En een slecht geweten.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:16 schreef Montov het volgende:
Hij zal vermoord worden door de langzame aftakeling van het ouderdom.
Verrassend?quote:
Ik ook, maar we hebben hier een zeer hypothetische discussie, en ik trek die door opdat er een reductio ad absurdum ontstaat.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat vervalste dreigbrieven wel de grens zijn.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Ringo het volgende:
[..]En zit ie nu ook stiekem háár tieten te cappen?
Nou ja, als je niet meer in kunt staan voor wat je typt, vanwege de alcohol. Want dat zeg je toch!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij drinkt voor het slapen gaan wel iets, maar zeker niet te veel. En weer verdraai je de boel, Gia.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Verder is het natuurlijk heel iets anders om op het internet, rond 4 uur 's nachts met wat alcohol op, ongenuanceerd dingen te roepen die je al zo vaak hebt moeten herhalen dat je er ziek van wordt, dan een potentieel linkse terrorist te zijn.
Wat zou hij ervan vinden als zij in het BB-huis zit en iemand zet haar, bloot, op fok?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:17 schreef Ringo het volgende:
[..]En zit ie nu ook stiekem háár tieten te cappen?
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat zijn posts rond die tijd misschien wat minder genuanceerd zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet meer in kunt staan voor wat je typt, vanwege de alcohol. Want dat zeg je toch!
[..]
Wat probeer je nu te insinueren?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat zou hij ervan vinden als zij in het BB-huis zit en iemand zet haar, bloot, op fok?
Vannacht liep hij iedereen die het niet met hem eens was uit te maken voor "dronkenlap"quote:Op maandag 22 februari 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij drinkt voor het slapen gaan wel iets, maar zeker niet te veel. En weer verdraai je de boel, Gia.
En ik moest preventief geruimd worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Vannacht liep hij iedereen die het niet met hem eens was uit te maken voor "dronkenlap"
Bizar dit
Bezopen.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Je gedrag kan in een bezopen/gedrogeerde staat ook heel anders of extremer zijn. Op die fiets zijn links-extremisten op de verkeerde plaats met teveel booze/drugs op wel degelijk een gevaar voor de samenleving
Alle extremisten zijn een gevaar voor de samenleving. Zowel rechts als links.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:22 schreef Im.Kant. het volgende:
Je gedrag kan in een bezopen/gedrogeerde staat ook heel anders of extremer zijn. Op die fiets zijn links-extremisten op de verkeerde plaats met teveel booze/drugs op wel degelijk een gevaar voor de samenleving
Omdat jij alle buitenlanders zou steriliseren als je kon, weet je nog?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
En ik moest preventief geruimd worden.
Daar ben ik nog steeds van overtuigd. Jij was van mening (over BEZOPEN gesproken) dat alle allochtonen moesten worden gesteriliseerd. Mensen met zo'n mening moeten inderdaad wat mij betreft preventief geruimd worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:25 schreef Gia het volgende:
[..]
En ik moest preventief geruimd worden.
Gia en ik? Ik ga nog liever meteen dood.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Monolith het volgende:
Jullie zouden best een leuk stel zijn.
Ja, de natte droom van Wilders. Mensen met een fascistische mening preventief uitzetten. Weet je zeker dat je goed thuis zit bij GL?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds van overtuigd. Jij was van mening (over BEZOPEN gesproken) dat alle allochtonen moesten worden gesteriliseerd. Mensen met zo'n mening moeten inderdaad wat mij betreft preventief geruimd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |