Reageer eens inhoudelijk op mijn post, dat is toch het enige wat je doet? En waar slaat dat banzai (quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef Buzios het volgende:
[..]
Deze post was voor RvLaak
Of ben jij nu zijn woordvoerder ? Krijg je nu een banzai boompje van hem ?
Geen zin in. Peilingen zijn zijn net zo betrouwbaar als de weersvoorspellingen. In essentie correct, maar in details onzin. Om het even op de PVV te betrekken; ze zullen vele zetels krijgen. Hoeveel kun je pas zeggen na de verkiezingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Buzios het volgende:
[..]
Flans dan in een uurtje ook even een OP in elkaar waaruit blijkt dat op grond van harde cijfers de peilingen er voor de verkeizingen volkomen naast zaten ?
1 opmerking is bij jou "keer op keer"quote:En de houding die jij proeft is dezelfde die ik proef in jouw "schreeuwende rechts aanhangers" opmerking.
Dus wederom...OOK jij laat keer op keer zien wat voor mega hypocriet je bent.
Laat mij eens zien waar ik ook maar iets over Wilders gezegd heb in dit topic, of het andere topic.quote:Jij bent ook niet in staat om te bepalen wat wel en niet ongefundeerd is. Tenzij je een cijfertollie bent, maar in de politiek gaat het niet alleen maar om de cijfers. Jullie roepen immers dat Wilders op het sentiment aan het inspelen is...dus ook hier weer...hypocriet van je.
Praat je ook zo tegen die criminele tractor boerke's van je wanneer je hun boterham met pindakaas komt brengen ?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee jij zet me constant weg als een drent die niets weet van criminele allochtonen, dus ik denk ik zeg maar even dat ik er mee te maken heb in het dagelijk leven, dan snap je ook eens dat ik niet compleet achterlijk bent.
Okay en serieus Buzios kanker eens op met dat 'hypocriet' van je. Het lijkt net of vandaag de dag is dat je het woordje hebt geleerd en het tegen iedereen moet gebruiken, zelfs op de meest ontoepasselijke plaatsen
Wireless ???quote:
De valt namelijk in herhaling.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen zin in. Peilingen zijn zijn net zo betrouwbaar als de weersvoorspellingen. In essentie correct, maar in details onzin. Om het even op de PVV te betrekken; ze zullen vele zetels krijgen. Hoeveel kun je pas zeggen na de verkiezingen.
[..]
1 opmerking is bij jou "keer op keer"
[..]
Laat mij eens zien waar ik ook maar iets over Wilders gezegd heb in dit topic, of het andere topic.
Reageer eens zonder mij belachelijk te maken (of pogingen tot) want het is laag.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:39 schreef Buzios het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen die criminele tractor boerke's van je wanneer je hun boterham met pindakaas komt brengen ?
Jij komt achterlijker over door iedereen uit te schelden.quote:Ik beweer niet dat je compleet achterlijk bent, maar je komt wel als achterlijk over (niet compleet trouwens).
Oeeeeeeh een synoniem voor hypocrietquote:Lees even heel goed je eigen posts door, dan kom je zelf tot de conclusie dat je een huichelaar bent.
Je hoeft het niet eerlijk toe te geven hier in het openbaar, maar doe het tenminste voor jezelf
Je weet dat het bonsai is he?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef Buzios het volgende:
[..]
De valt namelijk in herhaling.
Je hebt inderdaad niets over Wilders gezegd. Onterecht van mij om dat te zeggen. Maar de ondertoon is duidelijk.
Vergeet niet dat banzai boompje voor je nieuwe woordvoerder te posten !!
Volgens jouw moet ik "opkankeren"...dan maak je jezelf belachelijk door dat te roepen...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Reageer eens zonder mij belachelijk te maken (of pogingen tot) want het is laag.
[..]
Jij komt achterlijker over door iedereen uit te schelden.
[..]
Oeeeeeeh een synoniem voor hypocrietTactisch man
Dat zal ik vast niet door hebben.
Ik zei dat je moest opkankeren met hypocriet zeggen, dat is wat andersquote:Op maandag 22 februari 2010 13:46 schreef Buzios het volgende:
[..]
Volgens jouw moet ik "opkankeren"...dan maak je jezelf belachelijk door dat te roepen...
Ik scheld JOUW uit ...?
Maar bedankt voor je bonsai verbetering. Weer wat geleerd vandaag.
Goed idee. Op stormfront.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:
Laten we een nieuw topic maken waar alleen Buzios en scanman mogen reageren!
Geweldig dit...zoals gewoonlijk komt Frodo er weer aankakken met zijn heldere visie en ideen !!!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:
Laten we een nieuw topic maken waar alleen Buzios en scanman mogen reageren!
Met "aftakelen" krijgen "ze" geen lijfstraf. Aftakelen, als je het over het menselijk lichaam hebt, is (kort en simpel samengevat) een natuurlijk proces.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:33 schreef Buzios het volgende:
[..]
Who cares...als ze maar een lijfstraf krijgen.
Dit om ervoor te zorgen dat ze niet in herhaling vallen (ja, ja, ik weet dat een deel het altijd zal blijven doen, maar na de lijfstraf een kleiner deel dan voorheen).
Nu probeert men met crimineel tuig vooral te praten, ik zeg: wie niet horen wil moet voelen...
eensquote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sowieso de hele politiek zit al jaren vol met leugenaars en incompetente randdebielen.Een goed voorbeeld is Balkenende.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zei dat je moest opkankeren met hypocriet zeggen, dat is wat andersEn ja jij scheld mij uit en maakt mij belachelijk, door constant te zeggen dat ik een boer ben etc.
[..]
Goed idee. Op stormfront.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef Nico_Galijk het volgende:
Sowieso de hele politiek zit al jaren vol met leugenaars en incompetente randdebielen.Een goed voorbeeld is Balkenende.
Oh, sorry voor de misvatting van dit technisch detail.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:52 schreef morg78 het volgende:
[..]
Met "aftakelen" krijgen "ze" geen lijfstraf. Aftakelen, als je het over het menselijk lichaam hebt, is (kort en simpel samengevat) een natuurlijk proces.
Wil je nu ook mijn eerder gestelde (en nogmaals geposte) vraag met betrekking tot een tweetal puntjes uit Wilders' visie beantwoorden?
Och, "technisch detail"...stel dat een rechter jou veroordeelt tot 10 jaar aftakeling. Dat is pas een lichte straf: dat aftakelen doe je toch welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef Buzios het volgende:
[..]
Oh, sorry voor de misvatting van dit technisch detail.
Natuurlijk, bij deze:quote:Wil je die vragen even herhalen ?
Je hebt volkomen gelijk, hij heeft een uiterst duidelijke visie (en ik quote even twee puntjes van www.pvv.nl):quote:Op maandag 22 februari 2010 09:46 schreef Buzios het volgende:
[..]
Wilders heeft tenminste een visie.
Maar ik zal niet proberen om je ongefundeerde argumenten te ontkrachten (je "pareltje", eerder een walnoot).
Wilders zegt in ieder geval duidelijk waar hij VOOR is, en waar hij TEGEN is.
Naar mijn mening zouden meer politici dat moeten doen in plaats van met alle winden meewaaien ipv constant met partijpolitiek bezig te zijn.
Je hoeft het niet met Wilders eens te zijn, maar je kunt er niet omheen dat zijn stijl eentje is die in ieder geval niet hypocriet is naar het volk.
Je snapt mn punt en daar gaat het om. Dat je weet dat ik gelijk heb en je geen antwoord terug kan geven zegt genoeg.quote:
Ok, daar heb je een punt. En volgens mij heeft hij inderdaad niet duidelijk aangegeven hoe hij dat zal oplossen. Dat sluit niet uit dat hij wel een heldere visie heeft, wellicht geeft hij dat niet over alles zo even helder aan.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:05 schreef morg78 het volgende:
[..]
Och, "technisch detail"...stel dat een rechter jou veroordeelt tot 10 jaar aftakeling. Dat is pas een lichte straf: dat aftakelen doe je toch wel.
[..]
Natuurlijk, bij deze:
[..]
Je hebt volkomen gelijk, hij heeft een uiterst duidelijke visie (en ik quote even twee puntjes van www.pvv.nl):
- 16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
- Minder ministeries, minder ambtenaren
Kennelijk vallen ambtenaren dus niet onder "iedereen". Leg mij eens uit hoe de koopkracht van de ambtenaren die de laan uitgestuurd worden precies gaat stijgen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Buzios het volgende:
[..]
Ok, daar heb je een punt. En volgens mij heeft hij inderdaad niet duidelijk aangegeven hoe hij dat zal oplossen. Dat sluit niet uit dat hij wel een heldere visie heeft, wellicht geeft hij dat niet over alles zo even helder aan.
Dat je het beter kan beoordelen slaat nergens op. Ten eerste wat is je afkomst, deze bepaald namelijk in grote lijnen je cultuur, normen en waarden die bij een bepaalde allochtone afkomst horen. Ten tweede, Als je allochtoon bent kan je niet beter beoordelen over andere allochtonen groepen dan een ander, omdat je denkt dat ze allemaal hetzelfde zijn. En jij ze plaatst in slechts twee hokjes: allochtoon en autochtoon.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Buzios het volgende:
[..]
Klopt...
DutchErrorist komt uit Drenthe. Dit kan ongetwijfeld beter de Drenthenaar uitleggen dan een Zeeuw.
Ik heb in een post gezegd dat ik het beter kan beoordelen, beoordelen is wat anders dan wat jij zegt. En al helemaal anders dan doen alsof ik daarom gelijk heb.
Dus deze poging van je om intelligent over te komen is helaas mislukt...
Maar bedankt voor de moeite om me posts te doorzoeken
Dit is Nederlands (niet altijd correct maar goed), geen Drents.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Je zelf 2 keer tegenspreken in 2 zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |