Goede bankzitterquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:50 schreef Ritmo het volgende:
Van Dijk van Utrecht transfervrij, flik het niet Beenhakker.
quote:Been zet Cissé en De Guzman wissel en twijfelt over Castaignos
Sekou Cissé en Jonathan de Guzman lijken de grootste slachtoffers te worden van het 2-2 gelijkspel dat Feyenoord zondag tegen ADO Den Haag boekte. De hoofdcoach van de Rotterdammers, Mario Been, gunt het tweetal komend weekeinde in het duel met FC Groningen geen basisplaats. Diego Biseswar lijkt de positie van de Ivoriaan in te nemen. Jon Dahl Tomasson zal als aanvallende middenvelder gaan spelen, waardoor de spitspositie vrijkomt.
Been predikt rust bij Feyenoord. "De boodschap die ik mijn spelersgroep heb meegegeven is vooral kalm te blijven. Natuurlijk hebben wij tegen ADO heel erg slecht gespeeld. Maar voorlopig staan wij nog altijd acht punten voor op de nummer vijf van de eredivisie."
De oefenmeester weet nog niet of hij Roy Makaay of Luc Castaignos tegen Groningen in de punt van de aanval zal posteren. "Of ik Castaignos ga opstellen? Het is voor ons afwegen of het wel of niet het juiste moment is", aldus Been.
gewoon Luc in de basis doen denk ik dan. Zoveel mogelijk leren voor komend seizoen als Makaay er niet meer is.quote:
Feyenoord A1, Feyenoord Beloften valt wat tegen.quote:Felle training op Varkenoord
De selectie van Feyenoord heeft donderdagochtend op een vanwege de schoolvakantie drukbezocht Varkenoord een groepstraining afgewerkt. Tijdens de oefensessie onder leiding van Mario Been ging het er fel aan toe op het trainingscomplex. De oefenmeester liet zijn spelers onder meer een positiespel doen en sloot af met wedstrijden op een klein veld.
Rob van Dijk, Darley en Kostas Lamprou waren de doelmannen waar Been tijdens de training over kon beschikken. Erwin Mulder ontbrak omdat hij donderdagavond met Jong Feyenoord/Excelsior aantreedt tegen Jong Willem II. Kelvin Leerdam, Bart Schenkeveld en Mitchell Schet waren vanwege dezelfde reden afwezig.
Jong Feyenoord/Excelsior neemt het donderdagavond op Varkenoord op tegen Jong Willem II. Het duel in de eredivisie voor beloftenelftallen begint om 18.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Van den Heuvel. De toegang tot Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong Willem II is gratis.
Makaay scoort toch nooit, dus veel slechter kan je het niet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon Luc in de basis doen denk ik dan. Zoveel mogelijk leren voor komend seizoen als Makaay er niet meer is.
ze hebben evenveel punten als Fey als Fey die twee inhaalwedstrijden gewoon wint.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Sinnie het volgende:
Je vraagt je af waar Sparta het laat
Of het een supertalent is zullen we snel zien lijkt me.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien, dat wijst de toekomst uit.
Kan je nu al garanderen dat het geen supertalent is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of het een supertalent is zullen we snel zien lijkt me.
Vermoed dat Ritmo, bij een supertalent, verwacht dat het een speler van het kaliber Messi is. Daarom stel ik zijn verwachtingen maar wat bij. Jouw benadering is inderdaad de juiste.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef Merkie het volgende:
Supertalent vind ik nogal een vreemd label. Laten we het houden op iemand die financiële waarde kan vertegenwoordigen op de balans.
Een speler van het kaliber Messi hebben we in Nederland niet lopen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermoed dat Ritmo, bij een supertalent, verwacht dat het een speler van het kaliber Messi is. Daarom stel ik zijn verwachtingen maar wat bij. Jouw benadering is inderdaad de juiste.
Lekker vaag. Dat kan elk leuk talentje.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef Merkie het volgende:
Supertalent vind ik nogal een vreemd label. Laten we het houden op iemand die financiële waarde kan vertegenwoordigen op de balans.
Laten we het dan vergelijken met een talent zoals Van Persie dat was?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een speler van het kaliber Messi hebben we in Nederland niet lopen.
Ja, alleen dan moet je hem niet de Kuip uit jagen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laten we het dan vergelijken met een talent zoals Van Persie dat was?
Nee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lekker vaag. Dat kan elk leuk talentje.
quote:Nieuw Feyenoord-tenue moet oerinstinct naar boven halen
Feyenoord heeft vanavond tijdens de supportersavond in De Kuip het de nieuwe wedstrijdtenues onthult voor volgend seizoen. Ron Vlaar, André Bahia en Leroy Fer toonden op de catwalk de nieuwe shirts en broeken die vooral opvallen door de sterke belijning. Het uittenue van de Rotterdammers is komend seizoen wit.
Opvallend aan de broek is de brede tailleband, die sterk lijkt op een riem met gesp. Volgens Puma is deze geìnspireerd door de bokssport. Sander van Gelder, general manager van Puma Benelux, legt uit: ,,In 2010 is de aandacht van Puma Football gericht op de psychologie van de spelers die onze producten dragen. Het belangrijkste doel van het concept is dat we producten maken die het oerinstinct in de spelers naar boven halen, waardoor ze hun tegenstander angst inboezemen en onoverwinnelijk worden.'' De kousen, die het tenue compleet maken, zijn vormgegeven met een markante belijning van de kuit.
quote:Beloften en Jong Willem II in evenwicht: 1-1
Jong Feyenoord/Excelsior heeft donderdagavond met 1-1 gelijkgespeeld tegen Jong Willem II. De ploeg van trainer André Hoekstra kwam halverwege de eerste helft op achterstand, maar Giunluca Been zorgde met een rake vrije trap niet veel later voor de eindstand. Namens de eerste selectie van Feyenoord verschenen Erwin Mulder, Kelvin Leerdam, Bart Schenkeveld en Mitchell Schet aan de aftrap.
Scoreverloop:
21’ 0-1 Van Kruijssen
30’ 1-1 Been
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Mulder; Leerdam (83’ De Vries), Schenkeveld, Ramsteijn, Waisapy; Been (46’ Risamasu), Hagary, Oranje; Schet, Faouzi (62’ Van Duijn) en Pattinama.
Voor Leerdam zul je misschien ook ooit 3 of 4 miljoentjes krijgen als je geluk hebt. Maar dat is geen toptalent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |