abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78301553
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef Buzios het volgende:

[..]

Deze post was voor RvLaak

Of ben jij nu zijn woordvoerder ? Krijg je nu een banzai boompje van hem ?
Reageer eens inhoudelijk op mijn post, dat is toch het enige wat je doet? En waar slaat dat banzai ( ) boompje op?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_78301601
En met 28 graden binnen zitten
pi_78301623
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Buzios het volgende:

[..]

Flans dan in een uurtje ook even een OP in elkaar waaruit blijkt dat op grond van harde cijfers de peilingen er voor de verkeizingen volkomen naast zaten ?
Geen zin in. Peilingen zijn zijn net zo betrouwbaar als de weersvoorspellingen. In essentie correct, maar in details onzin. Om het even op de PVV te betrekken; ze zullen vele zetels krijgen. Hoeveel kun je pas zeggen na de verkiezingen.
quote:
En de houding die jij proeft is dezelfde die ik proef in jouw "schreeuwende rechts aanhangers" opmerking.
Dus wederom...OOK jij laat keer op keer zien wat voor mega hypocriet je bent.
1 opmerking is bij jou "keer op keer"
quote:
Jij bent ook niet in staat om te bepalen wat wel en niet ongefundeerd is. Tenzij je een cijfertollie bent, maar in de politiek gaat het niet alleen maar om de cijfers. Jullie roepen immers dat Wilders op het sentiment aan het inspelen is...dus ook hier weer...hypocriet van je.
Laat mij eens zien waar ik ook maar iets over Wilders gezegd heb in dit topic, of het andere topic.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:39:12 #204
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78301675
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee jij zet me constant weg als een drent die niets weet van criminele allochtonen, dus ik denk ik zeg maar even dat ik er mee te maken heb in het dagelijk leven, dan snap je ook eens dat ik niet compleet achterlijk bent.

Okay en serieus Buzios kanker eens op met dat 'hypocriet' van je. Het lijkt net of vandaag de dag is dat je het woordje hebt geleerd en het tegen iedereen moet gebruiken, zelfs op de meest ontoepasselijke plaatsen
Praat je ook zo tegen die criminele tractor boerke's van je wanneer je hun boterham met pindakaas komt brengen ?

Ik beweer niet dat je compleet achterlijk bent, maar je komt wel als achterlijk over (niet compleet trouwens).

Lees even heel goed je eigen posts door, dan kom je zelf tot de conclusie dat je een huichelaar bent.
Je hoeft het niet eerlijk toe te geven hier in het openbaar, maar doe het tenminste voor jezelf
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  maandag 22 februari 2010 @ 13:40:15 #205
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78301716
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef DutchErrorist het volgende:
En met 28 graden binnen zitten
Wireless ???
  maandag 22 februari 2010 @ 13:42:53 #206
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78301812
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen zin in. Peilingen zijn zijn net zo betrouwbaar als de weersvoorspellingen. In essentie correct, maar in details onzin. Om het even op de PVV te betrekken; ze zullen vele zetels krijgen. Hoeveel kun je pas zeggen na de verkiezingen.
[..]

1 opmerking is bij jou "keer op keer"
[..]

Laat mij eens zien waar ik ook maar iets over Wilders gezegd heb in dit topic, of het andere topic.
De valt namelijk in herhaling.
Je hebt inderdaad niets over Wilders gezegd. Onterecht van mij om dat te zeggen. Maar de ondertoon is duidelijk.

Vergeet niet dat banzai boompje voor je nieuwe woordvoerder te posten !!
pi_78301826
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef Buzios het volgende:

[..]

Praat je ook zo tegen die criminele tractor boerke's van je wanneer je hun boterham met pindakaas komt brengen ?
Reageer eens zonder mij belachelijk te maken (of pogingen tot) want het is laag.
quote:
Ik beweer niet dat je compleet achterlijk bent, maar je komt wel als achterlijk over (niet compleet trouwens).
Jij komt achterlijker over door iedereen uit te schelden.
quote:
Lees even heel goed je eigen posts door, dan kom je zelf tot de conclusie dat je een huichelaar bent.
Je hoeft het niet eerlijk toe te geven hier in het openbaar, maar doe het tenminste voor jezelf
Oeeeeeeh een synoniem voor hypocriet Tactisch man Dat zal ik vast niet door hebben.
pi_78301871
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Buzios het volgende:

[..]

De valt namelijk in herhaling.
Je hebt inderdaad niets over Wilders gezegd. Onterecht van mij om dat te zeggen. Maar de ondertoon is duidelijk.

Vergeet niet dat banzai boompje voor je nieuwe woordvoerder te posten !!
Je weet dat het bonsai is he?
  maandag 22 februari 2010 @ 13:46:45 #209
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78301959
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Reageer eens zonder mij belachelijk te maken (of pogingen tot) want het is laag.
[..]

Jij komt achterlijker over door iedereen uit te schelden.
[..]

Oeeeeeeh een synoniem voor hypocriet Tactisch man Dat zal ik vast niet door hebben.
Volgens jouw moet ik "opkankeren"...dan maak je jezelf belachelijk door dat te roepen...

Ik scheld JOUW uit ...?

Maar bedankt voor je bonsai verbetering. Weer wat geleerd vandaag.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:47:42 #210
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78301994
Laten we een nieuw topic maken waar alleen Buzios en scanman mogen reageren!
pi_78302053
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:46 schreef Buzios het volgende:

[..]

Volgens jouw moet ik "opkankeren"...dan maak je jezelf belachelijk door dat te roepen...

Ik scheld JOUW uit ...?

Maar bedankt voor je bonsai verbetering. Weer wat geleerd vandaag.
Ik zei dat je moest opkankeren met hypocriet zeggen, dat is wat anders En ja jij scheld mij uit en maakt mij belachelijk, door constant te zeggen dat ik een boer ben etc.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:
Goed idee. Op stormfront.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:49:54 #212
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78302066
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:
Geweldig dit...zoals gewoonlijk komt Frodo er weer aankakken met zijn heldere visie en ideen !!!

Maar ik vind niemand hier een idioot, maar die Scanman is echt compleet gestoord. Dus liever niet.
En nee DutchErrorist, dat heeft niks met bang te maken.
pi_78302196
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:33 schreef Buzios het volgende:

[..]

Who cares...als ze maar een lijfstraf krijgen.
Dit om ervoor te zorgen dat ze niet in herhaling vallen (ja, ja, ik weet dat een deel het altijd zal blijven doen, maar na de lijfstraf een kleiner deel dan voorheen).

Nu probeert men met crimineel tuig vooral te praten, ik zeg: wie niet horen wil moet voelen...
Met "aftakelen" krijgen "ze" geen lijfstraf. Aftakelen, als je het over het menselijk lichaam hebt, is (kort en simpel samengevat) een natuurlijk proces.

Wil je nu ook mijn eerder gestelde (en nogmaals geposte) vraag met betrekking tot een tweetal puntjes uit Wilders' visie beantwoorden?
pi_78302274
Sowieso de hele politiek zit al jaren vol met leugenaars en incompetente randdebielen. Een goed voorbeeld is Balkenende.
pi_78302314
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sowieso de hele politiek zit al jaren vol met leugenaars en incompetente randdebielen. Een goed voorbeeld is Balkenende.
eens
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:56:18 #216
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78302336
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik zei dat je moest opkankeren met hypocriet zeggen, dat is wat anders En ja jij scheld mij uit en maakt mij belachelijk, door constant te zeggen dat ik een boer ben etc.
[..]

Goed idee. Op stormfront.
pi_78302384
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:56 schreef Buzios het volgende:

[..]

En dit is hoe meneer reageert en er zo makkelijk mogelijk probeert af te komen.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:00:11 #218
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78302480
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef Nico_Galijk het volgende:
  maandag 22 februari 2010 @ 14:02:35 #219
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78302580
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:52 schreef morg78 het volgende:

[..]

Met "aftakelen" krijgen "ze" geen lijfstraf. Aftakelen, als je het over het menselijk lichaam hebt, is (kort en simpel samengevat) een natuurlijk proces.

Wil je nu ook mijn eerder gestelde (en nogmaals geposte) vraag met betrekking tot een tweetal puntjes uit Wilders' visie beantwoorden?
Oh, sorry voor de misvatting van dit technisch detail.

Wil je die vragen even herhalen ?
pi_78302714
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef Buzios het volgende:

[..]

Oh, sorry voor de misvatting van dit technisch detail.
Och, "technisch detail"...stel dat een rechter jou veroordeelt tot 10 jaar aftakeling. Dat is pas een lichte straf: dat aftakelen doe je toch wel .
quote:
Wil je die vragen even herhalen ?
Natuurlijk, bij deze:
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wilders heeft tenminste een visie.
Maar ik zal niet proberen om je ongefundeerde argumenten te ontkrachten (je "pareltje", eerder een walnoot).

Wilders zegt in ieder geval duidelijk waar hij VOOR is, en waar hij TEGEN is.
Naar mijn mening zouden meer politici dat moeten doen in plaats van met alle winden meewaaien ipv constant met partijpolitiek bezig te zijn.
Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn, maar je kunt er niet omheen dat zijn stijl eentje is die in ieder geval niet hypocriet is naar het volk.
Je hebt volkomen gelijk, hij heeft een uiterst duidelijke visie (en ik quote even twee puntjes van www.pvv.nl):

- 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
- Minder ministeries, minder ambtenaren

Kennelijk vallen ambtenaren dus niet onder "iedereen". Leg mij eens uit hoe de koopkracht van de ambtenaren die de laan uitgestuurd worden precies gaat stijgen?
  maandag 22 februari 2010 @ 14:10:51 #221
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78302936
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:53 schreef DuTank het volgende:

[..]

Amsterdam een dorp
Je snapt mn punt en daar gaat het om. Dat je weet dat ik gelijk heb en je geen antwoord terug kan geven zegt genoeg.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 22 februari 2010 @ 14:16:18 #222
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78303168
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:05 schreef morg78 het volgende:

[..]

Och, "technisch detail"...stel dat een rechter jou veroordeelt tot 10 jaar aftakeling. Dat is pas een lichte straf: dat aftakelen doe je toch wel .
[..]

Natuurlijk, bij deze:
[..]

Je hebt volkomen gelijk, hij heeft een uiterst duidelijke visie (en ik quote even twee puntjes van www.pvv.nl):

- 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
- Minder ministeries, minder ambtenaren

Kennelijk vallen ambtenaren dus niet onder "iedereen". Leg mij eens uit hoe de koopkracht van de ambtenaren die de laan uitgestuurd worden precies gaat stijgen?
Ok, daar heb je een punt. En volgens mij heeft hij inderdaad niet duidelijk aangegeven hoe hij dat zal oplossen. Dat sluit niet uit dat hij wel een heldere visie heeft, wellicht geeft hij dat niet over alles zo even helder aan.
pi_78303216
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Buzios het volgende:

[..]

Ok, daar heb je een punt. En volgens mij heeft hij inderdaad niet duidelijk aangegeven hoe hij dat zal oplossen. Dat sluit niet uit dat hij wel een heldere visie heeft, wellicht geeft hij dat niet over alles zo even helder aan.
Je zelf 2 keer tegenspreken in 2 zinnen

Stiekem ben je zelf gewoon een beetje een huichelaartje Zeggen dat ik er 1 ben en dan hetzelfde doen waar je mij van beschuldigd
  maandag 22 februari 2010 @ 14:18:03 #224
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78303243
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Buzios het volgende:

[..]

Klopt...
DutchErrorist komt uit Drenthe. Dit kan ongetwijfeld beter de Drenthenaar uitleggen dan een Zeeuw.

Ik heb in een post gezegd dat ik het beter kan beoordelen, beoordelen is wat anders dan wat jij zegt. En al helemaal anders dan doen alsof ik daarom gelijk heb.

Dus deze poging van je om intelligent over te komen is helaas mislukt...
Maar bedankt voor de moeite om me posts te doorzoeken
Dat je het beter kan beoordelen slaat nergens op. Ten eerste wat is je afkomst, deze bepaald namelijk in grote lijnen je cultuur, normen en waarden die bij een bepaalde allochtone afkomst horen. Ten tweede, Als je allochtoon bent kan je niet beter beoordelen over andere allochtonen groepen dan een ander, omdat je denkt dat ze allemaal hetzelfde zijn. En jij ze plaatst in slechts twee hokjes: allochtoon en autochtoon.

Bijvoorbeeld als je Braziliaans bent kun je niet beter beoordelen over chinezen o.i.d. en hun visie en gedrag in nederland dan een nederlander.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 22 februari 2010 @ 14:19:55 #225
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78303319
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je zelf 2 keer tegenspreken in 2 zinnen
Dit is Nederlands (niet altijd correct maar goed), geen Drents.
Maar toon jij maar even aan waar ik mezelf zou tegenspreken.

-zucht- ik zie er alweer tegenop om je na het mega domme antwoord dat je gaat geven weer te moeten corrigeren
pi_78303408
quote:

[..]

Ok, daar heb je een punt. En volgens mij heeft hij inderdaad niet duidelijk aangegeven hoe hij dat zal oplossen.
Hier zeg je dat het niet helder is
quote:
Dat sluit niet uit dat hij wel een heldere visie heeft,
Hier is het wel weer helder
quote:
wellicht geeft hij dat niet over alles zo even helder aan.
En hier weer niet.
pi_78303483
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Buzios het volgende:

[..]

Dit is Nederlands (niet altijd correct maar goed), geen Drents.
Vertel mij eens wat er mis is met mijn Nederlands meneer? Ik praat trouwens ABN, en ik kan geen Drents.
pi_78303584
quote:

[..]

Dat is dus het punt: zijn programma heeft een aantal relatief helder verwoorde punten die, als je er even bij stil staat, behoorlijk onduidelijk zijn en/of in tegenspraak zijn met andere punten uit datzelfde programma.

Neem bijvoorbeeld het punt "Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf". Dus, stel je bent als Iraanse vrouw veroordeeld (in Iran) wegens het niet correct naleven van de kledingvoorschriften (je bent een keer zonder hoofddoek gesignaleerd, bijvoorbeeld). Volgens het genoemde punt zou je in Nederland geen verblijfsvergunning meer krijgen.

"Afschaffen dubbele nationaliteit" in combinatie met "Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit". Als ik een Marokkaans "straatterroristje" met dubbele nationaliteit zou zijn, zou ik het wel weten: gooi dat Marokkaanse paspoort maar door de shredder, dan ben ik voortaan alleen nog Nederlander, word ik niet uitgezet en kan ik op oude voet doorgaan.

En zo zijn er dus meer punten die, in ieder geval bij mij, de indruk wekken dat zijn visie niet helder is maar eerder bestaat uit losse, bijeengeraapte punten.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:29:45 #229
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78303692
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef morg78 het volgende:

[..]

Dat is dus het punt: zijn programma heeft een aantal relatief helder verwoorde punten die, als je er even bij stil staat, behoorlijk onduidelijk zijn en/of in tegenspraak zijn met andere punten uit datzelfde programma.

Neem bijvoorbeeld het punt "Geen verblijfsvergunning voor immigranten die tien jaar voor aanvraag verblijfsvergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf". Dus, stel je bent als Iraanse vrouw veroordeeld (in Iran) wegens het niet correct naleven van de kledingvoorschriften (je bent een keer zonder hoofddoek gesignaleerd, bijvoorbeeld). Volgens het genoemde punt zou je in Nederland geen verblijfsvergunning meer krijgen.

"Afschaffen dubbele nationaliteit" in combinatie met "Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit". Als ik een Marokkaans "straatterroristje" met dubbele nationaliteit zou zijn, zou ik het wel weten: gooi dat Marokkaanse paspoort maar door de shredder, dan ben ik voortaan alleen nog Nederlander, word ik niet uitgezet en kan ik op oude voet doorgaan.

En zo zijn er dus meer punten die, in ieder geval bij mij, de indruk wekken dat zijn visie niet helder is maar eerder bestaat uit losse, bijeengeraapte punten.
Wilders is gewoon een blaatschaap
  maandag 22 februari 2010 @ 14:32:49 #230
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78303829
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat je het beter kan beoordelen slaat nergens op. Ten eerste wat is je afkomst, deze bepaald namelijk in grote lijnen je cultuur, normen en waarden die bij een bepaalde allochtone afkomst horen. Ten tweede, Als je allochtoon bent kan je niet beter beoordelen over andere allochtonen groepen dan een ander, omdat je denkt dat ze allemaal hetzelfde zijn. En jij ze plaatst in slechts twee hokjes: allochtoon en autochtoon.

Bijvoorbeeld als je Braziliaans bent kun je niet beter beoordelen over chinezen o.i.d. en hun visie en gedrag in nederland dan een nederlander.
Dat is dus de fundamentele denkfout die jij en velen met jouw maken.
Ik bekijk het vanuit een andere invalshoek, wanneer je dat niet begrijpt ga dan maar een tijdje als Nederlander zijnde in het buitenland wonen. Dan zul je zien dat je veel gemeen zult hebben (of niet) met andere "allochtonen" daarzo. Je hebt dan in ieder geval een andere kijk op de zaken als de native's.

Allochtoon en autochtoon is een onderscheiding die ik maak om geen posts van 2.000 woorden te gebruiken. Wanneer je dat niet kunt inzien...dan is dat gewoon jammer, en vooral voor jouw.

De meeste allochtone jongeren hebben allochtone vrienden...en niet allemaal van hun eigen afkomst. Dit is een feit...en daaruit kun je concluderen dat ze wel degelijk een andere allochtoon over het algemeen beter kunnen beoordelen, in ieder geval beter kunnen inleven in die andere allochtoon. Er is namelijk een grote gemeenschappelijk deler: je bent allochtoon.

Maar goed, ik ga hier niet mijn persoonlijke situatie beschrijven dus ik ga niet in op je laatste statement, het is alleen jammer dat wat je hier zegt niet correct is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78303923
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:32 schreef Buzios het volgende:
Tekst
Ik heb een tijdje in het buitenland gewoond en nu? ! Oh en je zit nu wel te kankeren op mijn nederlands maar je maakt zelf ook genoeg fouten
  maandag 22 februari 2010 @ 14:35:59 #232
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78303933
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hier zeg je dat het niet helder is
[..]

Hier is het wel weer helder
[..]

En hier weer niet.
Jij bent echt onverbeterlijk. Het gaat om dat ene voorbeeld van morg78.
Lees nou even heel goed door, woord voor woord....

Zie je het echt niet ????
pi_78304034
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef Buzios het volgende:

[..]

Jij bent echt onverbeterlijk. Het gaat om dat ene voorbeeld van morg78.
Lees nou even heel goed door, woord voor woord....

Zie je het echt niet ????
Het gaat niet om wat je quote maar wat je zegt. Je hebt best wel een grote plank voor je hoofd he?
  maandag 22 februari 2010 @ 14:39:11 #234
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304048
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje in het buitenland gewoond en nu? ! Oh en je zit nu wel te kankeren op mijn nederlands maar je maakt zelf ook genoeg fouten
MIJN GOD....ik kan hier niet meer tegen.
Het spijt me goser...maar hou op met jezelf belachelijk maken, dit is te erg. Doe jezelf dit niet aan.

Ik zeg dat MIJN nederlands nog wel eens taalfouten bevat...niet jouw nederlands.
En ik gaf aan dat ik het in het nederlands heb geschreven (mijn post), omdat het lijkt dat jij het in het swahilli of wat dan ook leest, want je laat telkens weer blijken dat je er geen bal van snapt.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:41:10 #235
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304124
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:38 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat je quote maar wat je zegt. Je hebt best wel een grote plank voor je hoofd he?
Please...moderator grijp in. Leg deze gast uit dat hij die post gewoon simpelweg niet begrijpt.
Ik vind het erg dat deze jongen zich hier compleet voor schut zet...ik probeer het te voorkomen maar hij gaat gewoon door...
pi_78304149
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef Buzios het volgende:

[..]

MIJN GOD....ik kan hier niet meer tegen.
Het spijt me goser...maar hou op met jezelf belachelijk maken, dit is te erg. Doe jezelf dit niet aan.

Ik zeg dat MIJN nederlands nog wel eens taalfouten bevat...niet jouw nederlands.
En ik gaf aan dat ik het in het nederlands heb geschreven (mijn post), omdat het lijkt dat jij het in het swahilli of wat dan ook leest, want je laat telkens weer blijken dat je er geen bal van snapt.
Maar goed dat terzijde je sprak jezelf heerlijk tegen !
  maandag 22 februari 2010 @ 14:43:41 #237
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304211
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Laat iemand...wie dan ook, deze goser even uitleggen dat ik mezelf absoluut niet tegensprak.
Hij wil het niet van me aannemen, prima...maar erger nog: hij ziet het zelf niet in.

Please, anybody, help die arme ziel van een DutchErrorist.
pi_78304428
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Buzios het volgende:

[..]

Laat iemand...wie dan ook, deze goser even uitleggen dat ik mezelf absoluut niet tegensprak.
Hij wil het niet van me aannemen, prima...maar erger nog: hij ziet het zelf niet in.

Please, anybody, help die arme ziel van een DutchErrorist.
Nou wil ik niet vervelend doen, maar met je post wekte je in ieder geval wel de indruk dat je jezelf tegensprak. Daar is niks mis mee, dat kan iedereen overkomen .
  PR/Manusje van alles maandag 22 februari 2010 @ 14:52:21 #239
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78304568
Als we nou gewoon inhoudelijk blijven reageren.

Jezelf ergens allochtoon voelen en dan juist met andere allochtonen omgaan odat dat ook allochtonen zijn is heel slim. Dan blijf je voor altijd een allochtoon.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 22 februari 2010 @ 14:55:40 #240
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304743
quote:

[..]

Mezelf quoten, walgelijk, maar in dit geval onvermijdelijk.

Wat ik hier aangeef, is dit:
-Met betrekking tot het punt dat morg78 (terecht) maakt, is Wilders niet duidelijk geweest in zijn visie hoe dit op te lossen.
-Hetgeen niet wil zeggen dat hij geen duidelijk visie heeft, maar hij heeft op dit punt in ieder geval geen duidelijke visie heeft gegeven.

Tegenspraak ? Absoluut niet.
Mensen bedankt...over tot de orde van de dag...
pi_78304877
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Voel jij je nou soms niet net een Wilder-stemmer, zo dom als je jezelf wegzet?
  maandag 22 februari 2010 @ 14:58:45 #242
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304879
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als we nou gewoon inhoudelijk blijven reageren.

Jezelf ergens allochtoon voelen en dan juist met andere allochtonen omgaan odat dat ook allochtonen zijn is heel slim. Dan blijf je voor altijd een allochtoon.
Dat zou je vooral aan de allochtonen in Nederland moeten zeggen !!!
En leg ze dan ook even uit dat ze zich wel normaal moeten gedragen als ze wel met autochtonen om moeten gaan.
Het geeft trouwens alleen maar aan hoe de multiculturele zeepbel in Nederland wordt opgeblazen door Groenlinks en kornuiten.

(voor de zekerheid maar even deze note: dat wil niet zeggen dat alle autochtonen zich gedragen).
pi_78304881
Als 'dom' in deze een gebrek aan inlevingsvermogen betekent, dan ja. Mijn eigen politieke voorkeur ben ik nog niet uit, zal iets van D66 of GroenLinks worden, wat dat op zijn beurt dan weer met homo te maken heeft zie ik niet.
Een beetje jammer dat TS zich aan eenzelfde soort delict als waar hij over klaagt schuldig maakt.
HÆLP.
pi_78305033
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voel jij je nou soms niet net een Wilder-stemmer, zo dom als je jezelf wegzet?
Nee maar ik verveel me En hij hapt zo lekker
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Buzios het volgende:

[..]

Dat zou je vooral aan de allochtonen in Nederland moeten zeggen !!!
En leg ze dan ook even uit dat ze zich wel normaal moeten gedragen als ze wel met autochtonen om moeten gaan.
Het geeft trouwens alleen maar aan hoe de multiculturele zeepbel in Nederland wordt opgeblazen door Groenlinks en kornuiten.

(voor de zekerheid maar even deze note: dat wil niet zeggen dat alle autochtonen zich gedragen).
TS praat over zichzelf
pi_78305097
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef Buzios het volgende:

[..]

Mezelf quoten, walgelijk, maar in dit geval onvermijdelijk.

Wat ik hier aangeef, is dit:
-Met betrekking tot het punt dat morg78 (terecht) maakt, is Wilders niet duidelijk geweest in zijn visie hoe dit op te lossen.
-Hetgeen niet wil zeggen dat hij geen duidelijk visie heeft, maar hij heeft op dit punt in ieder geval geen duidelijke visie gegeven.

Tegenspraak ? Absoluut niet.
Mensen bedankt...over tot de orde van de dag...
Kijk, dat is nou een technisch detail ("een visie hebben" vs. "een visie geven") .

In ieder geval kan je op dit moment alleen uitgaan van hetgeen Wilders (en andere PVV-kamerleden) heeft geopenbaard (bijvoorbeeld op de website van de PVV). Dat wat er tot op heden geopenbaard is, getuigt wat mij betreft niet van het hebben van een heldere visie. Als hij wel een heldere visie heeft, dan zou hij deze ook duidelijk moeten uitdrukken (wat heb je anders aan een heldere visie ).
  maandag 22 februari 2010 @ 15:06:28 #246
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78305215
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef morg78 het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou een technisch detail ("een visie hebben" vs. "een visie geven") .

In ieder geval kan je op dit moment alleen uitgaan van hetgeen Wilders (en andere PVV-kamerleden) heeft geopenbaard (bijvoorbeeld op de website van de PVV). Dat wat er tot op heden geopenbaard is, getuigt wat mij betreft niet van het hebben van een heldere visie. Als hij wel een heldere visie heeft, dan zou hij deze ook duidelijk moeten uitdrukken (wat heb je anders aan een heldere visie ).
Ok, dit is dan een meningsverschil. Prima.
Maar ik ben met je eens dat het geen kwaad kan wanneer Wilders sommigen van zijn standpunten wat duidelijker zou benadrukken.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:08:29 #247
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78305307
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee maar ik verveel me En hij hapt zo lekker
[..]

Oh wat zwak van je. Probeert me belachelijk te maken voor iets wat ik niet heb gedaan en dit is dan je reply nadat ik heb aangetoond dat je fout zit.

Toch niet helemaal onterecht wanneer ik je een hypocriet noem he
pi_78305354
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef Buzios het volgende:

[..]

Oh wat zwak van je. Probeert me belachelijk te maken voor iets wat ik niet heb gedaan en dit is dan je reply nadat ik heb aangetoond dat je fout zit.

Dat is dan ook het enige wat er uit je mond komt. Hoe hypocriet iedereen is
pi_78305396
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:06 schreef Buzios het volgende:

[..]

Ok, dit is dan een meningsverschil. Prima.
Maar ik ben met je eens dat het geen kwaad kan wanneer Wilders sommigen van zijn standpunten wat duidelijker zou benadrukken.
Hij en de rest van de PVV benadrukken ze erg duidelijk (niemand kan de PVV een gebrek aan verbale uitdrukkingskracht verwijten ), alleen schort het nogal aan de uitleg, onderbouwing, enzovoort. Daarnaast vraag ik me echt af, hoe je in vredesnaam een partijprogramma kan opstellen waar zoveel onduidelijkheden en/of tegenstrijdigheden in zitten (dat geldt trouwens niet alleen voor de PVV, elke partij die z'n programma op een dergelijke manier aanpakt moet zich schamen).
  maandag 22 februari 2010 @ 15:10:56 #250
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78305406
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enige wat er uit je mond komt. Hoe hypocriet iedereen is
Nee hoor, maar wel hoe hypocriet JIJ bent. En volkomen terecht, lees de posts maar door.
Maar laten we weer OT gaan...
pi_78305495
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef morg78 het volgende:

[..]

Hij en de rest van de PVV benadrukken ze erg duidelijk (niemand kan de PVV een gebrek aan verbale uitdrukkingskracht verwijten ), alleen schort het nogal aan de uitleg, onderbouwing, enzovoort. Daarnaast vraag ik me echt af, hoe je in vredesnaam een partijprogramma kan opstellen waar zoveel onduidelijkheden en/of tegenstrijdigheden in zitten (dat geldt trouwens niet alleen voor de PVV, elke partij die z'n programma op een dergelijke manier aanpakt moet zich schamen).
95% van de politieke partijen moet zich dus schamen
pi_78305591
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

95% van de politieke partijen moet zich dus schamen
Ik heb nog geen vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar als bijvoorbeeld de VVD of PvdA ook dergelijke fijne tegenstrijdigheden ("minder ambtenaren" vs "meer koopkracht voor iedereen") in hun programma hebben gezet, dan moeten die zich absoluut schamen .
  maandag 22 februari 2010 @ 15:16:31 #253
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78305667
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef morg78 het volgende:

[..]

Het partijprogramma zegt niks, het ligt eraan wat voor voorstellen ze uiteindelijk indienen en hoe ze tijdens de debatten laten zien dat ze ook daadwerkelijk achter hun partijprogramma staan.

Op mij komt de PVV goed over. Ik ben het niet op elk punt met ze eens, maar op vele punten wel.
Maar het is allemaal afwachten.
De alternatieven zijn op dit moment gewoon te slap, en komen ook zeker slap over.
Ik denk dat het niet verkeerd zou zijn voor Nederland wanneer de PVV een tijdje zal regeren, uiteraard niet alleen.
Ook niks inhoudelijks in deze reply, het is slechts een mening.
pi_78305834
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:57 schreef Buzios het volgende:
maar links hypocriet...nee hoor...hoe kom je daar nou bij ?
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef Buzios het volgende:
Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn, maar je kunt er niet omheen dat zijn stijl eentje is die in ieder geval niet hypocriet is naar het volk.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:02 schreef Buzios het volgende:
Jammer dat hij hem niet durft te beantwoorden, anders leg ik zijn hypocriete ziel bloot.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Buzios het volgende:
Maar wanneer jij links bent, dan ben je voor mij hypocriet.
Lekker generaliseren...past dan mooi in je straatje
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Buzios het volgende:
Misschien krijgen ze voor jouw aanzien in het journaal, ieder normaal denkend en niet hypocriet mens beoordeelt de politie uiteindelijk op hun gedrag en daden op straat.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Buzios het volgende:
Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je asielzoekers (al dan niet onder voorwaarden) wilt binnenlaten, maar dat je de indruk wekt dat iemand die in het buitenland woont zich alleen op een forum moet begeven van het land waar hij op dat moment woont.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Buzios het volgende:
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar doe het niet hypocriet.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Buzios het volgende:
hahaha, dat bedoel ik nou. En autochtonen mogen niet over zandnegers praten...hypocriet toch
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:26 schreef Buzios het volgende:
Het is hypocriet omdat je vind dat iemand die in een ander land woont niet wordt geacht om op een forum te posten dat over nederlanse politiek gaat.
Waarom heb ik het idee dat je dat niet gaat inzien.....juist ja....omdat je een hypocriet bent

Kijk maar eens...jij lult over Brazilie dat ik mijn mond moet houden...maar wanneer ik jouw op Drenthe beoordeel.............hypocriet..........
Tijdelijk verblijven...ja hoor, denk je dat nou echt ? Denk jij nou echt dat Kwame weer terug gaat naar Kongo ? Daarom zeg ik ook, pak even een retourtje bij de NS Assen - Den Haag HS.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:19 schreef Buzios het volgende:
Als mega hypocriet die je bent zul je uiteraard nooit toegeven dat je een mega hypocriet bent.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef Buzios het volgende:
Dat vind ik redelijk tot zeer hypocriet.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:55 schreef Buzios het volgende:
Zucht...links = hypocriet...hoe vaak moet ik het nog bewijzen
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Buzios het volgende:
Dus wederom...OOK jij laat keer op keer zien wat voor mega hypocriet je bent.
Jij bent ook niet in staat om te bepalen wat wel en niet ongefundeerd is.
…. Tenzij je een hypocriet van je.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef Buzios het volgende:
weer hypocriet van je.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef Buzios het volgende:
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Buzios het volgende:
Nee hoor, maar wel hoe hypocriet JIJ bent.
.....
pi_78306004
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Buzios het volgende:
Maar wanneer jij links bent, dan ben je voor mij hypocriet.
Lekker generaliseren...past dan mooi in je straatje
En dit is het toppunt van hypocriet zijn in dit topic!
pi_78306061
Geweldig.... Hoe vaak kan je een woord gebruiken zeg!
pi_78306101
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Geweldig. Hoe vaak kan je een woord gebruiken zeg!
Ik weet niet hoor... Vond Verdonk met haar "draaien" een goede concurrent...
pi_78306125
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor... Vond Verdonk met haar "draaien" een goede concurrent...
Gedeelde eerste plek.
pi_78306133
Topics van DuTank.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:29:00 #260
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306167
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

En dit is het toppunt van hypocriet zijn in dit topic!
Holy Fuck...dit is gewoon eng.
Je hebt gewoon een obsessie voor me ontwikkeld....

Als je een super lekker wijf zou zijn, prima...maar dat ben je niet. Dus...opzouten met je BS en ga stroopwafels eten ofzo
pi_78306193
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Geweldig.... Hoe vaak kan je een woord gebruiken zeg!
Even iets heel anders he Neuken?
pi_78306218
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef Buzios het volgende:

[..]

Als je een super lekker wijf zou zijn, prima...maar dat ben je niet. Dus...opzouten met je BS en ga stroopwafels eten ofzo
Pas maar op zometeen kom ik naar je in zhe ghetto Hihi en het was geen BS
pi_78306223
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Buzios het volgende:

[..]

Het partijprogramma zegt niks, het ligt eraan wat voor voorstellen ze uiteindelijk indienen en hoe ze tijdens de debatten laten zien dat ze ook daadwerkelijk achter hun partijprogramma staan.

Op mij komt de PVV goed over. Ik ben het niet op elk punt met ze eens, maar op vele punten wel.
Maar het is allemaal afwachten.
De alternatieven zijn op dit moment gewoon te slap, en komen ook zeker slap over.
Ik denk dat het niet verkeerd zou zijn voor Nederland wanneer de PVV een tijdje zal regeren, uiteraard niet alleen.
Ook niks inhoudelijks in deze reply, het is slechts een mening.
Tja, wat ik heb gezien van de PVV (zowel op hun website, als in commentaar op tv en andere media) komt op mij dus niet over als "helder" of "duidelijk". Standpunten die tegenstrijdig, te globaal, enzovoort zijn, onderbouwingen waar nogal het één en ander aan schort. Het spijt me, maar ik kan niet veel met de PVV.
pi_78306226
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wat een sterke comeback.
Ik zou precies hetzelfde doen trouwens, al was het alleen al om een user als jij belachelijk te maken.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:34:26 #265
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306373
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een sterke comeback.
Ik zou precies hetzelfde doen trouwens, al was het alleen al om een user als jij belachelijk te maken.
Dat zegt meer over jouw dan over mij
  maandag 22 februari 2010 @ 15:36:18 #266
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306437
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Pas maar op zometeen kom ik naar je in zhe ghetto Hihi en het was geen BS
Je bent welkom, maar niet als je naar de ghetto wilt, daar woon ik namelijk niet.
pi_78306439
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Buzios het volgende:

[..]

Zijn wat?
pi_78306459
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Zijn wat?
Ik bedoelde uiteraard haar
  maandag 22 februari 2010 @ 15:38:00 #269
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306487
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:36 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Zijn wat?
Het is een vrouw, maar krijg je nou een natte kwiebus ?
pi_78306529
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef Buzios het volgende:

[..]

Het is een vrouw, maar krijg je nou een natte kwiebus ?

?
  maandag 22 februari 2010 @ 15:40:44 #271
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306588
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef Smijn. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Zo te zien is die nog kurkdroog...
pi_78306608
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef Buzios het volgende:

[..]

Zo te zien is die nog kurkdroog...
Niemand krijgt van jou een natte bus !
  maandag 22 februari 2010 @ 15:43:48 #273
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306730
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Niemand krijgt van jou een natte bus !
Is het bij jouw niet gewoon een kevertje, geen bus
pi_78306792
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Buzios het volgende:

[..]

Is het bij jouw niet gewoon een kevertje, geen bus
Ben ik nou zo dom of is je grapje zo kut?
  maandag 22 februari 2010 @ 15:46:10 #275
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306845
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef morg78 het volgende:

[..]

Tja, wat ik heb gezien van de PVV (zowel op hun website, als in commentaar op tv en andere media) komt op mij dus niet over als "helder" of "duidelijk". Standpunten die tegenstrijdig, te globaal, enzovoort zijn, onderbouwingen waar nogal het één en ander aan schort. Het spijt me, maar ik kan niet veel met de PVV.
Dat je niet veel met de PVV kan, ok, dat is een persoonlijke voorkeurskwestie.
Maar welke partij heeft volgens jouw duidelijke standpunten ?
  maandag 22 februari 2010 @ 15:47:17 #276
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78306900
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Ben ik nou zo dom of is je grapje zo kut?
Nou, mijn grapje is eerder lul (tenminste, dat hoop ik voor DutchErrorist). Maar het een sluit het ander niet uit.
pi_78306953
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Buzios het volgende:

[..]

Nou, mijn grapje is eerder lul (tenminste, dat hoop ik voor DutchErrorist). Maar het een sluit het ander niet uit.
http://www.onzetaal.nl/advies/jouw.php En lees dit ajb eens even door.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:51:13 #278
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307050
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Smijn. het volgende:

[..]

http://www.onzetaal.nl/advies/jouw.php En lees dit ajb eens even door.
Zal ik doen wanneer ik weer in Ned ben.
Of kom je me les geven ?
pi_78307092
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Buzios het volgende:

[..]

Zal ik doen wanneer ik weer in Ned ben.
Of kom je me les geven ?
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.
pi_78307140
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Buzios het volgende:

[..]

Jouw?
En misschien wel, maar vind je het niet confronterend die opsomming?
  maandag 22 februari 2010 @ 15:54:25 #281
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307167
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.
Dag Yvonne...
Zegt trouwens wel wat over jullie relatie, samen naast elkaar op FOK!
Of is het een fokrelatie ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:55:05 #282
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307199
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw?
En misschien wel, maar vind je het niet confronterend die opsomming?
Kom jij me ook maar lesgeven dan, 2 juffie's
pi_78307200
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Strawberry ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_78307225
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef Buzios het volgende:

[..]

Dat je niet veel met de PVV kan, ok, dat is een persoonlijke voorkeurskwestie.
Maar welke partij heeft volgens jouw duidelijke standpunten ?
Zie een aantal posts geleden:
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef morg78 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar als bijvoorbeeld de VVD of PvdA ook dergelijke fijne tegenstrijdigheden ("minder ambtenaren" vs "meer koopkracht voor iedereen") in hun programma hebben gezet, dan moeten die zich absoluut schamen .
  maandag 22 februari 2010 @ 15:56:21 #285
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307240
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Strawberry ?
DutchErrorist zit onder 2 username's te posten.
De een is hijzelf en de ander is zijn cybervriendinnetje die hij in zijn hoofd heeft ontwikkeld.

Primal Fear ?
pi_78307248
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Even iets heel anders he Neuken?
Vindt je vriendin dat wel goed?
pi_78307265
quote:

[..]

Strawberry ?
Opletten, jong.
HÆLP.
pi_78307270
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef Buzios het volgende:

[..]

Dag Yvonne...
Zegt trouwens wel wat over jullie relatie, samen naast elkaar op FOK!
Of is het een fokrelatie ?
SPOILER
Yvonne is een mod

Oh en wees maar gerust hoor, het zit wel goed
pi_78307288
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vindt je vriendin dat wel goed?
Die doet mee
pi_78307306
quote:

[..]

Strawberry ?
Smijn.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:57:59 #291
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307310
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef morg78 het volgende:

[..]

Zie een aantal posts geleden:
[..]

Ah ok,
Tenminste kijk jij er wel met een heldere blik naar
pi_78307346
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Die doet mee
Is het een lekker wijf dan?
pi_78307366
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Smijn. het volgende:

[..]

Is het een lekker wijf dan?
fobo...
  maandag 22 februari 2010 @ 15:59:55 #294
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307386
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Yvonne is een mod

Oh en wees maar gerust hoor, het zit wel goed
Nou gelukkig maar he !!!
Ik gun jullie wel even wat prive tijd, doe je webcammetje maar weer aan...jij ook Smijm
pi_78307442
Dit topic mag ondertussen wel vol ook.
HÆLP.
pi_78307465
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Buzios het volgende:

[..]

Nou gelukkig maar he !!!
Ik gun jullie wel even wat prive tijd, doe je webcammetje maar weer aan...jij ook Smijm
PM je e-mail maar.
pi_78307475
Laatste kans om elkaar te dissen.
HÆLP.
pi_78307534
Dit topic !
  maandag 22 februari 2010 @ 16:03:33 #299
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78307537
Ok, genoeg geweest. Webcammetje weer uit.
En Dutch...ga jij eerst je handen wassen voordat je weer wat intikt !!!

En Smijn...haal die muis eruit
pi_78307548
is zo achterlijk dom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')