Oeeeeeeeeee, meneer is gefrustreerd omdat ik denk dat er geen revolutie binnen nu en drie dagen komt in Iran, en weet je wat, ik had gelijk geef dat maar eens toe, dus ga maar ergens anders uithuilen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, je bent één grote grap op deze forum. Je bezit totaal geen kennis op welke terrein dan ook. Zelfs in discussies m.b.t. Israel word je er gewoon uitgeluld.
Dat weet je zelf wel als je mensen hebt gekend die de holocaust hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Kom je weer met die onzin. Wtf heeft anti-zionisme te maken met bang zijn voor je eigen geloof of Jood-zijn .. anti-zionisten zijn vaak orthodoxer in hun geloof dan de gemiddelde Zionist, veel anti-zionisten wonen zelfs in Israël, en al een stuk langer dan de moderne import. Anti-zionisme richt zich tegen de oprichting van de staat Israël, die had er niet mogen komen op deze manier, je hoort netjes te wachten tot de profetie zichzelf vervult .. een tweede keer niet luisteren zou wellicht een tweede diaspora kunnen veroorzaken, en dan ben je nog verder van huis
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeee, meneer is gefrustreerd omdat ik denk dat er geen revolutie binnen nu en drie dagen komt in Iran, en weet je wat, ik had gelijk geef dat maar eens toe, dus ga maar ergens anders uithuilen.
Ja gefrustreerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Gefrustreerd? Yeah right. Geef maar toe dat je er de ballen niet van snapt en je kennis enkel tot Wikipedia toereikt.
Herzl was helemaal geen atheïst. In ieder geval niet een volledig atheïst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zionisme an sich is opgericht door atheisten zoals Herzl dus die geloven niet in profetie.
Ik ben nooit een sjah-aanhanger geweest. En een 'echte' Iranier ben ik inderdaad wel. Het volk dat jullie Joden zo'n 2500 jaar geleden nog van de ondergang redde. Hetzelfde volk wat met het zoroastrisme aan de basis staat van het Jodendom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja gefrustreerd![]()
, de sjah is dood, leer er mee leven Iran heeft een nieuwe sjah die weg mag, er is geen plaats meer voor elitaire Iraniers die een gooi doen naar hun oude macht..
Maar wel een elitaire Iranier met te veel pretenties.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben nooit een sjah-aanhanger geweest.
Dat volk is al lang geleden dood gegaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben nooit een sjah-aanhanger geweest. En een typisch Iranier ben ik inderdaad wel. Het volk dat jullie Joden zo'n 2500 jaar geleden nog van de ondergang redde. Hetzelfde volk wat met het zoroastrisme aan de basis staat van het Jodendom.
Beter je boeken inlezen, of internetpagina's, want Theodor Herzl had een hekel aan religie en geloven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Herzl was helemaal geen atheïst. In ieder geval niet een volledig atheïst.
Geen elitair. Maar goed, je kennis over Iran en haar geschiedenis spreekt boekdelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar wel een elitaire Iranier met te veel pretenties.
En ach ja, dat waren allemaal sjah-aanhanger, dat zal je ahum objectieve moeder vast wel erkennen.
Onzin. Hij was seculier ingesteld, maar allesbehalve een echte atheïst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beter je boeken inlezen, of internetpagina's, want Theodor Herzl had een hekel aan religie en geloven.
Je bedoelt het Joodse volk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat volk is al lang geleden dood gegaan.
Ja, het stuk waarin ik precies uitlegde wat er tijdens de landhervormingen gebeurde, en wat was je reactie, dat ik het van jou had gekopieerd, maar dat ging moeilijk omdat jij nooit zo gedetailleerd was als ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Allesbehalve elitair. Maar goed, je kennis over Iran en haar geschiedenis spreekt boekdelen.
Het Joodse volk daarentegen bestaat nog zoals je vandaag de dag ziet.quote:
Gedetailleerd? Ik vroeg je met een aantal jaartallen te komen, maar die wist je niet. Je hebt inderdaad goed naar mijn samenvatting van de Iraanse revolutie 'geluisterd', maar nog steeds is je kennis over Iran niet toereikend. Hier mijn stuk overigens, voor je het vergeten was:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja, het stuk waarin ik precies uitlegde wat er tijdens de landhervormingen gebeurde, en wat was je reactie, dat ik het van jou had gekopieerd, maar dat ging moeilijk omdat jij nooit zo gedetailleerd was als ik.
Als je mij tracht te quoten doe het dan ook goed. Ik heb nooit gezegd dat er morgen een revolutie is. Wel heb ik gezegd dat dit het begin van het einde is en dat ik de regering nog zo'n vijf jaar geef.quote:Verder is mijn voorspelling, in de historische context gezien van hoe de Iraniers zijn en zullen handelen, uitgekomen in tegenstelling tot jouw vage hoop dat er morgen een revolutie is.
Dat is iets waar jij slechts van uitgaat. Nergens wijst het erop dat de oppositie nog in de oorlogszuchtige praatjes van Ahmadinejad gelooft.quote:Als er een oorlog uitbreekt tussen Israel en Iran en maybe de VS dan zal minstens de helft van die zogenaamde Mousavi-aanhang de wapens opnemen om Iran te beschermen, slecht, maja.
Het Joodse volk is zo gemengd als wat. Het 'echte' Joodse volk is allang uitgestorven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het Joodse volk daarentegen bestaat nog zoals je vandaag de dag ziet.
Maar door te denken dat jij van die mensen afstamt die 2500 jaar geleden te Iran leefden is nogal naief.
Ik heb jouw samenvatting pas gedeeltelijk gelezen nadat ik mijn stuk gepost had.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gedetailleerd? Ik vroeg je met een aantal jaartallen te komen, maar die wist je niet. Je hebt inderdaad goed naar mijn samenvatting van de Iraanse revolutie 'geluisterd', maar nog steeds is je kennis over Iran niet toereikend. Hier mijn stuk overigens, voor je het vergeten was:
[..]
quote:Als je mij tracht te quoten doe het dan ook goed. Ik heb nooit gezegd dat er morgen een revolutie is. Wel heb ik gezegd dat dit het begin van het einde is en dat ik de regering nog zo'n vijf jaar geef.
[..]
Houd toch op man, waar baseer jij dat op, op de fantastische persvrijheid in Iran die stelt dat er overal ontevredenheid is en niemand luistert. Raar hoe dat nieuws het land schijnt uit te komen.quote:Dat is iets waar jij slechts van uitgaat. Nergens wijst het erop dat de oppositie nog in de oorlogszuchtige praatjes van Ahmadinejad gelooft.
Het 'echte' Joodse volk was toentertijd ook al gemengd in enig opzicht. Het Jodendom is een van de religies die niet makkelijk bekeert, waar je moeilijker binnenkomt dan bv in het Christendom, dat het is gebeurd dat is duidelijk maar nooit in die mate dat je niet meer kan spreken over oorspronkelijke afstammingen en stambomen die tot die tijd rijken, in tegenstelling tot andere landen, en volkeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het Joodse volk is zo gemengd als wat. Het 'echte' Joodse volk is allang uitgestorven.
Welke verschillen? Je bedoelt het feit dat ik veel specifieker en uitgebreider het onderwerp behandelde?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb jouw samenvatting pas gedeeltelijk gelezen nadat ik mijn stuk gepost had.
Zie de verschillen bijvoorbeeld.
Je wist dat er landhervormingen hadden plaatsgevonden - iets wat ik al een paar dagen daarvoor had behandeld -, maar verder wist je niets specifiek of wat dan ook te vertellen. Je kennis reikt enkel tot wat nieuwsberichten, Wikipedia-artikelen en wat giswerk.quote:Nee jij vroeg mij niet de jaartallen van de landhervormingen an sich jij vroeg mij het jaartal van de invoering van een bepaald aspect wat niets te maken had met de landhervormingen. Je probeert je overal uit te lullen maar je kan het niet accepteren als andere mensen nu eenmaal ook kennis blijken te hebben over Iran maar toch op een andere conclusie lijken uit te komen.
Ombuigen? Quote mij dan eens waar ik heb gezegd dat er morgen al een revolutie is of dat de regering binnen zo'n drie dagen wordt weggezet. Ik heb altijd gezegd dat dit slechts het begin van het einde is.quote:![]()
![]()
![]()
Goh wat ga jij op je bek, je voorspelde vorig jaar nog de revolutie, je bent nu langzaam steeds meer mijn conclusie aan het herhalen en overnemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ik dat op baseer? Op de contacten die ik binnen Iran heb. Op het feit dat ik weet hoe de meeste Iraniers tegen het regime aankijken, zowel de Iraniers hier als in Iran. Op het feit dat ik in talloze filmpjes zie hoe de mensen steeds bozer worden en de leuzen steeds heftiger.quote:Houd toch op man, waar baseer jij dat op, op de fantastische persvrijheid in Iran die stelt dat er overal ontevredenheid is en niemand luistert. Raar hoe dat nieuws het land schijnt uit te komen.
Nee, de mensen protesteren inderdaad niet tegen de islamitische regering. Vandaar dat posters van Khamenei op straat verscheurd worden, de Iraniers leuzen als ''Na Ghaze, na Lobnan, Faghat Janam Fadaye Iran'' (Geen Gaza, Geen Libanon, enkel de Iraanse staat). of ''Jomhouri Irani (de Iraanse republiek). Je weet overigens niets over mijn familie noch over mijn overtuigingen. Dat zegt overigens genoeg. Blijf overigens maar door gissen.quote:Maar goed, zoals ik al zei, deze mensen protesteren nog niet tegen het einde van de Islamitische heerschappij. Daarbij moet nog veel meer komen kijken, maar dat kan jij niet bevatten, omdat jij een of andere anti-islamitische mening van jouw moeder hebt meegekregen waarin wordt gesteld dat seculiere liberalen met elitaire pretenties weer de macht op zich moeten nemen zoals jouw gevluchte familie.
Ik heb het niet over de Joodse religie, maar over het Joodse volk. Het Joodse volk is allang niet meer zuiver en allesbehalve het volk dat zo'n 2500 jaar geleden leefde. Dit in tegenstelling tot de kleine minderheid Joden die nog steeds in een land als Iran leven, waar ze door de eeuwen heen altijd hun eigen gebruiken en tradities hebben behouden en zich vaak tot hun eigen gemeenschap keerden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het 'echte' Joodse volk was toentertijd ook al gemengd in enig opzicht. Het Jodendom is een van de religies die niet makkelijk bekeert, waar je moeilijker binnenkomt dan bv in het Christendom, dat het is gebeurd dat is duidelijk maar nooit in die mate dat je niet meer kan spreken over oorspronkelijke afstammingen en stambomen die tot die tijd rijken, in tegenstelling tot andere landen, en volkeren.
Nu heb je me overtuigd, 13 pagina's posten, houd toch op man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke verschillen? Je bedoelt het feit dat ik veel specifieker en uitgebreider het onderwerp behandelde?
Rellen in Iran # 2 Waar de mensen niet meer bang zijn!
[..]
Dan haal je mijn stukje er toch bij waar ik heb geschreven over de landhervormingen.quote:Je wist dat er landhervormingen hadden plaatsgevonden - iets wat ik al een paar dagen daarvoor had behandeld -, maar verder wist je niets specifiek of wat dan ook te vertellen. Je kennis reikt enkel tot wat nieuwsberichten, Wikipedia-artikelen en wat giswerk.
[..]
Je was zo aardig om 13 pagina's van het Iraanse onderwerp te posten.quote:Ombuigen? Quote mij dan eens waar ik heb gezegd dat er morgen al een revolutie is of dat de regering binnen zo'n drie dagen wordt weggezet. Ik heb altijd gezegd dat dit slechts het begin van het einde is.
[..]
Nogmaals jouw contacten zijn binnen een bepaald milieu die er heel anders tegen aankijken dan de gemiddelde Iranier. Je moet stoppen te denken dat jij voor de gemiddelde Iranier zou praten.quote:Waar ik dat op baseer? Op de contacten die ik binnen Iran heb. Op het feit dat ik weet hoe de meeste Iraniers tegen het regime aankijken, zowel de Iraniers hier als in Iran. Op het feit dat ik in talloze filmpjes zie hoe de mensen steeds bozer worden en de leuzen steeds heftiger.
[..]
Over je familie heb je zelf genoeg gepost anders zou ik het ook niet typen.quote:Nee, de mensen protesteren inderdaad niet tegen de islamitische regering. Vandaar dat posters van Khamenei op straat verscheurd worden, de Iraniers leuzen als ''Na Ghaze, na Lobnan, Faghat Janam Fadaye Iran'' (Geen Gaza, Geen Libanon, enkel de Iraanse staat). of ''Jomhouri Irani (de Iraanse republiek). Je weet overigens niets over mijn familie noch over mijn overtuigingen. Dat zegt overigens genoeg. Blijf overigens maar door gissen.
Tuurlijk, de Iraanse Joden, die zijn het zuiverst en puur. Maar goed, blijkbaar is begrijpend lezen niet je sterkste punt, dat je moeilijk in een religie komt wil ook zeggen dat je dus niet 1,2,3 uitmaakt van een bepaald volk. Dus niet zo makkelijk als jij van Iranier Nederlander bent geworden. Dus het Jodendom is nog altijd een gesloten volk en zeker in vergelijking met veel landen en volkeren representatief voor 2500 jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de Joodse religie, maar over het Joodse volk. Het Joodse volk is allang niet meer zuiver en allesbehalve het volk dat zo'n 2500 jaar geleden leefde. Dit in tegenstelling tot de kleine minderheid Joden die nog steeds in een land als Iran leven, waar ze door de eeuwen heen altijd hun eigen gebruiken en tradities hebben behouden en zich vaak tot hun eigen gemeenschap keerden.
Gut o gut, nou, zelfs een eerstejaarsstudent zou dat nog kunnen destilleren uit jouw antwoorden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:07 schreef AryaMehr het volgende:
Enkel giswerk. Uit welk milieu ik zou komen, welke overtuigingen ik met me meedraag en dat ik zogenaamd elitair zou zijn. Je weet niets over mijn persoonlijke leven noch over de overtuigingen die ik heb, dus blijf maar door gissen. Ik kan je vertellen dat je er ver naast zit. Maar goed, zonder al dat giswerk zijn je argumenten helemaal niets waar - voor zover ze dat nu wel zijn.
Laatstequote:Op maandag 22 februari 2010 03:33 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Bron: http://www.scottishpsc.org.uk/index.php?option=com_content&view=article&id=3176:sunday-herald-auschwitz-survivor-israel-acts-like-nazis&catid=545:zionist-exploitation&Itemid=200514
[ afbeelding ]
Dr Meyer is een moedige man. De zionisten kennen geen enkele schaamte meer om zelfs een Auschwitz-overlevende een antisemiet te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |