95% van de politieke partijen moet zich dus schamenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef morg78 het volgende:
[..]
Hij en de rest van de PVV benadrukken ze erg duidelijk (niemand kan de PVV een gebrek aan verbale uitdrukkingskracht verwijten), alleen schort het nogal aan de uitleg, onderbouwing, enzovoort. Daarnaast vraag ik me echt af, hoe je in vredesnaam een partijprogramma kan opstellen waar zoveel onduidelijkheden en/of tegenstrijdigheden in zitten (dat geldt trouwens niet alleen voor de PVV, elke partij die z'n programma op een dergelijke manier aanpakt moet zich schamen).
Ik heb nog geen vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar als bijvoorbeeld de VVD of PvdA ook dergelijke fijne tegenstrijdigheden ("minder ambtenaren" vs "meer koopkracht voor iedereen") in hun programma hebben gezet, dan moeten die zich absoluut schamenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
95% van de politieke partijen moet zich dus schamen
Het partijprogramma zegt niks, het ligt eraan wat voor voorstellen ze uiteindelijk indienen en hoe ze tijdens de debatten laten zien dat ze ook daadwerkelijk achter hun partijprogramma staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef morg78 het volgende:
[..]
Hij en de rest van de PVV benadrukken ze erg duidelijk (niemand kan de PVV een gebrek aan verbale uitdrukkingskracht verwijten), alleen schort het nogal aan de uitleg, onderbouwing, enzovoort. Daarnaast vraag ik me echt af, hoe je in vredesnaam een partijprogramma kan opstellen waar zoveel onduidelijkheden en/of tegenstrijdigheden in zitten (dat geldt trouwens niet alleen voor de PVV, elke partij die z'n programma op een dergelijke manier aanpakt moet zich schamen).
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:57 schreef Buzios het volgende:
maar links hypocriet...nee hoor...hoe kom je daar nou bij ?
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef Buzios het volgende:
Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn, maar je kunt er niet omheen dat zijn stijl eentje is die in ieder geval niet hypocriet is naar het volk.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:02 schreef Buzios het volgende:
Jammer dat hij hem niet durft te beantwoorden, anders leg ik zijn hypocriete ziel bloot.
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Buzios het volgende:
Maar wanneer jij links bent, dan ben je voor mij hypocriet.
Lekker generaliseren...past dan mooi in je straatje
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Buzios het volgende:
Misschien krijgen ze voor jouw aanzien in het journaal, ieder normaal denkend en niet hypocriet mens beoordeelt de politie uiteindelijk op hun gedrag en daden op straat.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Buzios het volgende:
Ik zeg alleen dat ik het hypocriet vind dat je asielzoekers (al dan niet onder voorwaarden) wilt binnenlaten, maar dat je de indruk wekt dat iemand die in het buitenland woont zich alleen op een forum moet begeven van het land waar hij op dat moment woont.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Buzios het volgende:
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar doe het niet hypocriet.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:15 schreef Buzios het volgende:
hahaha, dat bedoel ik nou. En autochtonen mogen niet over zandnegers praten...hypocriet toch
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:26 schreef Buzios het volgende:
Het is hypocriet omdat je vind dat iemand die in een ander land woont niet wordt geacht om op een forum te posten dat over nederlanse politiek gaat.
Waarom heb ik het idee dat je dat niet gaat inzien.....juist ja....omdat je een hypocriet bent![]()
Kijk maar eens...jij lult over Brazilie dat ik mijn mond moet houden...maar wanneer ik jouw op Drenthe beoordeel.............hypocriet..........
Tijdelijk verblijven...ja hoor, denk je dat nou echt ? Denk jij nou echt dat Kwame weer terug gaat naar Kongo ? Daarom zeg ik ook, pak even een retourtje bij de NS Assen - Den Haag HS.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:19 schreef Buzios het volgende:
Als mega hypocriet die je bent zul je uiteraard nooit toegeven dat je een mega hypocriet bent.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef Buzios het volgende:
Dat vind ik redelijk tot zeer hypocriet.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:55 schreef Buzios het volgende:
Zucht...links = hypocriet...hoe vaak moet ik het nog bewijzen
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Buzios het volgende:
Dus wederom...OOK jij laat keer op keer zien wat voor mega hypocriet je bent.
Jij bent ook niet in staat om te bepalen wat wel en niet ongefundeerd is.
…. Tenzij je een hypocriet van je.
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:08 schreef Buzios het volgende:
Toch niet helemaal onterecht wanneer ik je een hypocriet noem he
.....quote:Op maandag 22 februari 2010 15:10 schreef Buzios het volgende:
Nee hoor, maar wel hoe hypocriet JIJ bent.
En dit is het toppunt van hypocriet zijn in dit topic!quote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Buzios het volgende:
Maar wanneer jij links bent, dan ben je voor mij hypocriet.
Lekker generaliseren...past dan mooi in je straatje
Ik weet niet hoor... Vond Verdonk met haar "draaien" een goede concurrent...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Geweldig.Hoe vaak kan je een woord gebruiken zeg!
Gedeelde eerste plek.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... Vond Verdonk met haar "draaien" een goede concurrent...
Holy Fuck...dit is gewoon eng.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dit is het toppunt van hypocriet zijn in dit topic!
Even iets heel anders hequote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Geweldig....Hoe vaak kan je een woord gebruiken zeg!
Pas maar op zometeen kom ik naar je in zhe ghettoquote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef Buzios het volgende:
[..]
Holy Fuck...dit is gewoon eng.
Je hebt gewoon een obsessie voor me ontwikkeld....
Als je een super lekker wijf zou zijn, prima...maar dat ben je niet. Dus...opzouten met je BS en ga stroopwafels eten ofzo
Tja, wat ik heb gezien van de PVV (zowel op hun website, als in commentaar op tv en andere media) komt op mij dus niet over als "helder" of "duidelijk". Standpunten die tegenstrijdig, te globaal, enzovoort zijn, onderbouwingen waar nogal het één en ander aan schort. Het spijt me, maar ik kan niet veel met de PVV.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef Buzios het volgende:
[..]
Het partijprogramma zegt niks, het ligt eraan wat voor voorstellen ze uiteindelijk indienen en hoe ze tijdens de debatten laten zien dat ze ook daadwerkelijk achter hun partijprogramma staan.
Op mij komt de PVV goed over. Ik ben het niet op elk punt met ze eens, maar op vele punten wel.
Maar het is allemaal afwachten.
De alternatieven zijn op dit moment gewoon te slap, en komen ook zeker slap over.
Ik denk dat het niet verkeerd zou zijn voor Nederland wanneer de PVV een tijdje zal regeren, uiteraard niet alleen.
Ook niks inhoudelijks in deze reply, het is slechts een mening.
Wat een sterke comeback.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef Buzios het volgende:
[..]
Holy Fuck...dit is gewoon eng.
Je hebt gewoon een obsessie voor me ontwikkeld....
Als je een super lekker wijf zou zijn, prima...maar dat ben je niet. Dus...opzouten met je BS en ga stroopwafels eten ofzo
Dat zegt meer over jouw dan over mijquote:Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een sterke comeback.![]()
Ik zou precies hetzelfde doen trouwens, al was het alleen al om een user als jij belachelijk te maken.
Je bent welkom, maar niet als je naar de ghetto wilt, daar woon ik namelijk niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pas maar op zometeen kom ik naar je in zhe ghettoHihi en het was geen BS
Zijn wat?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw dan over mij
Het is een vrouw, maar krijg je nou een natte kwiebus ?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef Buzios het volgende:
[..]
Het is een vrouw, maar krijg je nou een natte kwiebus ?
Zo te zien is die nog kurkdroog...quote:
Niemand krijgt van jou een natte busquote:Op maandag 22 februari 2010 15:40 schreef Buzios het volgende:
[..]
Zo te zien is die nog kurkdroog...
Is het bij jouw niet gewoon een kevertje, geen busquote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niemand krijgt van jou een natte bus!
Ben ik nou zo dom of is je grapje zo kut?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef Buzios het volgende:
[..]
Is het bij jouw niet gewoon een kevertje, geen bus
Dat je niet veel met de PVV kan, ok, dat is een persoonlijke voorkeurskwestie.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef morg78 het volgende:
[..]
Tja, wat ik heb gezien van de PVV (zowel op hun website, als in commentaar op tv en andere media) komt op mij dus niet over als "helder" of "duidelijk". Standpunten die tegenstrijdig, te globaal, enzovoort zijn, onderbouwingen waar nogal het één en ander aan schort. Het spijt me, maar ik kan niet veel met de PVV.
Nou, mijn grapje is eerder lul (tenminste, dat hoop ik voor DutchErrorist). Maar het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom of is je grapje zo kut?
http://www.onzetaal.nl/advies/jouw.php En lees dit ajb eens even door.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nou, mijn grapje is eerder lul (tenminste, dat hoop ik voor DutchErrorist). Maar het een sluit het ander niet uit.
Zal ik doen wanneer ik weer in Ned ben.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/jouw.php En lees dit ajb eens even door.
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Buzios het volgende:
[..]
Zal ik doen wanneer ik weer in Ned ben.
Of kom je me les geven ?
Jouw?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw dan over mij
Dag Yvonne...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
Kom jij me ook maar lesgeven dan, 2 juffie'squote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw?
En misschien wel, maar vind je het niet confronterend die opsomming?
Strawberry ?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.
Zie een aantal posts geleden:quote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat je niet veel met de PVV kan, ok, dat is een persoonlijke voorkeurskwestie.
Maar welke partij heeft volgens jouw duidelijke standpunten ?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef morg78 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar als bijvoorbeeld de VVD of PvdA ook dergelijke fijne tegenstrijdigheden ("minder ambtenaren" vs "meer koopkracht voor iedereen") in hun programma hebben gezet, dan moeten die zich absoluut schamen.
DutchErrorist zit onder 2 username's te posten.quote:
Vindt je vriendin dat wel goed?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even iets heel anders heNeuken?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dag Yvonne...
Zegt trouwens wel wat over jullie relatie, samen naast elkaar op FOK!
Of is het een fokrelatie ?Yvonne is een modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en wees maar gerust hoor, het zit wel goed![]()
Die doet meequote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vindt je vriendin dat wel goed?
Ah ok,quote:
Nou gelukkig maar he !!!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Yvonne is een mod![]()
Oh en wees maar gerust hoor, het zit wel goed
PM je e-mail maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar he !!!
Ik gun jullie wel even wat prive tijd, doe je webcammetje maar weer aan...jij ook Smijm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |