het deed mij er ook direct aan denken, nu kunnen we een tournament maken wij de beste is:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
wat is dat voor een film dan ? met die koeien uit de sloot ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:05 schreef Toad het volgende:
En dan hebben we Camerons eigen Aliens en dan weten we het allemaal wel weer. Tsjonge wat ouwe koeien worden hier opeens uit de sloot gehaald zeg.
Dances with wolvesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:04 schreef catfish het volgende:
[..]
het deed mij er ook direct aan denken, nu kunnen we een tournament maken wij de beste is:
- Disney, Pocahontas
- Terrence Malick, The New World
- James Cameron, Avatar
(vermoedelijk zijn er nog uitvoeringen waar ik nu even niet op kom)
Taken vond ik een heel goed en sterk verhaal met ook nog eens actie. 10 is enorm hoog maar die film verdient het gewoon.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Daybreakers 2009
2017. Een virus heeft bijna ieder menselijk wezen veranderd in een vampier. Een wetenschapper (Ethan Hawke) zet alles op alles en gaat aan het werk met een groep bekeerde vampiers om het menselijk ras te redden.
Wat vernieuwend zeg, het is eens helemaal wat anders dan de gewone vampierfilms...De acteerprestaties waren redelijk. Al had ik precies de indruk dat ik de clue gemist heb. Ineens waren er twee remedies...
7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Wat ?? Street Kings is super goed vind ik. Natuurlijk zijn er wel meerdere films gemaakt over corrupte agenten maar deze vond ik wel spannend en het feit dat Keanu Reeves meespeelde telt natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:24 schreef Helmpje het volgende:
[..]
Street Kings. tsja Denk dat er al genoeg van zulke films zijn corrupte agenten. een 6je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |