die witte vind ik erg gaafquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:53 schreef Happel het volgende:
Back to basic, niet verkeerd die shirts.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft ie nou een riem om bij dat thuisshirt?
quote:Opvallend aan de broek is de brede tailleband, die sterk lijkt op een riem met gesp. Volgens Puma is deze geìnspireerd door de bokssport.
Oh, even overheen gelezen. Feyenoord neemt het "iedereen moet de broekriem aanhalen" wel heel letterlijk.quote:
Blame the Feyenoord site.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:09 schreef TC03 het volgende:
Waarom in godsnaam zo'n foto op postzegelformaat?
quote:Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord
26 februari 2010
Roy Makaay vertrekt aan het eind van het seizoen bij Feyenoord. Dat hebben trainer Mario Been en de aanvaller vrijdag laten doorschemeren aan RTV Rijnmond.
De oefenmeester liet weten dat Makaay, mocht hij bijtekenen, ook komend seizoen niet hoeft te rekenen op veel speeltijd. Bovendien zou de aanvaller genoegen moeten nemen met een aanzienlijk lager salaris, gezien de bezuinigingen in de Kuip.
Makaay zelf liet weten contact te hebben met zijn oude club Vitesse. Hij denkt na over een terugkeer naar Arnhem. "Het plezier staat bij mij voorop," aldus Makaay. "Geld speelt geen enkele rol bij mijn keuze. De gedachte om net als Giovanni van Bronckhorst mijn carrière af te sluiten bij mijn eerste club, spreekt mij aan."
De oud-speler van onder andere Deportivo La Coruna en Bayern Munchen kwam in 2007 naar Rotterdam. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord won de routinier onder leiding van trainer Bert van Marwijk de nationale beker.
Toch jammer dat Makaay weg gaat dan waarschijnlijk en beetje vaag dat hij nu weer basis staat.quote:Makaay en Biseswar terug in de basis tegen FC Groningen
Roy Makaay en Diego Biseswar keren aanstaande zondag tegen FC Groningen terug in de basis bij Feyenoord. Dat heeft Mario Been vrijdag na de training bekend gemaakt. ‘Ik hoop dat zij het verschil voor ons kunnen maken’, vertelde de trainer. ‘Het is een feit dat we moeilijk scoren en Roy heeft al vaak genoeg bewezen dat hij een goal kan maken. Wat dat betreft heb ik ook een goed gevoel overgehouden aan trainingen van afgelopen tijd.’
Darley keert in Groningen terug bij de wedstrijdselectie. De doelman is volledig hersteld van een voetblessure en begint in het Euroborg Stadion op de bank. ‘Hij is op de weg terug’, zei Been. De trainer kan aanstaande zondag niet beschikken over Kevin Hofland en Dani Fernández. Beide verdedigers zijn niet fit.
Gaat wel steeds beter met Feyenoord in 'Oranje'. Vlaar en van Bronckhorst in Oranje, Biseswar, Fer en Wijnaldum in Jong Oranje en Leerdam, Mulder en Nieveld bij de Oranje Beloften. En een handvol jeugdspelers in de verdere jeugdelftallen van Oranje.quote:John Metgod in scoutingstaf Nederlands elftal
John Metgod is voor de naderende wereldtitelstrijd voetbal in Zuid-Afrika toegevoegd aan de scoutingstaf van het Nederlands elftal. Dat heeft bondscoach Bert van Marwijk laten weten. De scoutingstaf analyseert de komende tegenstanders van Oranje.
Ook Arthur Numan is toegevoegd aan de scoutingstaf. Metgod en Numan zijn beiden oud-internationals. De staf staat onder leiding van Ronald Spelbos. Ook Hans Boersma maakt er deel van uit.
Metgod en Van Marwijk kennen elkaar goed. In 2002 veroverde Feyenoord onder leiding van de huidige bondscoach de UEFA Cup door Borussia Dortmund in de finale te verslaan met 3-2. Metgod, ook oud-speler van Feyenoord, was destijds Van Marwijk's assistent.
Je zou kunnen zeggen dat het een signaal is naar de Guzman. Maarja, die gaat ook weg dus dan had je net zo goed iemand anders op het middenveld kunnen zetten en Tomasson in de spitsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:26 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch jammer dat Makaay weg gaat dan waarschijnlijk en beetje vaag dat hij nu weer basis staat.
Beter voor Makaayquote:
Net bij eredivsie-live het veld gezien, en tevens het weer. Het hoost als een malle daar en al de hele morgen, veld was al slecht nu staan er zelfs water plassen op. Ron Jans zei al dat het waarschijnlijk beter is niet te spelen. Anders wordt het een modder gevecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |