Goede kans dat we in december Balkenende 7 of 8 hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:00 schreef Caesu het volgende:
volgens peiling is CDA de grootste.
dus goeie kans dat we balkie56 krijgen.
pvv-vvd-pvv regering.
maar verwacht niet dat die regering lang aan de macht zal blijven.
Lijkt me duidelijk, dit was verhagen's spel en Balkenende had het weer eens te laat door. Dat er überhaupt nog meningen bestaan over deze farce eigenlijk, de feiten zijn overduidelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:16 schreef Iblis het volgende:
[..]
Net las ik deze tweet van Frits Wester:
[..]
RogerVleugels vraagt dan:
[..]
Antwoord:
[..]
Werpt wel weer nieuw licht op de vraag waarom het CDA niet wilde/kon inschikken.
Eens! JP krijgt mijn stem dan ook zeker weerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:16 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het CDA in de campagne de nadruk gaat leggen op de economische crisis en dat het gezien die crisis geen tijd is voor experimenten. Het CDA zal zich opwerpen als de partij die zorgt voor stabiliteit, een degelijk financieel beleid en geen extremistische experimenten. Bij die boodschap past een vertrouwd, gereformeerd gezicht: JP.
Gezien de enorme politieke chaos zou die boodschap nog best wel eens kunnen aanslaan als Nederland moet kiezen tussen de saaie, degelijke JP en de ongewisse revolutie die bijv. PVV en SP prediken. Kortom ik denk dat je het CDA en JP niet vooraf moet afschrijven, drie maanden tot de verkiezingen is nog een hele lange periode.
Het is toch echt de PVDA die de stekker er uit trok, en toch echt de PVDA (Bos) samen met DNB (Wellink) de financiële orde op Nederland heeft laten doen schudden!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef paul280 het volgende:
Ben heel de cda beu.
Wat ik niet snap is dat alle partijen afgerekend worden op het wan beleid behalve het cda.
Ben bang dat combinatie pvv-vvd-cda
vvd en pvv de schuld krijgen en we balkelende 6 krijgen.
Zullen we dan voor een linkse verise gaan misschien houden die het wel 4 jaar vol?
Zal wel niet want kabinet balkelende is gedoemt om te vallen.
Ah, jij bent dus een van die sukkelsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:33 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Eens! JP krijgt mijn stem dan ook zeker weer
En jij stemt op ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus een van die sukkels
Het CDA en het CHU zullen zeker graag samenwerken met de PVV in de Gristenoorlog tegen de Islamquote:
In elk geval geen CDA, PVV, PvdA, CU, SGP, SP of GroenLinks.quote:
3/4?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef fratsman het volgende:
Dus het Nedrlandse volk krijgt gewoon de vinger van het CDA en men schuift weer Balkenende naar voren? Hebben die gasten niet in de gaten dat 3/4 van Nederland die man spuugzat is?![]()
Dank voor het uitspreken van jouw gevoel. Dat wil niet zeggen dat het de waarheid is. CDA treft net zo goed blaam als de CU en PVDA. Al treft de PVDA natuurlijk meer blaam, vanzelfsprekend omdat zij de stekker er uit trokkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:01 schreef fratsman het volgende:
Dus het Nedrlandse volk krijgt gewoon de vinger van het CDA en men schuift weer Balkenende naar voren? Hebben die gasten niet in de gaten dat 3/4 van Nederland die man spuugzat is?![]()
Ik kots op de Gristenhond Balkenendequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:03 schreef Aandemur het volgende:
Ik ken vrijwel niemand die hem spuugzat is. En moet zeggen dat ik geen einzelganger ben.
Binnen het CDA zou de koffiejuffrouw momenteel nog een betere kans makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:03 schreef Aandemur het volgende:
Welke personen zou jij dan graag zien?
Welke coalitie had jij in gedachten dan ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Binnen het CDA zou de koffiejuffrouw momenteel nog een betere kans maken
Maar serieus, van Geel.
Maar sowieso zie ik helemaal niemand van het CDA naar voren geschoven worden. Wat mij betreft is het CDA voorlopig uitgeregeerd.
Dat is helaas nu net het probleem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Welke coalitie had jij in gedachten dan ?
PvdA D66 GL.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Welke coalitie had jij in gedachten dan ?
Maar als het genoeg is: CDA, VVD, D66quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat is helaas nu net het probleem.
Voor meer Gristenoorlog en minder samenlevingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar als het genoeg is: CDA, VVD, D66
Stem maar lekker PvdAquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:18 schreef HBUU het volgende:
[..]
Voor meer Gristenoorlog en minder samenleving
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |