abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78301378
Ey come on zeg . Dit loopt uit de hand hoor . Ga eerst ff een TR door de fax gooien
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78301384
Kan het nu weer ontopic? Dit ging in het andere topic ook al zo.
Had je daar trouwens geen weerwoord meer Gia, dat je hier verder gaat?

Ik verwacht dat er best een mogelijkheid is dat Wilders vermoord zal worden. Ik hoop het alleen niet, ik zie hem liever falen in wat hij wil bereiken. Als hij vermoord wordt, staat er wel weer een nieuwe Wilders op (zoals hij ook de opvolger is van Fortuyn, soort van) en dan zal de aanhang alleen maar groeien.

Laat hem maar op z'n bek gaan met al die belachelijke ideeën van hem die niet haalbaar zijn.
pi_78301416
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:31 schreef Ringo het volgende:
De alcohol zit nog wat na te pruttelen in het bloed, zie ik.

Of hij begint 's middags al.
Als iemand zegt wat hij vindt dan ben je bezopen? Wat ben jij voor simpel denkend figuur dan?
Of heb je zelf te lang boven de coke gehangen ofzo. Je hebt last van waanideeën.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78301418
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:31 schreef Winner_Taco het volgende:
Ey come on zeg . Dit loopt uit de hand hoor . Ga eerst ff een TR door de fax gooien
Neuh, gewoon nu weer verder on-topic.
pi_78301452
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ja, de natte droom van Wilders. Mensen met een fascistische mening preventief uitzetten. Weet je zeker dat je goed thuis zit bij GL?
Want alle moslims/buitenlanders zijn fascistisch?
pi_78301475
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want alle moslims/buitenlanders zijn fascistisch?
"De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld."
pi_78301546
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef Picchia het volgende:

[..]

Niet alle moslims volgen letterlijk alles wat er in de Koran staat, net zoals niet alle christenen de Bijbel hetzelfde interpreteren.
pi_78301578
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef GSP het volgende:
Volgens links is alles buiten de linkse kaders fout en dienen andersdenkenden met geweld bestreden te worden.
Godzijdank is rechts erg vredelievend enzo De KKK was ook zo'n fijn groepje. Zo heerlijk geweldloos enzo.
pi_78301600
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:34 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat zegt Wilders inderdaad. Daarom moet de man gestopt worden.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:37:26 #135
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78301611
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Als iemand zegt wat hij vindt dan ben je bezopen? Wat ben jij voor simpel denkend figuur dan?
Of heb je zelf te lang boven de coke gehangen ofzo. Je hebt last van waanideeën.
Heb je een beetje teveel van opa's hoestdrankje zitten snoepen ofzo?
I am not impressed by your performance
  maandag 22 februari 2010 @ 13:39:13 #136
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78301676
Laat maar
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_78301688
Maar het is niet te hopen dat Wilders vermoord wordt. Want voor je het weet roept het tokkievolk hem dan een jaar later uit tot grootste Nederlander. Doodzonde dat Fortuyn is vermoord, want als hij had geregeerd was hij ook gigantisch op zijn bek gegaan en inmiddels uitgekotst door iedereen die destijds kwijlend langs de kant van de weg stond toen zijn kist langs kwam.
pi_78301787
Zou best wel de hoax van de geschiedenis kunnen zijn wanneer Wilders als hij is gekozen tot President en hij toegeeft dat hij in feite werkt voor een grotere "macht" waarna de bioscoop doeken achter hem openen en hitler een toespraak gaat geven

* ReWout denkt aan bluethe wave

[ Bericht 0% gewijzigd door ReWout op 22-02-2010 13:51:05 ]
pi_78301821
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Gia en ik? Ik ga nog liever meteen dood.
Het lijkt me wel wat. Ik krijg een beetje Fred en Ria associaties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_78301841
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef GSP het volgende:

[..]

Heb je een beetje teveel van opa's hoestdrankje zitten snoepen ofzo?
Omdat ik keer op keer zal uitspreken wat ik vind van rechtsdenkend tuig? Nee hoor, daar heb ik geen middelen voor nodig. Ieder mens met een beetje verstand zou inmiddels moeten zien dat het door het rechtse volk de verkeerde kant op gaat in dit land.
pi_78301842
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef ReWout het volgende:
Zou best wel de hoax van de geschiedenis kunnen zijn wanneer Wilders als hij is gekozen tot President en hij toegeeft dat hij in feite werkt voor een grotere "macht" waarna de bioscoop doeken achter hem openen en hitler een toespraak gaat geven

* ReWout denkt aan blue wave
The wave (die Welle ook trouwens).
pi_78301885
quote:

* ReWout denkt aan blue wave
De film 'The Wave' is dat inderdaad. Pasgeleden nog een Duitse remake gezien, 'Die Welle'. Een film die wat mij betreft verplicht op iedere school zou moeten worden vertoond.
pi_78301903
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het lijkt me wel wat. Ik krijg een beetje Fred en Ria associaties.
Ik krijg vooral braakneigingen.
pi_78303154
quote:

* ReWout denkt aan bluethe wave
Als hij dat zou doen wordt hij direct Nederlander van de eeuw, wat mij betreft.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78303188
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:15 schreef waht het volgende:

[..]

Als hij dat zou doen wordt hij direct Nederlander van de eeuw, wat mij betreft.
Eens.
pi_78303233
Wilders moet wel opassen.
Volkert van der G is over een paar jaar weer vrij.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_78304414
Het verschil tussen Geert Wilders en Pim Fortuyn is dat Pim echt de vinger op de zere plek kon leggen. Pim was aan z'm uitspraken te zien ook erg tegen globalisering, veel feller dan Geert. Pim was gevaarlijker voor de machtige mensen. Geert is ook tegen globalisering, maar het is meer praten bij hem. Ook is Geert voor Israel, dat buiten Israel globalisering en multiculti promoot, maar in Israel niet. Althans, ze willen het daar liever voorkomen. Geert zegt dan wel dat Islam niet in Nederland thuishoort, maar echt oplossingen heeft hij niet. Het is meer opstootjes creeren. Bij Pim had je wel het idee dat hij er echt iets tegen wou doen. Pim hield van Nederland. Pim vond het belang van Nederland belangrijker dan het belang van Israel, wat bij Geert niet zo is.

Tenslotte was Pim nooit zo overdreven beveiligd zoals Geert Wilders. Volgens mij was de man niet eens beveiligd.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:51:31 #148
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78304523
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Regal het volgende:
Het verschil tussen Geert Wilders en Pim Fortuyn is dat Pim echt de vinger op de zere plek kon leggen. Pim was aan z'm uitspraken te zien ook erg tegen globalisering, veel feller dan Geert. Pim was gevaarlijker voor de machtige mensen. Geert is ook tegen globalisering, maar het is meer praten bij hem. Ook is Geert voor Israel, dat buiten Israel globalisering en multiculti promoot, maar in Israel niet. Althans, ze willen het daar liever voorkomen. Geert zegt dan wel dat Islam niet in Nederland thuishoort, maar echt oplossingen heeft hij niet. Het is meer opstootjes creeren. Bij Pim had je wel het idee dat hij er echt iets tegen wou doen. Pim hield van Nederland. Pim vond het belang van Nederland belangrijker dan het belang van Israel.

Tenslotte was Pim nooit zo overdreven beveiligd zoals Geert Wilders. Volgens mij was de man niet eens beveiligd.
Hier zit naar mijn mening wel degelijk een kern van waarheid in.
Maar Geert geeft toch wel heel duidelijk aan hoe hij de verislamisering van Nederland wil tegengaan, al dan niet stoppen.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  maandag 22 februari 2010 @ 14:53:00 #149
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_78304599
Even dit Gia-dieptjepuntje nog eens aanhalen:
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.
[..]

Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.

Mijn zonen zouden zo niet praten tegen volwassen mensen die ze niet kennen.
!!

Arbeidsongeschikte Helmondse van middelbare leeftijd die de hele dag allerlei onzin op internet rondslingert op een jongerenforum, die neemt het een jongedame kwalijk dat ze over politiek discussieert met een onbekende volwassene.

Hoe verknipt ben je dan.
pi_78304647
Ik vind dat ze Wilders moeten omringen met een peleton ME'ers, desnoods draag ik hiertoe uit eigen zak bij.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')