nu kan ik een keer zeggen : ja sigmund die is leukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Elke keer als zo'n verkoper op me afkomt heb ik altijd een goed antwoord klaar.
"Wilt u lid worden?"
"Om jouw boek te kunnen kopen?"
"Mijn boek?"
"Ja, jouw boek"
"Hoe heet dat boek dan?"
"De Idioot"
had eigenlijk wel verwacht dat die zou komenquote:
Dat B12 heeft succes gehad. En idd, ook daardoor. Op de een of andere manier heeft dat een biologische klok ontwikkeld waardoor ik rond 8.30 fit naast bed sta. S avonds wel wat moe, maar het gaat verder toppie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
had eigenlijk wel verwacht dat die zou komen!
Nee, iets over je B12 gebeuren
Zijn er serieus mensen die dan de zin zeggen "hoe heet dat boek dan? ' Volgens mij krijg je die zin niet makkelijk eruitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Elke keer als zo'n verkoper op me afkomt heb ik altijd een goed antwoord klaar.
"Wilt u lid worden?"
"Om jouw boek te kunnen kopen?"
"Mijn boek?"
"Ja, jouw boek"
"Hoe heet dat boek dan?"
"De Idioot"
dan moet ik daar ook eens een keer naar kijken! Weet niet hoe ze er bij achter zijn gekomen? Nja dat is waarschijnlijk te prive om hier te bespreken!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat B12 heeft succes gehad. En idd, ook daardoor. Op de een of andere manier heeft dat een biologische klok ontwikkeld waardoor ik rond 8.30 fit naast bed sta. S avonds wel wat moe, maar het gaat verder toppie.
Placebo-effect noemen ze dat. B12 zijn gewoon vitaminen die je in vlees vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan moet ik daar ook eens een keer naar kijken! Weet niet hoe ze er bij achter zijn gekomen? Nja dat is waarschijnlijk te prive om hier te bespreken!
Wel top dat het werkt!
Voornamelijk in de lever koei!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Placebo-effect noemen ze dat. B12 zijn gewoon vitaminen die je in vlees vindt.
Geen placebo-effect. Door 'slechte eetgewoonten' (jarenlang pas rond een uurtje of 1 in de nacht je avondeten eten, uur later slapen en nog wat zaken) heeft mijn maag blijkbaar onvoldoende B12 opgenomen. Dat kan echt heel lang duren voordat je dat echt merkt. Verder zit er dan wel genoeg B12 en ijzer in vlees, maar dat zijn zulke minimale hoeveelheden dat ik een biefstuk of weet ik hoeveel zou moeten kanen om zelf voldoende B12 binnen te krijgen. Daarom hebben ze dus B12-injecties met pure B12. Die krijg ik nu 6 keer om de week, daarna 1 keer in de maand. Je kunt geen overdoses nemen, de enige bijwerking kan jeuk of huiduitslag zijn. Maar als je zelf denkt dat je te weinig B12 hebt, moet je eens afspreken met je huisarts. Moet je ff wat bloed laten prikken en dan krijg je van je huisarts waarschijnlijk te horen of je genoeg of weinig B12 hebt. Er zijn naar mijn weten geen B12 tabletten (in pakweg Centrum tabletten zit zo weinig B12 dat je wel doodziek wordt als je er een potje van leeghapt)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dan heb je er dus niet genoeg binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
hoe jij dat nou omschrijft van laat eten, herken ik nog wel iets in! Al was het bij mij niet om 1 uurquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen placebo-effect. Door 'slechte eetgewoonten' (jarenlang pas rond een uurtje of 1 in de nacht je avondeten eten, uur later slapen en nog wat zaken) heeft mijn maag blijkbaar onvoldoende B12 opgenomen. Dat kan echt heel lang duren voordat je dat echt merkt. Verder zit er dan wel genoeg B12 en ijzer in vlees, maar dat zijn zulke minimale hoeveelheden dat ik een biefstuk of weet ik hoeveel zou moeten kanen om zelf voldoende B12 binnen te krijgen. Daarom hebben ze dus B12-injecties met pure B12. Die krijg ik nu 6 keer om de week, daarna 1 keer in de maand. Je kunt geen overdoses nemen, de enige bijwerking kan jeuk of huiduitslag zijn. Maar als je zelf denkt dat je te weinig B12 hebt, moet je eens afspreken met je huisarts. Moet je ff wat bloed laten prikken en dan krijg je van je huisarts waarschijnlijk te horen of je genoeg of weinig B12 hebt. Er zijn naar mijn weten geen B12 tabletten (in pakweg Centrum tabletten zit zo weinig B12 dat je wel doodziek wordt als je er een potje van leeghapt)
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:07 schreef lkb9000 het volgende:
olympische spelen
Alleen ijshockey is vet
Die kerel is een fucking baas. Zoals hij die McTwist deedquote:
Nu al een koopdvdbluraytipquote:Op zondag 21 februari 2010 12:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga me eens naar den bioscoop begeven. Shutter Island doen zien doen!
Ga ik vanavond ook heenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga me eens naar den bioscoop begeven. Shutter Island doen zien doen!
Dan rest de vraag nog, DID YOU DO HERquote:Op zondag 21 februari 2010 13:01 schreef Edwinuss het volgende:
Gisteravond / nacht het 1e seizoen gezien van Voetbalvrouwen met nieuwe huisgenote
Ik heb 2 regels in mijn leven:quote:Op zondag 21 februari 2010 13:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan rest de vraag nog, DID YOU DO HER.
Ik ga over iets minder dan 2 weken verhuizen, dan mag het.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:30 schreef Tain het volgende:
Je hebt Voetbalvrouwen vrijwillig gekeken?
Ben ik niet met je eens. Het is een goede film, maar geen film die ik de komende paar jaar nog een keer zal kijken omdat ik nu al weet hoe hij afloopt en de film verder ook niet indrukwekkend is ofzo.quote:
Daardoor zijn de regels versterktquote:Op zondag 21 februari 2010 14:36 schreef koei het volgende:
En Edje, was jij ook niet degene die hier een tijd geleden zat te klagen over een collega die gemixte signalen afgaf en waar je half mee zat te vozen? Of zijn je regels daardoor ontstaan?
Ik ben ook een schat van een jongenquote:Op zondag 21 februari 2010 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Voetbalvrouwen kijkenStiekem heb je gewoon een heel erg klein hartje Ed
Je bent dus eigenlijk heel klein ipv een beer. (Of een lieve kleine teddybeer)...quote:Op zondag 21 februari 2010 14:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben ook een schat van een jongen
Mijn ex noemde mij altijd "Lieve Baby Beer"quote:Op zondag 21 februari 2010 15:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk heel klein ipv een beer. (Of een lieve kleine teddybeer)...
of gewoon last van extreem blauwe ballen...quote:Op zondag 21 februari 2010 14:45 schreef Rossdale het volgende:
Voetbalvrouwen kijkenStiekem heb je gewoon een heel erg klein hartje Ed
Wat ben je weer grappig. Raap me op.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of gewoon last van extreem blauwe ballen...
Thanks voor die linkquote:Op zondag 21 februari 2010 15:46 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.cinemassacre.com/new/?page_id=2471
CineMassacre 200
Ik wist helemaal niet dat James Rolfe zoveel meer deedquote:
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 21 februari 2010 16:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat James Rolfe zoveel meer deedStaat echt belachelijk veel materiaal op z'n site
AVGN is maar zo'n klein deel van wat hij doet
Geen dankquote:Op zondag 21 februari 2010 16:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook nietdaarom dank ik je ook braaf voor die link
de site staat nu in mijn favorieten
Kom ik dus bij de bioscoop:quote:
Hier draait ie als het goed is gewoon om 9uquote:Op zondag 21 februari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kom ik dus bij de bioscoop:
Shutter Island zal voorlopig NIET draaien. Toen maar naar Edge of Darkness gegaan. Goeie ruil kan ik zeggen
Hier ookquote:Op zondag 21 februari 2010 16:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hier draait ie als het goed is gewoon om 9u
* Rossdale raapt Ed opquote:Op zondag 21 februari 2010 15:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat ben je weer grappig. Raap me op.
Ik ben gisteren ook naar Edge of Darkness geweest. Ik hem me prima vermaakt met die filmquote:Op zondag 21 februari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kom ik dus bij de bioscoop:
Shutter Island zal voorlopig NIET draaien. Toen maar naar Edge of Darkness gegaan. Goeie ruil kan ik zeggen
alweerquote:
Omdat ze de filmstudio boos hadden gemaakt door hem 3 dagen eerder te gaan draaien omdat het hier en in Belgisch Limburg al vakantie is.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:41 schreef koei het volgende:
Waarom draaide hij dan niet Sigmund?
En mijn zelf gemaakte pizza staat in de ovenHij ziet er goed gelukt uit, al is dat niet zo vreemd naast die van mn nichtje die meer een hartvorm heeft dan rond is
Absurd dat de filmstudio dat zomaar kan beslissenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ze de filmstudio boos hadden gemaakt door hem 3 dagen eerder te gaan draaien omdat het hier en in Belgisch Limburg al vakantie is.
Idd. Ze weten zelfs niet eens wat er zeker in de zalen mag draaien en wanneer. Dat krijgen ze altijd pas op dinsdag te horenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef koei het volgende:
[..]
Absurd dat de filmstudio dat zomaar kan beslissenEn voor de bioscoop twee keer kassa omdat je nu naar een andere film bent geweest en van de week alsnog gaat
Het verhaal is zo cliché als de tyfus, maar man, hij is minstens even goed als het eerste deel!quote:
Gelukkig. Ik weet nog goed dat ik een LAN party organiseerde met een vriend en we Boondock Saints op repeat hadden staanquote:Op zondag 21 februari 2010 21:00 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het verhaal is zo cliché als de tyfus, maar man, hij is minstens even goed als het eerste deel!
Dat begin ook met dat sagrijnige viswijfquote:Op zondag 21 februari 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik weet nog goed dat ik een LAN party organiseerde met een vriend en we Boondock Saints op repeat hadden staan![]()
Ik ken de 1e film werkelijk uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb echt een uur met piepende longen rondgelopen.
Van het lachen dusquote:
Nu snap ik hetquote:Op zondag 21 februari 2010 21:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Van het lachen dus
* Sigmund666 want!
Idd. Net zoals er van pakweg Lock Stock and Two smoking barrells een miniserie bestaatquote:Op zondag 21 februari 2010 21:26 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat je van The Boodock Saints een geweldige en interessante miniserie kan maken.
Welke serie is dat?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Net zoals er van pakweg Lock Stock and Two smoking barrells een miniserie bestaat
quote:Doc: Not this time, ya little shit.
Connor MacManus: We'll see, old man... Would somebody please come over here and...
Doc: FUCK!
Connor MacManus: ...me up the...
Doc: Ass!
Lock, Stock and Four Stolen Hooves.quote:
Idd jaquote:
je moet ook niet in het weekend ziek zijn Rossdale, dat is altijd doordeweeks te plannenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben een hele week ziek geweest en heb echt helemaal niets van de OS meegekregenHet boeit me echt niet, nouja ik hoor al een hele ochtend op 538 dat "we" weer twee gouden plakken hebben maar dat was het dan ook wel zo'n beetje.
Ik ben vanaf afgelopen maandag tot gisteren flink ziek geweestquote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef Misan het volgende:
[..]
je moet ook niet in het weekend ziek zijn Rossdale, dat is altijd doordeweeks te plannen
ja, en weer zo'n debiele overtreding van die Oemfoefoe-gozer van Grunnquote:Op maandag 22 februari 2010 09:10 schreef Reintji het volgende:
En Groningen - NEC "de strijd om het linker rijtje" 0-2 SD!
We sjal see it pfru de fingkers dis taim, akaignquote:Op maandag 22 februari 2010 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, en weer zo'n debiele overtreding van die Oemfoefoe-gozer van Grunn
was de eerste, op naar de tweede ronde en ik ben morgen pas jarig (zie hyves/facebook/etc)quote:Op maandag 22 februari 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Geflapstaartert Misan
En was het een eerste of tweede sollicitatieronde?
Dan heb ik je vast niet eens op hyves, heb geen herinneringsmail gekregen iigquote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef Misan het volgende:
[..]
was de eerste, op naar de tweede ronde en ik ben morgen pas jarig (zie hyves/facebook/etc)
jij leest die herinneringsmails?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heb ik je vast niet eens op hyves, heb geen herinneringsmail gekregen iig
Succes met de tweede rondeBij het bedrijf van SB?
Ja, ik onthou verjaardagen nooit dus dat is wel handigquote:Op maandag 22 februari 2010 10:13 schreef Misan het volgende:
[..]
jij leest die herinneringsmails?en bij bedrijf van sb idd
en ik heb je niet op hyves![]()
voeg me anders even toe op hyves, misschien krijg je dan alsnog een herinneringsmailtjequote:Op maandag 22 februari 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, ik onthou verjaardagen nooit dus dat is wel handig
Je wilt gewoon lekker je zelf sufrukken op z'n feauteau'squote:Op maandag 22 februari 2010 10:20 schreef Misan het volgende:
[..]
voeg me anders even toe op hyves, misschien krijg je dan alsnog een herinneringsmailtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
De naweeën van Garnaval?:')quote:
Zeg... jij wil mijn hyves, doe zelf maar moeitequote:Op maandag 22 februari 2010 10:20 schreef Misan het volgende:
[..]
voeg me anders even toe op hyves, misschien krijg je dan alsnog een herinneringsmailtje
Garnaval? Carnaval? beide niet. Fucking 80's aerobics party! Deze sexy baas in een hotpants, panty, beenwarmers en een geile pruik op.quote:
ja jij wil mijn herinneringsmailtje, ik doe verder niets met hyvesquote:Op maandag 22 februari 2010 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeg... jij wil mijn hyves, doe zelf maar moeite
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Garnaval? Carnaval? beide niet. Fucking 80's aerobics party! Deze sexy baas in een hotpants, panty, beenwarmers en een geile pruik op.
Had je die grote neger maar niet moeten pijpenquote:
Sinds wanneer ben jij een neger?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Had je die grote neger maar niet moeten pijpen
Sinds wanneer is hij groot?quote:
QFTquote:Op maandag 22 februari 2010 10:48 schreef Misan het volgende:
[..]
sinds hij op z'n derde langer was dan zijn vader
Ik ook nietquote:Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Misan het volgende:
[..]
ja jij wil mijn herinneringsmailtje, ik doe verder niets met hyves
dan had je het wel op facebook kunnen zienquote:Op maandag 22 februari 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook nietIk gebruik alleen de herinneringsmailtjes
screenshot?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Facebook gebruik ik ook niet, behalve voor farmville, maar dat gebruik ik ook nauwelijks meer
Ik wilde het woord "kutspel" bouwen met hekjes, maar toen zag ik dat lennie al zoiets had gedaan
Hellzyehquote:Op maandag 22 februari 2010 10:48 schreef Misan het volgende:
[..]
sinds hij op z'n derde langer was dan zijn vader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Poit het volgende:
Sambal bij?* Kn0x stemt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Poit het volgende:
Sambal bij?ALs sambal dr zus is vind ik het primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ik ben het nu al weer zat. Wat een non-game.quote:
ik begon ermee met het idee om snel veel meer geld te verdienen dan mijn vriendin en dat is geluktquote:Op maandag 22 februari 2010 12:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ben het nu al weer zat. Wat een non-game.
De jouwe is dus groter?quote:Op maandag 22 februari 2010 12:44 schreef Misan het volgende:
[..]
ik begon ermee met het idee om snel veel meer geld te verdienen dan mijn vriendin en dat is gelukt
quote:
Mooi hequote:Op maandag 22 februari 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Facebook gebruik ik ook niet, behalve voor farmville, maar dat gebruik ik ook nauwelijks meer
Ik wilde het woord "kutspel" bouwen met hekjes, maar toen zag ik dat lennie al zoiets had gedaan
Ik heb gewoon speicaal FV weer een keer opgestart om je bericht te kunnen lezenquote:
quote:
Facebook is gay! Doe mij maar Hyves!quote:
Hyves is maar zeer lokaalquote:Op maandag 22 februari 2010 13:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Facebook is gay! Doe mij maar Hyves!![]()
(ik ben de rest maar voor: Hyves!)
ik ken PF nog van toen het op een thuis-pctje draaidequote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef KneusTeun het volgende:
Partyflock FTWof is dat iets anders? ik zie het wel eens voorbij komen, maar weet eigenlijk niet wat het precies is .....
En je had toch ook iets van sugababes ofzo en met van die tantoe lauwe mocro's?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ken PF nog van toen het op een thuis-pctje draaide
Ik ken PF nog van toen het nog niet draaide!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:55 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ken PF nog van toen het op een thuis-pctje draaide
zolang hardcore de grootste stroming blijft zal PF blijven bestaanquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ken PF nog van toen het nog niet draaide!
PF is trouwens helemaal uit. Mijn padvinders zijn hun accounts aan het leeghalen. Een beetje zoals het met CU2 is gegaan, die kant gaat het op.
I fucked the Olson Twins before they were famousquote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik kende Britney Spears al toen ze nog underground was!
Dudequote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
I fucked the Olson Twins before they were famous
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
CU2 bestaat ook nogquote:Op maandag 22 februari 2010 14:22 schreef Misan het volgende:
[..]
zolang hardcore de grootste stroming blijft zal PF blijven bestaan
Daarna is het wel goed met je gekomen, of moet ik nu echt zorgen gaan maken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hell yeah, ik was die-hard CU2nerdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef koei het volgende:
Ah, Rossdale had ook CU2
CU2 heb ik nooit gehad, dat vond ik niet zo interessant (al was het wel leuk om mensen op te zoeken zoals tegenwoordig met hyves).
Twitter vind ik wel handig, vooral omdat je daardoor makkelijk op de hoogte bent van het nieuws dat jij interessant vindt.
iedereen had toch CU2?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hell yeah, ik was die-hard CU2nerd
Bijna bijnaquote:
Maar nog niet he le maaaal!!!!quote:
Ik had het wel, maar nooit echt gebruik van gemaakt.quote:
Jij bijnaer bijna toch??quote:
Anders ik welquote:
Ik vind het dan zo jammer dat dat ding niet keihard explodeertquote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/842041/8d5a74fb/burnout_fail.html
Kneuzenkermis ontdekken natuurkundige wet: frictie => warmte
meer was het toch ook niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had het wel, maar nooit echt gebruik van gemaakt.
Vragenlijstje invullen, volproppen met plaatjes en daarna na een jaar niet meer naar kijken hem weer verwijdertwist me eigenlijk nooit echt te boeien
Dan was het een te walgelijk filmpje geworden voor dumpertquote:Op maandag 22 februari 2010 17:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind het dan zo jammer dat dat ding niet keihard explodeert
Gehe mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou Teentje
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop altijd dat die figuren de rem per ongeluk los laten en vol op een boom landen. Wat ben je dan toch stoer met je burnouts hoor!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/842041/8d5a74fb/burnout_fail.html
Kneuzenkermis ontdekken natuurkundige wet: frictie => warmte
Hier vorige week baksteen op de auto, motorkap en zijkant flinke deuk : 3000 tot 3500 euro schadequote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
Kom ik thuis, zie ik de auto van een vriend van me voor de deur staan (die werkt hier om de hoek) met dikke krassen overal, blijkt ie met een sleutel bewerkt te zijn, 1800eu schade
Damnquote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier vorige week baksteen op de auto, motorkap en zijkant flinke deuk : 3000 tot 3500 euro schade
Ik had beter moeten gooienquote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier vorige week baksteen op de auto, motorkap en zijkant flinke deuk : 3000 tot 3500 euro schade
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is altijd kut. Ook wel eens gehad dat mensen de ventielen uit je banden halen en de doppen weggooien
zag het een keer, ik vet pissed achter zo'n gozertje van 12/13 aan, heb hem nooit meer gezien. teringjong.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
http://www.ecdl.nl/quote:Op maandag 22 februari 2010 18:33 schreef Edwinuss het volgende:
Er moet een internet rijbewijs komen. Dit heeft werkelijk in de e-mail box gestaan:
"mijn emeil werkt niet en internet werkt ook niet maar ik heb draadlooz maar iwl niet aanzluiten met de cabel heod oe ik het dan"
ECDL. Dat was altijd leuk, alleen hadden wij zo'n kutdocent. Je kent ze misschien wel: Van die mensen die nog steeds in de jaren '50 leven en onderwijzen. Riep je in zijn lokaal 'kut', mocht je meteen je spullen pakkenquote:
quote:
damn, dus kut. Eén keer een stel kereltjes van 15/16 jaar bij m'n Golf zien staan, heel erg interessant bezig met het slot. Ik ga er bij staan, vraag of het misschien makkelijker gaat met de sleutel, gasten begrijpen dat het hommeles is en schieten er vandoor, eentje grijp ik z'n kraag, gaat tegen de vlakte, ik graai in z'n kontzak, pak z'n legitimatiekaart en laat hem gaan. Bij het politiebureau aangifte gedaan van poging tot inbraak en dat ik z'n ID van de straat had geraapt, die liet hij vallen toen hij struikelde omdat hij van mij schrok.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
Kom ik thuis, zie ik de auto van een vriend van me voor de deur staan (die werkt hier om de hoek) met dikke krassen overal, blijkt ie met een sleutel bewerkt te zijn, 1800eu schade
dat "examen" was nog veel mooier: je kon de applicaties ernaast open houdenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ECDL. Dat was altijd leuk, alleen hadden wij zo'n kutdocent. Je kent ze misschien wel: Van die mensen die nog steeds in de jaren '50 leven en onderwijzen. Riep je in zijn lokaal 'kut', mocht je meteen je spullen pakken
(vooral bij ECDL Access werd het lokaal wel erg leeg)
Idd. Er was serieus zo'n gozertje die nooit naar de lessen kwam, Voorlaatste schooldag maakt ie alle ECDL-taken, haalt ze allemaal compleet 100/100.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef Misan het volgende:
[..]
dat "examen" was nog veel mooier: je kon de applicaties ernaast open houden
en nog waren er kneuzen die het niet haalden
Baasquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
damn, dus kut. Eén keer een stel kereltjes van 15/16 jaar bij m'n Golf zien staan, heel erg interessant bezig met het slot. Ik ga er bij staan, vraag of het misschien makkelijker gaat met de sleutel, gasten begrijpen dat het hommeles is en schieten er vandoor, eentje grijp ik z'n kraag, gaat tegen de vlakte, ik graai in z'n kontzak, pak z'n legitimatiekaart en laat hem gaan. Bij het politiebureau aangifte gedaan van poging tot inbraak en dat ik z'n ID van de straat had geraapt, die liet hij vallen toen hij struikelde omdat hij van mij schrok.
Jochies nooit meer in de straat gezien
gewoon aan de voordeur gebeurtquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Damngeparkeerd of tijdens het rijden?
Watsgebeurtquote:Op maandag 22 februari 2010 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
Zo maar eens beginnen met dozen inpakken
dat zeggen ze jaquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij blijft ook over van op de hoogte hea
bij ons op werk hebben we 2 maanden geleden ook zoiets moeten makenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik ook doen met mijn dvd's en games. Maar die van mij gaat 2 keer zo breed worden met een laagje minder
Toevallig vragen ze nu net van farmville om nieuwe boederij plaatjes voor de laadschermen. Ik zeg insturen dit plaatje!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al mijn muren gaan wit worden, ik ga die rekjes dus ook in het wit aanschaffen. Ik heb in 1 keer vet veel zin om te verhuizenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bij ons op werk hebben we 2 maanden geleden ook zoiets moeten maken! Zag er echt tof uit ipv plastic
!
ik heb het trouwens veel makkelijker opgelostquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Al mijn muren gaan wit worden, ik ga die rekjes dus ook in het wit aanschaffen. Ik heb in 1 keer vet veel zin om te verhuizen
Fotoquote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb het trouwens veel makkelijker opgelost
heb vijf planken van 220x20cm meter aan de muur gehangen en daar al mijn cd's en dvd's op geplaatst. Heb bijna 6 meter dvd's en ruim 4 meter aan cd's
Ik vind zo open aan de zijkanten maar lelijk... Het lijkt me ook niet zo praktisch eigenlijk omdat je dvd's op een heel smal strookje liggen en er zo vanaf kunnen donderen. Nee, doe mij maar gewoon een simpele kast.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik ook doen met mijn dvd's en games. Maar die van mij gaat 2 keer zo breed worden met een laagje minder
Maar Koei, je kan ze ook verticaal plaatsen!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind zo open aan de zijkanten maar lelijk... Het lijkt me ook niet zo praktisch eigenlijk omdat je dvd's op een heel smal strookje liggen en er zo vanaf kunnen donderen. Nee, doe mij maar gewoon een simpele kast.
Oke, dat veranderd alles inderdaad! Dan staan ze op een smal strookje...quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar Koei, je kan ze ook verticaal plaatsen!
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Oke, dat veranderd alles inderdaad! Dan staan ze op een smal strookje...
wit is cool! Maar die van ons was uit rvsquote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Al mijn muren gaan wit worden, ik ga die rekjes dus ook in het wit aanschaffen. Ik heb in 1 keer vet veel zin om te verhuizen
je kunt ze bijvoorbeeld af en toe kijkenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef koei het volgende:
Wat moet je uberhaupt met zoveel DVD'sIk heb een meter aan DVD's en een halve meter aan cd's. Ik koop alleen animatiefilms, Harry Potter en hele goedkope films (5 voor 10 euro enzo) die ik nog niet heb gezien. Als ik ze dan heb gezien dan schuif ik ze door naar familie. Ben ik van de troep af en het is goedkoper/makkelijker dan huren. Hebben om het hebben heb ik niks mee, alleen sommige speciale uitgaven vind ik wel tof (zoals de DVD van transformers 1 waarvan het hoesje ook een transformer is)
Het is werkelijk ook nooit goed heaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:36 schreef koei het volgende:
Wat moet je uberhaupt met zoveel DVD'sIk heb een meter aan DVD's en een halve meter aan cd's.
Ik dacht dat die werking van het vrouwelijk brein alom bekend was?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is werkelijk ook nooit goed hea
Mijn ouders weten dat een film op tv komt en kopen alsnog de DVDquote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef koei het volgende:
er zijn genoeg nieuwe films die de moeite waard zijn, dan ga ik geen oude films kijkenGoede films komen jaarlijks nog wel op TV en anders zijn er altijd nog nieuwsgroepen en torrents.
Mijn ouders zijn wat dat betreft ook raar. Die hebben een hele lading DVD's en als dan één van die films toevallig op tv komt dan gaan ze hem alsnog op TV kijken ipv op DVDEn dan niet omdat ze er bij het zappen langs komen, maar omdat ze dat 's middags al in de TV gids hadden gelezen
Kom je nou trouwens voortaan ook met de andere afvallige gamescrew hier onzin praten? Of is dit een eenmalig bezoekje?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn ouders weten dat een film op tv komt en kopen alsnog de DVD
vroegah was ik actief GAMmer, nu ben ik hier eigenlijk alleen omdat Bas wat linkte waarna het in MyAt stondquote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef koei het volgende:
[..]
Kom je nou trouwens voortaan ook met de andere afvallige gamescrew hier onzin praten? Of is dit een eenmalig bezoekje?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik dacht dat die werking van het vrouwelijk brein alom bekend was?
of ben je ongesteld?quote:
Ja, ik had al een vermoeden dat er zo'n opmerking zou gaan komenquote:
Vroegah was je ook degene die iedereen NOOIT in de crew wilde hebben omdat je overal op zat te zeiken. Maar je bent hier wat mij betreft van harte welkom!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
vroegah was ik actief GAMmer, nu ben ik hier eigenlijk alleen omdat Bas wat linkte waarna het in MyAt stond
wat voor feestje had je dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik had al een vermoeden dat er zo'n opmerking zou gaan komen
Ik ben gewoon een beetje verdrietig omdat er vanmiddag niemand op mijn feestje is gekomen. Zelfs Reintji heeft zijn chipsketting niet opgehaald
Zelfs toen ik in de crew zat wilde iedereen mij er uit hebben Koeiquote:Op maandag 22 februari 2010 22:56 schreef koei het volgende:
[..]
Vroegah was je ook degene die iedereen NOOIT in de crew wilde hebben omdat je overal op zat te zeiken. Maar je bent hier wat mij betreft van harte welkom!
mits je je wel even voorstelt aan de niet-(ex)crew uiteraard...
Mijn 'neem je zwemspullen mee maar ik zeg niet wat we gaan doen'-feestje omdat ik een 100 badenkaart voor het zwembad had gewonnen die vandaag in ging. Nu ga ik morgen maar met mn neefje en nichtjequote:
Dat heb ik niet meegekregen. Was niet in de tijd dat ik achter de schermen kon lezen of ik vond het gewoon voor de hand liggend waardoor ik het niet heb onthouden. Wat ik wel heb onthouden was dat mijn sollicitatie na die van Lexie het beste wasquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs toen ik in de crew zat wilde iedereen mij er uit hebben Koei(leuk als je later achter de schermen kunt lezen)
dat neefje met die oogbollen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn 'neem je zwemspullen mee maar ik zeg niet wat we gaan doen'-feestje omdat ik een 100 badenkaart voor het zwembad had gewonnen die vandaag in ging. Nu ga ik morgen maar met mn neefje en nichtje
ja dank jequote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
ik vond het gewoon voor de hand liggend waardoor ik het niet heb onthouden.
Ik denk dat hij doelt op die enge foto van een tijd terugquote:
En dan?! Jarig? Slapen? Biertjes?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:00 schreef Misan het volgende:
nog een uur trouwens
oooooohquote:
nee slapen ga ik nu doen, biertje is al op en dan jarig jaquote:Op maandag 22 februari 2010 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan?! Jarig? Slapen? Biertjes?
morgen gewoon weer arbeiten hoor (en de hele dag vergaderenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef koei het volgende:
Ga je slapen voordat het 12.00 uur is en je jarig bent![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |