Hij heeft wel een punt. De laatste tijd lijkt het merendeel van de door politieke-motieven gedreven moordenaars links te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is nog niets gebeurt, maar jij weet al wel wie de dader is...hoogst vermakelijk!
Misschien?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:00 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. De laatste tijd lijkt het merendeel van de door politieke-motieven gedreven moordenaars links te zijn.
En om die personen "gestoord" te noemen is wel erg makkelijk. Als linkse politici beweren dat Wilders "extreem rechts" "nieuw-rechts-radicaal" of een "gevaar voor de samenleving" is, zijn sommige linkse mensen bereid om daar een conclusie uit te trekken.
Misschien is de huidige linkse elite gewoon gestoord, en zijn er individuen die die gestoordheid durven te uiten?
Geloof me, hij heeft misschien erg linkse standpunten, maar je zal niet veel mensen tegenkomen die zo geweldloos zijn als hij.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Ringo het volgende:
Zolang scanman1 nog vrij rondloopt, weet je het maar nooit.
De meeste dierenactivisten zijn ook nogal geweldloos. Iedereen kan doordraaien.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, hij heeft misschien erg linkse standpunten, maar je zal niet veel mensen tegenkomen die zo geweldloos zijn als hij.
Dat is een gedurfde uitspraak.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet andersom, simpel zat.
En weer leg je me woorden in de mond. Het wordt wel erg vervelend nu.quote:Ooit gehoord van democratie? Is misschien een nieuw begrip voor jou, maar dat betekent dat mensen ook voor rechts mogen stemmen en dat rechts gewoon moet kunnen regeren. Waarschijnlijk onverteerbaar voor jou, maar leer er maar mee te leven.
Jammer genoeg wel, ja. Laten we dan maar hopen dat er geen aanslag komt, hè?quote:Want er hoeft maar een mislukte aanslag op Wilders gepleegd te worden en hij zal weer stijgen in de peilingen.
Ken je hem dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, hij heeft misschien erg linkse standpunten, maar je zal niet veel mensen tegenkomen die zo geweldloos zijn als hij.
Knap dat mensen hier beter denken te weten hoe Scanman1 in elkaar zit dan zijn eigen dochter.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Gia het volgende:
[..]
De meeste dierenactivisten zijn ook nogal geweldloos. Iedereen kan doordraaien.
Het was dan ook een retorische vraagquote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien?
Heb je ooit die twee viswijven in de kamer bezig gezien tegen Wilders? Alsof er niets anders belangrijk is dan op Wilders kijven. Is schijnbaar ook hun enige programmapunt: Wilders wegzetten als 'gevaarlijk individu'.
Dat betekent dat een mogelijke dader heel goed eigenlijk een aanhanger van Wilders zou blijken te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef Gia het volgende:
Want er hoeft maar een mislukte aanslag op Wilders gepleegd te worden en hij zal weer stijgen in de peilingen.
Jij?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Knap dat mensen hier beter denken te weten hoe Scanman1 in elkaar zit dan zijn eigen dochter.
Ik denk eerlijk gezegd dat vervalste dreigbrieven wel de grens zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat betekent dat een mogelijke dader heel goed eigenlijk een aanhanger van Wilders zou blijken te zijn.
Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Je doet nu net alsof ik een potentieel moordenaar ben van Wilders.
Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.quote:Denk eens na, mens.
Och, hij is erg fel tegen PVV stemmers. Kan ik wel begrijpen, als ik zie wat voor'n racistische uitspraken er soms gedaan worden door Wilders-aanhangers. Persoonlijk vind ik dat een stuk enger.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ken je hem dan?
Ik vind zijn extremisme jegens "rechts" toch wel een beetje eng soms hoor.
Dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, maar met jou weet je het nooit immers.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.
Want jij slaat altijd zo'n leuke toon aan tegen mij wil je zeggen?quote:Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.
Mijn zonen zouden zo niet praten tegen volwassen mensen die ze niet kennen.
Jij vindt iemand die in staat is om een politicus in koele bloede te vermoorden, niet gestoord?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:00 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. De laatste tijd lijkt het merendeel van de door politieke-motieven gedreven moordenaars links te zijn.
En om die personen "gestoord" te noemen is wel erg makkelijk. Als linkse politici beweren dat Wilders "extreem rechts" "nieuw-rechts-radicaal" of een "gevaar voor de samenleving" is, zijn sommige linkse mensen bereid om daar een conclusie uit te trekken.
Misschien is de huidige linkse elite gewoon gestoord, en zijn er individuen die die gestoordheid durven te uiten?
Hij drinkt voor het slapen gaan wel iets, maar zeker niet te veel. En weer verdraai je de boel, Gia.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Gia het volgende:
Okay, hij is én eng én drinkt teveel. Gevaarlijke combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |