abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78452143
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef Happel het volgende:
Back to basic, niet verkeerd die shirts.
die witte vind ik erg gaaf
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:01:51 #252
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78452359
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Heeft ie nou een riem om bij dat thuisshirt?
quote:
Opvallend aan de broek is de brede tailleband, die sterk lijkt op een riem met gesp. Volgens Puma is deze geìnspireerd door de bokssport.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78452563
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Oh, even overheen gelezen. Feyenoord neemt het "iedereen moet de broekriem aanhalen" wel heel letterlijk.
-
pi_78452620
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:50 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er aardig uit, benieuwd hoe het van dichtbij is.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:09:03 #255
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78452754
Waarom in godsnaam zo'n foto op postzegelformaat?

Ziet er wel oké uit verder. Wel cool, dat witte.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:12:42 #256
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78452942
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef TC03 het volgende:
Waarom in godsnaam zo'n foto op postzegelformaat?
Blame the Feyenoord site.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78454032
Uitshirt ziet er gaaf uit, maar dat thuisshirt is vreemd met die riem-achtige taferelen
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:37:23 #258
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78454357
Ik vind de shirts 100% meevallen na de verplichte 'v' vorig jaar.
En volgens mij zit die 'riem' ook op de broek van het uittenue alleen is deze nu helemaal wit gemaakt.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 07:02:55 #259
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_78467818
Toffe pakkies
pi_78474424
Dat uitshirt Straalt toch wat klasse uit vind ik, gewoon een strak ontwerp, naar mijn mening niet teveel gedoe.
Feyenoord Rotterdam
pi_78479316
Vlaar definitief bij Oranje.
-
pi_78479851
RTV RIJNMOND
quote:
Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord

26 februari 2010

Roy Makaay vertrekt aan het eind van het seizoen bij Feyenoord. Dat hebben trainer Mario Been en de aanvaller vrijdag laten doorschemeren aan RTV Rijnmond.

De oefenmeester liet weten dat Makaay, mocht hij bijtekenen, ook komend seizoen niet hoeft te rekenen op veel speeltijd. Bovendien zou de aanvaller genoegen moeten nemen met een aanzienlijk lager salaris, gezien de bezuinigingen in de Kuip.

Makaay zelf liet weten contact te hebben met zijn oude club Vitesse. Hij denkt na over een terugkeer naar Arnhem. "Het plezier staat bij mij voorop," aldus Makaay. "Geld speelt geen enkele rol bij mijn keuze. De gedachte om net als Giovanni van Bronckhorst mijn carrière af te sluiten bij mijn eerste club, spreekt mij aan."

De oud-speler van onder andere Deportivo La Coruna en Bayern Munchen kwam in 2007 naar Rotterdam. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord won de routinier onder leiding van trainer Bert van Marwijk de nationale beker.
pi_78479927
Hoop voor hem dat ie bij Vitesse nog 1 of 2 mooie seizoenen kan spelen, dat gun ik hem wel.
Ben benieuwd of Castaignos de grote druk aan gaat kunnen komend seizoen.
-
pi_78480075
Castaignos kan niet kaatsen Hij is wel snel, iets dat we toch wel kunnen gebruiken. Ben geen groot fan van hem, maar ik wil hem onderhand wel een keer wat minuten gaan maken. Kan me alleen maar meevallen
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:26:29 #265
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78480471
quote:
Makaay en Biseswar terug in de basis tegen FC Groningen

Roy Makaay en Diego Biseswar keren aanstaande zondag tegen FC Groningen terug in de basis bij Feyenoord. Dat heeft Mario Been vrijdag na de training bekend gemaakt. ‘Ik hoop dat zij het verschil voor ons kunnen maken’, vertelde de trainer. ‘Het is een feit dat we moeilijk scoren en Roy heeft al vaak genoeg bewezen dat hij een goal kan maken. Wat dat betreft heb ik ook een goed gevoel overgehouden aan trainingen van afgelopen tijd.’

Darley keert in Groningen terug bij de wedstrijdselectie. De doelman is volledig hersteld van een voetblessure en begint in het Euroborg Stadion op de bank. ‘Hij is op de weg terug’, zei Been. De trainer kan aanstaande zondag niet beschikken over Kevin Hofland en Dani Fernández. Beide verdedigers zijn niet fit.
Toch jammer dat Makaay weg gaat dan waarschijnlijk en beetje vaag dat hij nu weer basis staat.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:35:45 #266
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_78480835
Uitshirt is mooi, thuisshirt weet ik niet hoor met die zogenaamde riem..
ga eens koffie halen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:44:20 #267
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78481137
quote:
John Metgod in scoutingstaf Nederlands elftal

John Metgod is voor de naderende wereldtitelstrijd voetbal in Zuid-Afrika toegevoegd aan de scoutingstaf van het Nederlands elftal. Dat heeft bondscoach Bert van Marwijk laten weten. De scoutingstaf analyseert de komende tegenstanders van Oranje.

Ook Arthur Numan is toegevoegd aan de scoutingstaf. Metgod en Numan zijn beiden oud-internationals. De staf staat onder leiding van Ronald Spelbos. Ook Hans Boersma maakt er deel van uit.

Metgod en Van Marwijk kennen elkaar goed. In 2002 veroverde Feyenoord onder leiding van de huidige bondscoach de UEFA Cup door Borussia Dortmund in de finale te verslaan met 3-2. Metgod, ook oud-speler van Feyenoord, was destijds Van Marwijk's assistent.
Gaat wel steeds beter met Feyenoord in 'Oranje'. Vlaar en van Bronckhorst in Oranje, Biseswar, Fer en Wijnaldum in Jong Oranje en Leerdam, Mulder en Nieveld bij de Oranje Beloften. En een handvol jeugdspelers in de verdere jeugdelftallen van Oranje.

pi_78481140
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:26 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Toch jammer dat Makaay weg gaat dan waarschijnlijk en beetje vaag dat hij nu weer basis staat.
Je zou kunnen zeggen dat het een signaal is naar de Guzman. Maarja, die gaat ook weg dus dan had je net zo goed iemand anders op het middenveld kunnen zetten en Tomasson in de spits
Feyenoord Rotterdam
pi_78488548
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
RTV RIJNMOND
[..]
Beter voor Makaay
Hoop dat hij een mooi eind van z'n carrière krijgt.

Al vraag ik mij af wat hij bij Vitesse gaat verdienen...
pi_78548437
Zou de wedstrijd wel doorgaan ?
  zondag 28 februari 2010 @ 12:42:24 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78548464
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:41 schreef Paul-89 het volgende:
Zou de wedstrijd wel doorgaan ?
Hoezo dat dan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78548511
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Net bij eredivsie-live het veld gezien, en tevens het weer. Het hoost als een malle daar en al de hele morgen, veld was al slecht nu staan er zelfs water plassen op. Ron Jans zei al dat het waarschijnlijk beter is niet te spelen. Anders wordt het een modder gevecht.
  zondag 28 februari 2010 @ 12:52:39 #273
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78548785
Zolang Feyenoord wint maakt het veld mij geen donder uit.
pi_78550049
Blom heeft het veld gekeurd, en ziet geen gevaar dus het gaat door. Maar het veld is echt een drama opmerkelijk dat het doorgaat. Dan maar hopen dat beide teams er evenveel nadeel van hebben en er geen verschrikkelijke blessures aan worden overgehouden. En mocht dat wel gebeuren mag dat Blom aangerekend worden want het veld is zoals ik al zei een Drama.
pi_78551858
Lucius centraal in de verdediging bij Groningen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')