nu kan ik een keer zeggen : ja sigmund die is leukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Elke keer als zo'n verkoper op me afkomt heb ik altijd een goed antwoord klaar.
"Wilt u lid worden?"
"Om jouw boek te kunnen kopen?"
"Mijn boek?"
"Ja, jouw boek"
"Hoe heet dat boek dan?"
"De Idioot"
had eigenlijk wel verwacht dat die zou komenquote:
Dat B12 heeft succes gehad. En idd, ook daardoor. Op de een of andere manier heeft dat een biologische klok ontwikkeld waardoor ik rond 8.30 fit naast bed sta. S avonds wel wat moe, maar het gaat verder toppie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
had eigenlijk wel verwacht dat die zou komen!
Nee, iets over je B12 gebeuren
Zijn er serieus mensen die dan de zin zeggen "hoe heet dat boek dan? ' Volgens mij krijg je die zin niet makkelijk eruitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Elke keer als zo'n verkoper op me afkomt heb ik altijd een goed antwoord klaar.
"Wilt u lid worden?"
"Om jouw boek te kunnen kopen?"
"Mijn boek?"
"Ja, jouw boek"
"Hoe heet dat boek dan?"
"De Idioot"
dan moet ik daar ook eens een keer naar kijken! Weet niet hoe ze er bij achter zijn gekomen? Nja dat is waarschijnlijk te prive om hier te bespreken!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat B12 heeft succes gehad. En idd, ook daardoor. Op de een of andere manier heeft dat een biologische klok ontwikkeld waardoor ik rond 8.30 fit naast bed sta. S avonds wel wat moe, maar het gaat verder toppie.
Placebo-effect noemen ze dat. B12 zijn gewoon vitaminen die je in vlees vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan moet ik daar ook eens een keer naar kijken! Weet niet hoe ze er bij achter zijn gekomen? Nja dat is waarschijnlijk te prive om hier te bespreken!
Wel top dat het werkt!
Voornamelijk in de lever koei!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Placebo-effect noemen ze dat. B12 zijn gewoon vitaminen die je in vlees vindt.
Geen placebo-effect. Door 'slechte eetgewoonten' (jarenlang pas rond een uurtje of 1 in de nacht je avondeten eten, uur later slapen en nog wat zaken) heeft mijn maag blijkbaar onvoldoende B12 opgenomen. Dat kan echt heel lang duren voordat je dat echt merkt. Verder zit er dan wel genoeg B12 en ijzer in vlees, maar dat zijn zulke minimale hoeveelheden dat ik een biefstuk of weet ik hoeveel zou moeten kanen om zelf voldoende B12 binnen te krijgen. Daarom hebben ze dus B12-injecties met pure B12. Die krijg ik nu 6 keer om de week, daarna 1 keer in de maand. Je kunt geen overdoses nemen, de enige bijwerking kan jeuk of huiduitslag zijn. Maar als je zelf denkt dat je te weinig B12 hebt, moet je eens afspreken met je huisarts. Moet je ff wat bloed laten prikken en dan krijg je van je huisarts waarschijnlijk te horen of je genoeg of weinig B12 hebt. Er zijn naar mijn weten geen B12 tabletten (in pakweg Centrum tabletten zit zo weinig B12 dat je wel doodziek wordt als je er een potje van leeghapt)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dan heb je er dus niet genoeg binnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:34 schreef koei het volgende:
[..]
hoe jij dat nou omschrijft van laat eten, herken ik nog wel iets in! Al was het bij mij niet om 1 uurquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Geen placebo-effect. Door 'slechte eetgewoonten' (jarenlang pas rond een uurtje of 1 in de nacht je avondeten eten, uur later slapen en nog wat zaken) heeft mijn maag blijkbaar onvoldoende B12 opgenomen. Dat kan echt heel lang duren voordat je dat echt merkt. Verder zit er dan wel genoeg B12 en ijzer in vlees, maar dat zijn zulke minimale hoeveelheden dat ik een biefstuk of weet ik hoeveel zou moeten kanen om zelf voldoende B12 binnen te krijgen. Daarom hebben ze dus B12-injecties met pure B12. Die krijg ik nu 6 keer om de week, daarna 1 keer in de maand. Je kunt geen overdoses nemen, de enige bijwerking kan jeuk of huiduitslag zijn. Maar als je zelf denkt dat je te weinig B12 hebt, moet je eens afspreken met je huisarts. Moet je ff wat bloed laten prikken en dan krijg je van je huisarts waarschijnlijk te horen of je genoeg of weinig B12 hebt. Er zijn naar mijn weten geen B12 tabletten (in pakweg Centrum tabletten zit zo weinig B12 dat je wel doodziek wordt als je er een potje van leeghapt)
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:07 schreef lkb9000 het volgende:
olympische spelen
Alleen ijshockey is vet
Die kerel is een fucking baas. Zoals hij die McTwist deedquote:
Nu al een koopdvdbluraytipquote:Op zondag 21 februari 2010 12:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga me eens naar den bioscoop begeven. Shutter Island doen zien doen!
Ga ik vanavond ook heenquote:Op zondag 21 februari 2010 12:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Ik ga me eens naar den bioscoop begeven. Shutter Island doen zien doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |