Nou, mijn grapje is eerder lul (tenminste, dat hoop ik voor DutchErrorist). Maar het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dom of is je grapje zo kut?
http://www.onzetaal.nl/advies/jouw.php En lees dit ajb eens even door.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nou, mijn grapje is eerder lul (tenminste, dat hoop ik voor DutchErrorist). Maar het een sluit het ander niet uit.
Zal ik doen wanneer ik weer in Ned ben.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/jouw.php En lees dit ajb eens even door.
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:51 schreef Buzios het volgende:
[..]
Zal ik doen wanneer ik weer in Ned ben.
Of kom je me les geven ?
Jouw?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw dan over mij
Dag Yvonne...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
Kom jij me ook maar lesgeven dan, 2 juffie'squote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw?
En misschien wel, maar vind je het niet confronterend die opsomming?
Strawberry ?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze is mijn vriendin, dus ik vrees dat ze ook een hypocriete linkse rakker is, sorry.
Zie een aantal posts geleden:quote:Op maandag 22 februari 2010 15:46 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat je niet veel met de PVV kan, ok, dat is een persoonlijke voorkeurskwestie.
Maar welke partij heeft volgens jouw duidelijke standpunten ?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:14 schreef morg78 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vergelijkend warenonderzoek gedaan, maar als bijvoorbeeld de VVD of PvdA ook dergelijke fijne tegenstrijdigheden ("minder ambtenaren" vs "meer koopkracht voor iedereen") in hun programma hebben gezet, dan moeten die zich absoluut schamen.
DutchErrorist zit onder 2 username's te posten.quote:
Vindt je vriendin dat wel goed?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even iets heel anders heNeuken?
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dag Yvonne...
Zegt trouwens wel wat over jullie relatie, samen naast elkaar op FOK!
Of is het een fokrelatie ?Yvonne is een modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en wees maar gerust hoor, het zit wel goed![]()
Die doet meequote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vindt je vriendin dat wel goed?
Ah ok,quote:
Nou gelukkig maar he !!!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Yvonne is een mod![]()
Oh en wees maar gerust hoor, het zit wel goed
PM je e-mail maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:59 schreef Buzios het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar he !!!
Ik gun jullie wel even wat prive tijd, doe je webcammetje maar weer aan...jij ook Smijm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |