wat heb je tegen dyslectische negers?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:19 schreef donroyco het volgende:
Blijf eens van dat nieuwe topic knopje af..
En koop een Nederlands woordenboek..
dit topic valt me ook tegen van jequote:Op zondag 21 februari 2010 03:21 schreef donthate het volgende:
Topic graag een schopje na een iets serieuzer subforum had graag serieuze reacties gezien dit valt me zwaar tegen van sommige users
Je hebt gelijk. Schopje Filosofie & Levensbeschouwing is wel wenselijk denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:21 schreef donthate het volgende:
Topic graag een schopje na een iets serieuzer subforum had graag serieuze reacties gezien dit valt me zwaar tegen van sommige users
Ja of WGR want ik denk niet dat ze blij met mij zijn toen ik dat 7jarige meisje mishandelde.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Schopje Filosofie & Levensbeschouwing is wel wenselijk denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
geners?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
wat heb je tegen dyslectische negers?
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:28 schreef aight1 het volgende:
Ik weiger dit te geloven.Haha ik blow nu heb ook wat sos voor zo? wil je watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sgoed paas ma watquote:Op zondag 21 februari 2010 03:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik blow nu heb ook wat sos voor zo? wil je wat
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:
neger stijl ontslag genomen begin 1maart met mn nieuwe baanquote:
We zijn een dagje op stap geweest en er zijn wat vreemde dingen gebeurd.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit. Jij praat water beter Nederlands.
Je bent jaloers dat ik aandacht krijgt je wilt weer een natte dwijl krijgen omdat jou brada's mij op 1zettenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit. Jij praat water beter Nederlands.
Zegt iemand zonder opleiding tegen een HBO'er.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Moet je eens stoppen met die mbo opleiding en met normale mensen omgaan
Oh wacht en toch verdien ik veel meer geld als dat jij ooit gaat doenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zegt iemand zonder opleiding tegen een HBO'er.
Zover was ik, maar "Een marrokaan zij ewaa mattie ik zij noh mattie en toen noemde die me zijn niggah daar ben ik op tegen kaasjes mogen het gebroken die zijn chil "quote:Op zondag 21 februari 2010 03:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zijn een dagje op stap geweest en er zijn wat vreemde dingen gebeurd.
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:30 schreef donthate het volgende:
[..]
neger stijl ontslag genomen begin 1maart met mn nieuwe baanheb 4uur politie bureau gezocht heb me baas geklapt
Drugspraat, ik heb er ook last van want ik begrijp het gewoon.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zover was ik, maar "Een marrokaan zij ewaa mattie ik zij noh mattie en toen noemde die me zijn niggah daar ben ik op tegen kaasjes mogen het gebroken die zijn chil "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |