wat heb je tegen dyslectische negers?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:19 schreef donroyco het volgende:
Blijf eens van dat nieuwe topic knopje af..
En koop een Nederlands woordenboek..
dit topic valt me ook tegen van jequote:Op zondag 21 februari 2010 03:21 schreef donthate het volgende:
Topic graag een schopje na een iets serieuzer subforum had graag serieuze reacties gezien dit valt me zwaar tegen van sommige users
Je hebt gelijk. Schopje Filosofie & Levensbeschouwing is wel wenselijk denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:21 schreef donthate het volgende:
Topic graag een schopje na een iets serieuzer subforum had graag serieuze reacties gezien dit valt me zwaar tegen van sommige users
Ja of WGR want ik denk niet dat ze blij met mij zijn toen ik dat 7jarige meisje mishandelde.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Schopje Filosofie & Levensbeschouwing is wel wenselijk denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
geners?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
wat heb je tegen dyslectische negers?
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:28 schreef aight1 het volgende:
Ik weiger dit te geloven.Haha ik blow nu heb ook wat sos voor zo? wil je watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sgoed paas ma watquote:Op zondag 21 februari 2010 03:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik blow nu heb ook wat sos voor zo? wil je wat
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:
neger stijl ontslag genomen begin 1maart met mn nieuwe baanquote:
We zijn een dagje op stap geweest en er zijn wat vreemde dingen gebeurd.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit. Jij praat water beter Nederlands.
Je bent jaloers dat ik aandacht krijgt je wilt weer een natte dwijl krijgen omdat jou brada's mij op 1zettenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit. Jij praat water beter Nederlands.
Zegt iemand zonder opleiding tegen een HBO'er.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet je eens stoppen met die mbo opleiding en met normale mensen omgaan
Oh wacht en toch verdien ik veel meer geld als dat jij ooit gaat doenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zegt iemand zonder opleiding tegen een HBO'er.
Zover was ik, maar "Een marrokaan zij ewaa mattie ik zij noh mattie en toen noemde die me zijn niggah daar ben ik op tegen kaasjes mogen het gebroken die zijn chil "quote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zijn een dagje op stap geweest en er zijn wat vreemde dingen gebeurd.
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:30 schreef donthate het volgende:
[..]
neger stijl ontslag genomen begin 1maart met mn nieuwe baanheb 4uur politie bureau gezocht heb me baas geklapt
Drugspraat, ik heb er ook last van want ik begrijp het gewoon.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zover was ik, maar "Een marrokaan zij ewaa mattie ik zij noh mattie en toen noemde die me zijn niggah daar ben ik op tegen kaasjes mogen het gebroken die zijn chil "
Straat taalquote:Op zondag 21 februari 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zover was ik, maar "Een marrokaan zij ewaa mattie ik zij noh mattie en toen noemde die me zijn niggah daar ben ik op tegen kaasjes mogen het gebroken die zijn chil "
Een Marokkaan zei, hee vriend, ik zei nou maat, en toen noemde hij mij zijn neger, daar houd ik niet van, blanken mogen het breken want die zijn vriendelijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vast, jij meld vaker af dan dat je gaat werken.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh wacht en toch verdien ik veel meer geld als dat jij ooit gaat doen![]()
Begint kk hard te lachen nu
HBOquote:Op zondag 21 februari 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zegt iemand zonder opleiding tegen een HBO'er.
12916 (gemiddeld 137 per dag)quote:Op zondag 21 februari 2010 03:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Straat taalje wait et kom eens vaker buiten
Als je HBO doet dan weet je dat het jij meldt isquote:Op zondag 21 februari 2010 03:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vast, jij meld vaker af dan dat je gaat werken.
Gast.
Wacht ff ik ben miljonair schatje ik hoef niet te werkenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja vast, jij meld vaker af dan dat je gaat werken.
Gast.
Alsof er iemand naar jou luistertquote:Op zondag 21 februari 2010 03:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Leiding gevende over 40maner ongerold via connecties van mn ouders
Het is half 4, het kan me geen ene kanker schelen.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je HBO doet dan weet je dat het jij meldt is
Wat boeit hem dat nou?quote:
Haha baasquote:Op zondag 21 februari 2010 03:36 schreef donthate het volgende:
[..]
ik moet gelijk het van 38tot 30terug brengen dus ze gaan billen likken
SARCASME LIEVE STEVENquote:Op zondag 21 februari 2010 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat boeit hem dat nou?
Hij verdient zijn geld wel dan hoor.
Geen ene kanker wat?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is half 4, het kan me geen ene kanker schelen.
stoer hoor je zegt kanker..quote:Op zondag 21 februari 2010 03:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is half 4, het kan me geen ene kanker schelen.
Het is half 4 en dat kan me geen ene kanker schelenquote:
Het ging over het meer verdienen dan ik, het kan me niet boeien of jij geld hebt.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Wacht ff ik ben miljonair schatje ik hoef niet te werkenbezigheid
meer niet maar vanwaar troll je hier
En ja het is een verkapt kijk mij eens rijk zijn topic
Hihiquote:Op zondag 21 februari 2010 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is half 4 en dat kan me geen ene kanker schelen
ik ben een kanker user en wat is 12? en wat is half 4quote:Op zondag 21 februari 2010 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is half 4 en dat kan me geen ene kanker schelen
Niet hoe je typt, maar wat je typt.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:36 schreef donthate het volgende:
[..]
stoer hoor je zegt kanker..sneu hoe jij et zegt
Maar ieder geval waarom scheelt het je wel wat hoe ik typ dan
MEER VERDIENEN DAN IK?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ging over het meer verdienen dan ik, het kan me niet boeien of jij geld hebt.
Je verdient het niet, maar je krijgt het!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:38 schreef donthate het volgende:
[..]
MEER VERDIENEN DAN IK?maar dan nog ik verdien ook nog eens veel meer als dat je ooit doet
heb alweer een andere nog betere baan
Oh die spellings fouten intreseren me geen kanker weetje geen kanker
Scherp, en dat voor een kleuter!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je verdient het niet, maar je krijgt het!
Mensen met een instelling als jij hebt, die zullen nooit iets bereiken. Dus je kan dromen wat je wilt. Als je echt wat wil bereiken moet je eens uit je bed komen en echt wat doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:38 schreef donthate het volgende:
[..]
MEER VERDIENEN DAN IK?maar dan nog ik verdien ook nog eens veel meer als dat je ooit doet
heb alweer een andere nog betere baan
Oh die spellings fouten intreseren me geen kanker weetje geen kanker
Mijn vader kijkt mee en die zei dat ik dat moest typen.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Scherp, en dat voor een kleuter!
Waarom het leven draait om geld? Je wilt dingen te bereiken om aan geld te komen? ja als je genoeg heb waar werk je nog voor? en wat lul jequote:Op zondag 21 februari 2010 03:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen met een instelling als jij hebt, die zullen nooit iets bereiken. Dus je kan dromen wat je wilt. Als je echt wat wil bereiken moet je eens uit je bed komen en echt wat doen.
Maar dat ben je toch ook?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:41 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn vader kijkt mee en die zei dat ik dat moest typen.
Dus even geen tieten posten, anders denkt hij dat ik een vies jongetje ben.
Geld is noodzakelijk. Succes maakt gelukkig. En dat die uren op je contract staan, best, maar je houd het toch niet vol en hebt over een maand weer een andere baan.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:42 schreef donthate het volgende:
[..]
Waarom het leven draait om geld? Je wilt dingen te bereiken om aan geld te komen? ja als je genoeg heb waar werk je nog voor? en wat lul jeik ga 50/60uur per week werken als leidinggevende?
hoezo niks bereiken..? verklaar je nader
Dat zeg jijquote:Op zondag 21 februari 2010 03:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geld is noodzakelijk. Succes maakt gelukkig. En dat die uren op je contract staan, best, maar je houd het toch niet vol en hebt over een maand weer een andere baan.
Dat dus, Slotje!quote:
jij als leidinggevendequote:Op zondag 21 februari 2010 03:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat zeg jijweet je hoeveel ik bereik heb als ex gevange?
jij komt daar lekker straks huppa met de banen in de aanbieding ensjit maar kijk hoe ver ik gekomen ben dus wat kom je bekritiseren
Ja, want ik heb er ook nooit moeite voor hoeven doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat zeg jijweet je hoeveel ik bereik heb als ex gevange?
jij komt daar lekker straks huppa met de banen in de aanbieding ensjit maar kijk hoe ver ik gekomen ben dus wat kom je bekritiseren
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:50 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
jij als leidinggevendelijkt me leuk om onder je te werken
![]()
kneus
Dat dus, Slotje!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat doet niks af van mijn zakelijk inzicht al dan wel mijn inzicht en kijk op de handelswijze hoe er in het bedrijfs leven gehandeld moet worden..Staat haaks erop hoe ik me hier gedraag
Dat dus, Slotje!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er ook nooit moeite voor hoeven doen.
wat heb je voor moeite gedaan 5jaar havo of 6jaar vwo?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, want ik heb er ook nooit moeite voor hoeven doen.
Jij bent zelf de gene die het verpest heeft. Moet je niet komen huilen. Pauper.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:53 schreef donthate het volgende:
[..]
wat heb je voor moeite gedaan 5jaar havo of 6jaar vwo?
O ja sorry ik heb alleen 1jaar vast gezetenwaarna alle shit over me heen 500x afgewezen geen bewijs van goed gedrag ja
weegt ook echt af tegen je schooljaartjes
zakelijk inzicht en in 4 maanden 13.000 berichten op Fok! ? hou toch op man...quote:Op zondag 21 februari 2010 03:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat doet niks af van mijn zakelijk inzicht al dan wel mijn inzicht en kijk op de handelswijze hoe er in het bedrijfs leven gehandeld moet worden..Staat haaks erop hoe ik me hier gedraag
wat heeft hij verpest? de brugklas? hij is nog veels te jong om ook maar iets te verpestenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent zelf de gene die het verpest heeft. Moet je niet komen huilen. Pauper.
hahahaha, krijg je ervan als je men fiets jat.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:53 schreef donthate het volgende:
[..]
wat heb je voor moeite gedaan 5jaar havo of 6jaar vwo?
O ja sorry ik heb alleen 1jaar vast gezetenwaarna alle shit over me heen 500x afgewezen geen bewijs van goed gedrag ja
weegt ook echt af tegen je schooljaartjes
Fiets? waar lees je dat ik mocro ben?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahahaha, krijg je ervan als je men fiets jat.
zijn er echt mensen die et zich afvragenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:46 schreef eucalyptus het volgende:
En dan zijn er mensen die zich afvragen hoe het kan dat donthate zoveel posts per dag heeft...
En word blank.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:19 schreef donroyco het volgende:
Blijf eens van dat nieuwe topic knopje af..
En koop een Nederlands woordenboek..
Flinke coma was dat dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:17 schreef donthate het volgende:Steven heeft nog een minderjarig meisje gemolesteerd en in elkaar geslagen ze was slechts 7jaren out.
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevondenquote:
Corona!quote:
Voor corona?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevonden
Ik ook niet, maar je mag er wel in slowchatten ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 03:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kan hier niets van snappen.
Het viel zo opquote:Op zondag 21 februari 2010 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het ook al gevonden
Dank je. Ik ook van jouquote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Kies een puur kanker topic en maak daar een SC van. Doe je goed.
Dat zie ik wel zittenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd
Nu kapen wij het topic weg.
Jij drinkt toch ook corona?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevonden
Okay wie heeft de modjes gedrogeerd?quote:
Soms zijn we wel aardig en relaxed hoor.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay wie heeft de modjes gedrogeerd?
dat weten we welquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Soms zijn we wel aardig en relaxed hoor.![]()
Gelukkig welquote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel. Maar nu is de vakantie weer voorbijquote:Op zondag 21 februari 2010 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Leuk weekend gehad parasietje?
Hier is de vakantie net begonnen. Ik zei net tegen mn zoon dat ie om 9 uur op bed moest liggen omdat ie morgen naar school moest.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Best wel. Maar nu is de vakantie weer voorbij
Ja schiet al op hequote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar het leuke is wel dat ik over een week de sleutel krijg van ons nieuwe huis.
Jouw zoonquote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is de vakantie net begonnen. Ik zei net tegen mn zoon dat ie om 9 uur op bed moest liggen omdat ie morgen naar school moest.
Zijn reactie:grapjas
Hij kan zo grappig zijnquote:
Misschien hier en daar ene likje verf, en een nieuwe cv. Dat is alles. Gelukkigquote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja schiet al op he![]()
Moet er veel gebeuren in het nieuwe huis? Hoe snel willen jullie over? Alles al ingepakt?
Dit is niet de eerste hoor. Je moet wel goed zoeken in ONZ, maar bijna dagelijks is er wel een SC met een sealtje te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Nu ff serieus: Dat ik dit nog mocht meemaken, ik raak ontroerd
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is net pasen, maar dan met SC's.
Deze viel best wel opquote:Op zondag 21 februari 2010 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste hoor. Je moet wel goed zoeken in ONZ, maar bijna dagelijks is er wel een SC met een sealtje te vinden.
Proficiatquote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar het leuke is wel dat ik over een week de sleutel krijg van ons nieuwe huis.
Waar maak jij je allemaal druk om zeg?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
Kies een puur kanker topic en maak daar een SC van. Doe je goed.
Ik was ff eten en naar een huis kijken.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Nu mag je hier slowchatten en dan gebeurt het niet
WTF
WTF
&
WTF
Haiiiiquote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was ff eten en naar een huis kijken.
Alles goed?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |