zoquote:Op zondag 21 februari 2010 12:41 schreef BasOne het volgende:
Whooohoooooo
Wie is dit?
Volledige naam van het karakter.
Volledige naam van de Acteur.
Naam van de TV serie.
Werken voor de punten zullen jullie
Strazdje, kak dila?quote:
Euh.. zit jij er even 20 jaar naast.....quote:Op zondag 21 februari 2010 13:06 schreef Westbroek het volgende:
David Schwimmer? Ross Geller? Friends?
Hij lijkt erop, dus ik kon het gokje wagen. Ik sla deze vraag nu serieus over.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Euh.. zit jij er even 20 jaar naast.....
....quote:Op zondag 21 februari 2010 13:13 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Die van Grease?
Ik ben bang van niet.
Behoorde jij daar ook niet toequote:Op zondag 21 februari 2010 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Even wachten op 1 van de oudjes maar
Ik ben ook al 14 jaar 21quote:Op zondag 21 februari 2010 13:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik speel al een tijdje mee maar ik ben niet oud
Hij is trouwens uit Happy Days. En hij heet Fonzarelli van achter. Maar meer weet ik niet.
Jaaaaaquote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef ScottTracy het volgende:
Ron Howard?
Die speelde in 2001 nog profvoetbal?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:02 schreef Westbroek het volgende:
Arnold Scholten?
quote:
Neequote:Op zondag 21 februari 2010 14:44 schreef Westbroek het volgende:
Oprah Winfrey?
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:02 schreef nightcowboy het volgende:
Lauren Hill?
Het aantal behaalde punten sinds de vorige updatequote:Op zondag 21 februari 2010 15:09 schreef banaantjeEE het volgende:
Klein vraagje: In de puntentelling, waar wijzen die kleine getalletjes op in de laatste kolom?
Bovenaan staat tot welk topic de lijst is geupdate.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar zijn mijn drie punten van het vorige topic dan naartoe?
ow okéquote:Op zondag 21 februari 2010 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bovenaan staat tot welk topic de lijst is geupdate.
Het gaat hier dus om het jaar 1990.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Outkast - Ms. Jackson?
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef BasOne het volgende:
Lisa Stansfield, all around the world ?
Hij was wel simpelquote:Op zondag 21 februari 2010 16:54 schreef ScottTracy het volgende:
Felix the Cat
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Gilbert?
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:11 schreef nightcowboy het volgende:
Valverde?
Hm, had op z'n minst een gok op Alaska verwachtquote:Op zondag 21 februari 2010 17:47 schreef nightcowboy het volgende:
Wyoming
Wat isquote:is de aantasting van materialen door inwerking vanuit hun omgeving, en in het bijzonder de aantasting van metalen door middel van elektrochemische reacties. Aantasting door puur mechanische invloeden, zoals schuren en breuk door een botsing of val worden niet tot
gerekend.
Welk nummer van wie?quote:This is what you get
When you mess with us
starla +1quote:
+ 1quote:
Tadaaaquote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Westbroek het volgende:
Titanic?
Die andere, niet de Olympicquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef Nico_S. het volgende:
Okympic
Roger rogerquote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef Westbroek het volgende:
Brittanic?
De Olympic was toch gesloopt?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:22 schreef BasOne het volgende:
Titanic op een ijschots.
Britanic op een mijn
Olympic een torpedo
Niet al te beste track record voor deze schepen
Oops yup klopt, de Olympic heeft zelfs een U-boat kill op haar naam.quote:
Ga ik voor HIVquote:Op zondag 21 februari 2010 19:24 schreef Westbroek het volgende:
Welke ziekte had Freddy Mercury?
O, okayquote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Dat is een aandoening, geen ziekte.
Garpje.
Waarom was het antwoord van Yuri niet goed?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Juist.
Stand #1894:
6 ScottTracy
2 Westbroek
3 nightcowboy
2 Basone
1 starla
1 tong
1 Zeroku
Juist.quote:
Over het hoofd gezien. Excuses.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waarom was het antwoord van Yuri niet goed?
Iemand anders was je voor. Had ik over het hoofd gezien. Excuses.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef BasOne het volgende:
Muziek, vul de ontbrekende titel in
I've been afor many a year
And I spent all my money on whiskey and beer,
And now I'm returning with gold in great store
And I never will play theno more.
And it's no, nay, never,
No nay never no more,
Will I play the![]()
No never no more.
I went to an ale-house I used to frequent
And I told the landlady my money was spent.
I asked her for credit, she answered me "nay
Such a custom as yours I could have any day."
And it's no, nay, never,
No nay never no more,
Will I play the![]()
No never no more.
Kan gebeurenquote:
HIV kan uitgroeien tot aids.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef BasOne het volgende:
Er is een verschil tussen aids en HIV dus wat was het nu?
En skip mijn vraag dan maar even
Aids is een ziekte, HIV een virus....quote:Op zondag 21 februari 2010 19:34 schreef nightcowboy het volgende:
En HIV is bovendien een virus, geen ziekte toch?
Ja, maar van een virus kun je ook goed ziek worden. Dus een ziekte durf ik het wel te noemen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:34 schreef nightcowboy het volgende:
En HIV is bovendien een virus, geen ziekte toch?
Uhm ja...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:35 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ja, maar van een virus kun je ook goed ziek worden. Dus een ziekte durf ik het wel te noemen.
As you wish my masterquote:Op zondag 21 februari 2010 19:38 schreef Yurithemaster het volgende:
laten we maar gewoon bij basone zn vraag blijven.
Wel waar, veroorzaakt door het griepvirusquote:Op zondag 21 februari 2010 19:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Uhm ja...
Maar de griep is een virus, daar kan je goed ziek van zijn, maar griep is geen ziekte.
The Dubliners, Rapalje, Planxty, Celtic Women, Jan rap en z'n maat.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:39 schreef Westbroek het volgende:
The Dubliners?
DUUHquote:Op zondag 21 februari 2010 19:42 schreef Westbroek het volgende:
Wild Rover?
Juist.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Shani davis?
Jep, haalde toen 2x goud voor eigen publiekquote:Op zondag 21 februari 2010 20:33 schreef Westbroek het volgende:
Fabris?
Juist.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hij kent Willem Alexander beroepshalve......quote:
Nee. Wim Lex heeft een andere taak. ( en dan doel ik niet op de kraan dicht draaien en vaten bier leegzuipen)quote:
Nope. Waar zien we die Bolle vaak ?quote:
Bij sportevenementen? Sportopleiding dus?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nope. Waar zien we die Bolle vaak ?
CIOS idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bij sportevenementen? Sportopleiding dus?
Stand #1894:quote:
Mr. Blondequote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef tong80 het volgende:
Die gast van Reservoir Dogs ? Kom niet op zijn naam.
Welke film dan? Ik herken 't nietquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Plaatje komt overigens uit een boutfilm....
Prince?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke zanger werd de Polish Prince genoemd?
Dat is geen Pool toch? Maar ga maar door met jou vraag. Ga ik weer Dr Phil spelen...quote:
ah, ik zat aan polish, 'poetsen' te denkenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is geen Pool toch? Maar ga maar door met jou vraag. Ga ik weer Dr Phil spelen...![]()
bien!quote:
die vraag was toch al geweest?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Welke schaatser is de voorganger van Mark Tuitert als winnaar van de 1500 meter schaatsen op de Olympische Spelen?
kijk maarquote:Op zondag 21 februari 2010 20:29 schreef ScottTracy het volgende:
Het was de P3.
Van wie is Mark Tuitert de opvolger als Olympisch kampioen 1500m?
Yup, trouwens de vorige was Anni Friesinger en geen Pechsteinquote:
quote:
quote:
ja, als je een pingel geeft om een handsbal die er niet was....quote:Op zondag 21 februari 2010 22:48 schreef ScottTracy het volgende:
Eén van Neerlands beste scheidsrechters in mijn opinie... ook al kreeg 'ie veel kritiek laatst
Dat was niet heel sterk van hem inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef mista het volgende:
[..]
ja, als je een pingel geeft om een handsbal die er niet was....
Alle scheidsrechters maken fouten. Hij geeft ze tenminste ook toe.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:50 schreef mista het volgende:
[..]
ja, als je een pingel geeft om een handsbal die er niet was....
Met die beelden kon hij moeilijk ontkennenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Alle scheidsrechters maken fouten. Hij geeft ze tenminste ook toe.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef tong80 het volgende:
Net op een ander forum dit gepost :
'Dat krijg je als je mij Hans Teeuwen laat fluiten.'
Wielrenner Steve Bauer, zanger Frans Bauer en Jack '24' Bauer...quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef mista het volgende:
Bauer?
Gefeliciteerd!quote:
50 dagen, maar het idee is goedquote:Op zondag 21 februari 2010 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
Omdat pinksteren altijd 40 dagen na pasen is
Omdat het kabinet ze altijd voor is.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:12 schreef mista het volgende:
Waarom kunnen Pasen en Pinksteren niet op één dag vallen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Van echtscheidingsadvocaat Arie?
Very close...quote:
quote:
Volgende keer.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe maar weer eens lekker een geschiedenis vraag
moet direct aan die grap van herman finkers denkenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:49 schreef nightcowboy het volgende:
Die was altijd tweede dus dit kan niet missen.
quote:Op zondag 21 februari 2010 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet direct aan die grap van herman finkers denken
Geweldig fragmentquote:
Frans?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:11 schreef ScottTracy het volgende:
Welke taal heeft, als je het Schots niet mee rekent, de meeste overeenkomsten met het Engels?
The Frisian languages are the most closely related living European languages to English, although Scots is sometimes considered a separate language rather than a dialect of English, which would make Frisian the second most closely related.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef nightcowboy het volgende:
Fries?
Wat isquote:is een slapende vulkaan. Met een totale hoogte van 10.203 meter, gemeten vanaf het laagste punt van zijn voet op de bodem van de Grote Oceaan, is het de hoogste berg ter wereld. De vulkaan komt 4205 meter boven de zeespiegel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |