verzorgingshuis of wat dan ook. Maar ja, bij mams is lekker makkelijk en goedkoop he. Snap ik wel.
Maar klaag dan niet over 10 minuutjes per dag stofzuigen. Wees blij dat je moeder zo lief is dat ze je in huis neemt.
nee maar als je huisdieren hebt denk ik dat je met 1 keer per week echt niet genoeg stofzuigt om het schoon te hebbbenquote:
als dank dus die stofzuiger kopen, luister nou maar gewoon naar mequote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt. Wat ik weleens vergeet![]()
Sorry mam
Goed punt. Ik koop een hele stille. En die tweak ik dan zo, dat ie na uitschakelen de eerstkomende 168 uur niet meer aan gaat. Gewoon een startonderbreker ertussenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
als dank dus die stofzuiger kopen, luister nou maar gewoon naar me
Jouw huis is altijd netjes en schoon enzoquote:Op maandag 22 februari 2010 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als ik huisdieren had, dan zou ik om het uur moeten stofzuigen vanwege mijn allergie, vrees ik.
Maar ik heb geen huisdieren, woon alleen en houd het ook wel vrij netjes. Dus een keer per week is voldoende.
Nee, idd, nu nog niet. Maar met een paar katten erbij zal het wel wat vaker moeten. Maar ik vind dat niet erg, zo lang ben ik er toch niet mee bezig.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Herkenbaar...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
1x per week en als ik bezoek krijg stofzuig ik nog even voordat ze langskomen
Nee en zelf ben ik overdag zo'n 11 uur van huis. En als ik wel thuis ben, heb ik netjes mijn schoenen uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Het is hier overigens wel altijd een bende, maar dxat maakt mij geen zak uit.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:01 schreef Winner_Taco het volgende:
Als ik het laminaat niet meer zie
Da's ook lui.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
niet dat laat ik doen
quote:
daar heb ik een schoonmaakster voorquote:
bah bahquote:Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef polariteit het volgende:
1x per maand oid, gemiddeld genomen.
quote:
Nee, we hebben geen huisdieren en ook geen kuttapijt.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
waarom rook jij bij het eten?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:41 schreef DeLoet het volgende:
elke dag, ik rook en ik kruimel erg bij het eten van broodjes en boterhammen
Als er wat poezenhaarstofwolkjes rondwapperen. Het huis is er voor ons, wij niet voor het huisquote:
Logisch dus dat ze om de dag moet stofzuigenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeMaar mijn gebruikelijke 1 keer per week is dus normaal
Dat wou ik ff weten, bedankt
![]()
pa en ma hebben ook geen huisdieren. Ja, buiten mij dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |