abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 februari 2010 @ 13:00:42 #81
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_78300111
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Er is nog niets gebeurt, maar jij weet al wel wie de dader is...hoogst vermakelijk!
Hij heeft wel een punt. De laatste tijd lijkt het merendeel van de door politieke-motieven gedreven moordenaars links te zijn.

En om die personen "gestoord" te noemen is wel erg makkelijk. Als linkse politici beweren dat Wilders "extreem rechts" "nieuw-rechts-radicaal" of een "gevaar voor de samenleving" is, zijn sommige linkse mensen bereid om daar een conclusie uit te trekken.

Misschien is de huidige linkse elite gewoon gestoord, en zijn er individuen die die gestoordheid durven te uiten?
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  maandag 22 februari 2010 @ 13:01:09 #82
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78300128
Mijn fietsenmaker's vader, dáár de halfbroer van, die heeft een zoon die in de klas zit bij een jongen die het gaat doen
Intelligent, but fucked up.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:02:06 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78300159
Zolang scanman1 nog vrij rondloopt, weet je het maar nooit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:02:45 #84
3542 Gia
User under construction
pi_78300186
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:00 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. De laatste tijd lijkt het merendeel van de door politieke-motieven gedreven moordenaars links te zijn.

En om die personen "gestoord" te noemen is wel erg makkelijk. Als linkse politici beweren dat Wilders "extreem rechts" "nieuw-rechts-radicaal" of een "gevaar voor de samenleving" is, zijn sommige linkse mensen bereid om daar een conclusie uit te trekken.

Misschien is de huidige linkse elite gewoon gestoord, en zijn er individuen die die gestoordheid durven te uiten?
Misschien?

Heb je ooit die twee viswijven in de kamer bezig gezien tegen Wilders? Alsof er niets anders belangrijk is dan op Wilders kijven. Is schijnbaar ook hun enige programmapunt: Wilders wegzetten als 'gevaarlijk individu'.
pi_78300325
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Ringo het volgende:
Zolang scanman1 nog vrij rondloopt, weet je het maar nooit.
Geloof me, hij heeft misschien erg linkse standpunten, maar je zal niet veel mensen tegenkomen die zo geweldloos zijn als hij.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:07:26 #86
3542 Gia
User under construction
pi_78300404
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geloof me, hij heeft misschien erg linkse standpunten, maar je zal niet veel mensen tegenkomen die zo geweldloos zijn als hij.
De meeste dierenactivisten zijn ook nogal geweldloos. Iedereen kan doordraaien.
pi_78300430
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet andersom, simpel zat.
Dat is een gedurfde uitspraak. Zou je dat nou wel doen?
quote:
Ooit gehoord van democratie? Is misschien een nieuw begrip voor jou, maar dat betekent dat mensen ook voor rechts mogen stemmen en dat rechts gewoon moet kunnen regeren. Waarschijnlijk onverteerbaar voor jou, maar leer er maar mee te leven.
En weer leg je me woorden in de mond. Het wordt wel erg vervelend nu.
Je doet nu net alsof ik een potentieel moordenaar ben van Wilders. Denk eens na, mens.
quote:
Want er hoeft maar een mislukte aanslag op Wilders gepleegd te worden en hij zal weer stijgen in de peilingen.
Jammer genoeg wel, ja. Laten we dan maar hopen dat er geen aanslag komt, hè?
pi_78300450
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ken je hem dan?
Ik vind zijn extremisme jegens "rechts" toch wel een beetje eng soms hoor.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_78300455
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Gia het volgende:

[..]

De meeste dierenactivisten zijn ook nogal geweldloos. Iedereen kan doordraaien.
Knap dat mensen hier beter denken te weten hoe Scanman1 in elkaar zit dan zijn eigen dochter.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:08:59 #90
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_78300461
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien?

Heb je ooit die twee viswijven in de kamer bezig gezien tegen Wilders? Alsof er niets anders belangrijk is dan op Wilders kijven. Is schijnbaar ook hun enige programmapunt: Wilders wegzetten als 'gevaarlijk individu'.
Het was dan ook een retorische vraag . Je hebt wel gelijk. Men zit te zeuren over dat Wilders respectievelijk maar één programmapunt heeft, doch overtreffen ze hem daarin.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  maandag 22 februari 2010 @ 13:10:07 #91
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_78300505
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef Gia het volgende:
Want er hoeft maar een mislukte aanslag op Wilders gepleegd te worden en hij zal weer stijgen in de peilingen.
Dat betekent dat een mogelijke dader heel goed eigenlijk een aanhanger van Wilders zou blijken te zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 22 februari 2010 @ 13:10:16 #92
3542 Gia
User under construction
pi_78300512
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ken je hem dan?

Scanman is haar vader.
pi_78300546
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Knap dat mensen hier beter denken te weten hoe Scanman1 in elkaar zit dan zijn eigen dochter.
Jij?
pi_78300578
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat betekent dat een mogelijke dader heel goed eigenlijk een aanhanger van Wilders zou blijken te zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat vervalste dreigbrieven wel de grens zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 februari 2010 @ 13:12:11 #95
3542 Gia
User under construction
pi_78300595
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

Je doet nu net alsof ik een potentieel moordenaar ben van Wilders.
Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.
quote:
Denk eens na, mens.
Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.

Mijn zonen zouden zo niet praten tegen volwassen mensen die ze niet kennen.
pi_78300603
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ken je hem dan?
Ik vind zijn extremisme jegens "rechts" toch wel een beetje eng soms hoor.
Och, hij is erg fel tegen PVV stemmers. Kan ik wel begrijpen, als ik zie wat voor'n racistische uitspraken er soms gedaan worden door Wilders-aanhangers. Persoonlijk vind ik dat een stuk enger.

Verder is het natuurlijk heel iets anders om op het internet, rond 4 uur 's nachts met wat alcohol op, ongenuanceerd dingen te roepen die je al zo vaak hebt moeten herhalen dat je er ziek van wordt, dan een potentieel linkse terrorist te zijn.
pi_78300656
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou weer vandaan. Zie je wel dat je gestoord bent, als je dat erin leest.
Dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd, maar met jou weet je het nooit immers.
quote:
Dus zo ben je opgevoed. Weten we dat ook weer.

Mijn zonen zouden zo niet praten tegen volwassen mensen die ze niet kennen.
Want jij slaat altijd zo'n leuke toon aan tegen mij wil je zeggen? Hilarisch.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:14:30 #98
3542 Gia
User under construction
pi_78300700
Okay, hij is én eng én drinkt teveel. Gevaarlijke combinatie.
pi_78300714
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:00 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Jij vindt iemand die in staat is om een politicus in koele bloede te vermoorden, niet gestoord?
Ik zou toch denken dat daar zeker een steekje los zit, maar goed.
pi_78300746
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Gia het volgende:
Okay, hij is én eng én drinkt teveel. Gevaarlijke combinatie.
Hij drinkt voor het slapen gaan wel iets, maar zeker niet te veel. En weer verdraai je de boel, Gia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')