abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78301842
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef ReWout het volgende:
Zou best wel de hoax van de geschiedenis kunnen zijn wanneer Wilders als hij is gekozen tot President en hij toegeeft dat hij in feite werkt voor een grotere "macht" waarna de bioscoop doeken achter hem openen en hitler een toespraak gaat geven

* ReWout denkt aan blue wave
The wave (die Welle ook trouwens).
pi_78301885
quote:
Zou best wel de hoax van de geschiedenis kunnen zijn wanneer Wilders als hij is gekozen tot President en hij toegeeft dat hij in feite werkt voor een grotere "macht" waarna de bioscoop doeken achter hem openen en hitler een toespraak gaat geven

* ReWout denkt aan blue wave
De film 'The Wave' is dat inderdaad. Pasgeleden nog een Duitse remake gezien, 'Die Welle'. Een film die wat mij betreft verplicht op iedere school zou moeten worden vertoond.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78301903
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt me wel wat. Ik krijg een beetje Fred en Ria associaties.
Ik krijg vooral braakneigingen.
pi_78303154
quote:

* ReWout denkt aan bluethe wave
Als hij dat zou doen wordt hij direct Nederlander van de eeuw, wat mij betreft.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78303188
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef waht het volgende:

[..]

Als hij dat zou doen wordt hij direct Nederlander van de eeuw, wat mij betreft.
Eens.
pi_78303233
Wilders moet wel opassen.
Volkert van der G is over een paar jaar weer vrij.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_78304414
Het verschil tussen Geert Wilders en Pim Fortuyn is dat Pim echt de vinger op de zere plek kon leggen. Pim was aan z'm uitspraken te zien ook erg tegen globalisering, veel feller dan Geert. Pim was gevaarlijker voor de machtige mensen. Geert is ook tegen globalisering, maar het is meer praten bij hem. Ook is Geert voor Israel, dat buiten Israel globalisering en multiculti promoot, maar in Israel niet. Althans, ze willen het daar liever voorkomen. Geert zegt dan wel dat Islam niet in Nederland thuishoort, maar echt oplossingen heeft hij niet. Het is meer opstootjes creeren. Bij Pim had je wel het idee dat hij er echt iets tegen wou doen. Pim hield van Nederland. Pim vond het belang van Nederland belangrijker dan het belang van Israel, wat bij Geert niet zo is.

Tenslotte was Pim nooit zo overdreven beveiligd zoals Geert Wilders. Volgens mij was de man niet eens beveiligd.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:51:31 #148
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304523
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Regal het volgende:
Het verschil tussen Geert Wilders en Pim Fortuyn is dat Pim echt de vinger op de zere plek kon leggen. Pim was aan z'm uitspraken te zien ook erg tegen globalisering, veel feller dan Geert. Pim was gevaarlijker voor de machtige mensen. Geert is ook tegen globalisering, maar het is meer praten bij hem. Ook is Geert voor Israel, dat buiten Israel globalisering en multiculti promoot, maar in Israel niet. Althans, ze willen het daar liever voorkomen. Geert zegt dan wel dat Islam niet in Nederland thuishoort, maar echt oplossingen heeft hij niet. Het is meer opstootjes creeren. Bij Pim had je wel het idee dat hij er echt iets tegen wou doen. Pim hield van Nederland. Pim vond het belang van Nederland belangrijker dan het belang van Israel.

Tenslotte was Pim nooit zo overdreven beveiligd zoals Geert Wilders. Volgens mij was de man niet eens beveiligd.
Hier zit naar mijn mening wel degelijk een kern van waarheid in.
Maar Geert geeft toch wel heel duidelijk aan hoe hij de verislamisering van Nederland wil tegengaan, al dan niet stoppen.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  maandag 22 februari 2010 @ 14:53:00 #149
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78304599
Even dit Gia-dieptjepuntje nog eens aanhalen:
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.
[..]

Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.

Mijn zonen zouden zo niet praten tegen volwassen mensen die ze niet kennen.
!!

Arbeidsongeschikte Helmondse van middelbare leeftijd die de hele dag allerlei onzin op internet rondslingert op een jongerenforum, die neemt het een jongedame kwalijk dat ze over politiek discussieert met een onbekende volwassene.

Hoe verknipt ben je dan.
pi_78304647
Ik vind dat ze Wilders moeten omringen met een peleton ME'ers, desnoods draag ik hiertoe uit eigen zak bij.
I´m back.
pi_78304836
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind dat ze Wilders moeten omringen met een peleton ME'ers, desnoods draag ik hiertoe uit eigen zak bij.
Goed, dan kunnen hooligans, krakers en willekeurige relschoppende demonstranten in ieder geval niet bij hem in de buurt komen .
  maandag 22 februari 2010 @ 15:07:41 #152
3542 Gia
User under construction
pi_78305271
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij alle buitenlanders zou steriliseren als je kon, weet je nog?
Nee hoor, dat heb ik helemaal niet gezegd. Je moet toch eens beter worden in begrijpend lezen.

Op de opmerking dat het steriliseren van PVV-ers zou leiden tot oplossing van het allochtonen-probleem, heb ik gezegd dat het steriliseren van allochtonen ook zou leiden tot het oplossen van het allochtonen-probleem.

Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou willen.
pi_78305277
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Pool het volgende:
[..]

!!

Arbeidsongeschikte Helmondse van middelbare leeftijd die de hele dag allerlei onzin op internet rondslingert op een jongerenforum, die neemt het een jongedame kwalijk dat ze over politiek discussieert met een onbekende volwassene.

Hoe verknipt ben je dan.
Het wordt tijd dat Wilders aan de macht komt. Als mensen kunnen typen, kunnen ze ook werken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 februari 2010 @ 15:08:26 #154
3542 Gia
User under construction
pi_78305304
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Gia en ik? Ik ga nog liever meteen dood.
Is ook dat meteen opgelost.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:13:28 #155
3542 Gia
User under construction
pi_78305529
quote:

jongerenforum
Ben benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is.
pi_78305582
quote:
[..]

!!

Arbeidsongeschikte Helmondse van middelbare leeftijd die de hele dag allerlei onzin op internet rondslingert op een jongerenforum....
Dan was mijn beeld van haar toch goed Triest hoopje mens dus.
pi_78305608
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is.
Dat hangt af van het subforum, maar ik gok dat zelfs in een relatief 'volwassen' subforum als POL het gemiddelde niet boven de 25 uitkomt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78305637
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, dat heb ik helemaal niet gezegd. Je moet toch eens beter worden in begrijpend lezen.

Op de opmerking dat het steriliseren van PVV-ers zou leiden tot oplossing van het allochtonen-probleem, heb ik gezegd dat het steriliseren van allochtonen ook zou leiden tot het oplossen van het allochtonen-probleem.

Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou willen.
quote:
[quote]Op zondag 21 februari 2010 02:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleem
Als je het zelf niet zou willen, dan zou ik toch niet het woord "allerbeste" gebruiken. Maar dat ben ik.
Dat het alleen al in je opkomt.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:15:49 #159
3542 Gia
User under construction
pi_78305639
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef Monolith het volgende:
Als mensen kunnen typen, kunnen ze ook werken.
Natuurlijk. En bij het UWV weten ze dat niet!!

Ik mankeer inderdaad niks aan mijn vingers. Ben bij de laatste herkeuring 2 jaar terug volledig afgekeurd.
Dus eh, dikke doei!

Boeit me overigens niks wat jullie daarvan denken.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:19:15 #160
3542 Gia
User under construction
pi_78305793
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat hangt af van het subforum, maar ik gok dat zelfs in een relatief 'volwassen' subforum als POL het gemiddelde niet boven de 25 uitkomt.
Hé, er zijn toch heel veel fokkers boven de 45. Om dat gemiddelde op 25 te krijgen heb je per 45+er toch 3 18-jarigen nodig, of 4 20-jarigen, of 5 21-jarigen enz..

Denk dat het gemiddelde wel wat hoger ligt. Nog afgezien van de watjes die hun leeftijd niet in durven te vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')