The wave (die Welle ook trouwens).quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef ReWout het volgende:
Zou best wel de hoax van de geschiedenis kunnen zijn wanneer Wilders als hij is gekozen tot President en hij toegeeft dat hij in feite werkt voor een grotere "macht" waarna de bioscoop doeken achter hem openen en hitler een toespraak gaat geven
* ReWout denkt aan blue wave
De film 'The Wave' is dat inderdaad. Pasgeleden nog een Duitse remake gezien, 'Die Welle'. Een film die wat mij betreft verplicht op iedere school zou moeten worden vertoond.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef ReWout het volgende:
Zou best wel de hoax van de geschiedenis kunnen zijn wanneer Wilders als hij is gekozen tot President en hij toegeeft dat hij in feite werkt voor een grotere "macht" waarna de bioscoop doeken achter hem openen en hitler een toespraak gaat geven
* ReWout denkt aan blue wave
Ik krijg vooral braakneigingen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Ik krijg een beetje Fred en Ria associaties.
Als hij dat zou doen wordt hij direct Nederlander van de eeuw, wat mij betreft.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef ReWout het volgende:
* ReWout denkt aan bluethe wave
Eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef waht het volgende:
[..]
Als hij dat zou doen wordt hij direct Nederlander van de eeuw, wat mij betreft.
Hier zit naar mijn mening wel degelijk een kern van waarheid in.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Regal het volgende:
Het verschil tussen Geert Wilders en Pim Fortuyn is dat Pim echt de vinger op de zere plek kon leggen. Pim was aan z'm uitspraken te zien ook erg tegen globalisering, veel feller dan Geert. Pim was gevaarlijker voor de machtige mensen. Geert is ook tegen globalisering, maar het is meer praten bij hem. Ook is Geert voor Israel, dat buiten Israel globalisering en multiculti promoot, maar in Israel niet. Althans, ze willen het daar liever voorkomen. Geert zegt dan wel dat Islam niet in Nederland thuishoort, maar echt oplossingen heeft hij niet. Het is meer opstootjes creeren. Bij Pim had je wel het idee dat hij er echt iets tegen wou doen. Pim hield van Nederland. Pim vond het belang van Nederland belangrijker dan het belang van Israel.
Tenslotte was Pim nooit zo overdreven beveiligd zoals Geert Wilders. Volgens mij was de man niet eens beveiligd.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.
[..]
Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.
Mijn zonen zouden zo niet praten tegen volwassen mensen die ze niet kennen.
Goed, dan kunnen hooligans, krakers en willekeurige relschoppende demonstranten in ieder geval niet bij hem in de buurt komenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind dat ze Wilders moeten omringen met een peleton ME'ers, desnoods draag ik hiertoe uit eigen zak bij.
Nee hoor, dat heb ik helemaal niet gezegd. Je moet toch eens beter worden in begrijpend lezen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat jij alle buitenlanders zou steriliseren als je kon, weet je nog?
Het wordt tijd dat Wilders aan de macht komt. Als mensen kunnen typen, kunnen ze ook werken.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Pool het volgende:
Even dit Gia-dieptjepuntje nog eens aanhalen:
[..]![]()
!!
Arbeidsongeschikte Helmondse van middelbare leeftijd die de hele dag allerlei onzin op internet rondslingert op een jongerenforum, die neemt het een jongedame kwalijk dat ze over politiek discussieert met een onbekende volwassene.![]()
![]()
Hoe verknipt ben je dan.
Is ook dat meteen opgelost.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gia en ik? Ik ga nog liever meteen dood.
Dan was mijn beeld van haar toch goedquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Pool het volgende:
Even dit Gia-dieptjepuntje nog eens aanhalen:
[..]![]()
!!
Arbeidsongeschikte Helmondse van middelbare leeftijd die de hele dag allerlei onzin op internet rondslingert op een jongerenforum....
Dat hangt af van het subforum, maar ik gok dat zelfs in een relatief 'volwassen' subforum als POL het gemiddelde niet boven de 25 uitkomt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik helemaal niet gezegd. Je moet toch eens beter worden in begrijpend lezen.
Op de opmerking dat het steriliseren van PVV-ers zou leiden tot oplossing van het allochtonen-probleem, heb ik gezegd dat het steriliseren van allochtonen ook zou leiden tot het oplossen van het allochtonen-probleem.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat zou willen.
Als je het zelf niet zou willen, dan zou ik toch niet het woord "allerbeste" gebruiken.quote:[quote]Op zondag 21 februari 2010 02:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, sterilisatie van buitenlanders, eventueel in opdracht van PVV-ers. Dat is de allerbeste oplossing voor het allochtonen probleem
Natuurlijk. En bij het UWV weten ze dat niet!!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:07 schreef Monolith het volgende:
Als mensen kunnen typen, kunnen ze ook werken.
Hé, er zijn toch heel veel fokkers boven de 45. Om dat gemiddelde op 25 te krijgen heb je per 45+er toch 3 18-jarigen nodig, of 4 20-jarigen, of 5 21-jarigen enz..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat hangt af van het subforum, maar ik gok dat zelfs in een relatief 'volwassen' subforum als POL het gemiddelde niet boven de 25 uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |