Ja nee, ik heb dat niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
dank u.
Kom ik er net achter dat alle pm die ik stuur ook automatisch naar Remlof en Iteejer gaan.
Hebben andere mensen ook meerdere recipienten onder ontvangers?
Dat heb ik met Gert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
dank u.
Kom ik er net achter dat alle pm die ik stuur ook automatisch naar Remlof en Iteejer gaan.
Hebben andere mensen ook meerdere recipienten onder ontvangers?
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ze staan gewoon standaard erbij in het ontvangers balkje?
Ik hoop dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja dat betekent voor mij een automatische mailverzending.
Nu misschien vergis ik me and correct me if I'm wrong maar ik vind het opvallend dat onder de ontvangers andere mensen staan naar wie ik mail.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.
Nope!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.
Waarom staan er daar dan alleen Remlofl en Iteejer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope!
Hij bedoelt zijn adresboek die je opent als je op "ontvangers" klikt
Ik heb toevallig wel geslapen.![]()
Wel katerig trouwens.![]()
Als je begint met "hey schatje" is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe dat standaard. Dan stuur ik zo'n hossel PM gewoon aan 15 verschillende foksletjes.
Noem er eens een paar....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe dat standaard. Dan stuur ik zo'n hossel PM gewoon aan 15 verschillende foksletjes.
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu misschien vergis ik me and correct me if I'm wrong maar ik vind het opvallend dat onder de ontvangers andere mensen staan naar wie ik mail.
Nu ja elke mailbox is open te maken voor de desbetreffende moderator. Ik wijs daar enkel op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!
Wat? Ben jij niet mijn buddy dan!? Want ik heb alleen mootie en cindy10 erbij staan!?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!
Correctie: ze staan in je adresboek. Wat niet wil zeggen dat ze al je mails ontvangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kennelijk heb ik intensief mailcontact met hen. Nu stoor je niet aan m'n huiverigheid ik heb namelijk nog nooit een programma meegemaakt waar geen misbruik/onhandig gebruik gemaakt werd van privacygegevens.
Nu begrijp ik je weer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu ja elke mailbox is open te maken voor de desbetreffende moderator. Ik wijs daar enkel op.
Kijk hosselaar Gertjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je weer niet.
Je bedoelt toch, dat als je op "ontvangers" klikt, dat je dan namen ziet staan?
Dit dus:
[ afbeelding ]
Yep dat bedoelt hij, wat fijn dat ik in jouw adresboek staquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Tip: je kunt ook je inbox delen.quote:
Ja vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep dat bedoelt hij, wat fijn dat ik in jouw adresboek sta![]()
Ja dat zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
In je adresboek kun je op dit plaatje klikken:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
maar dat zijn dus blijkbaar adresboekmensen, ja het valt me nu pas op.
Lekker exclusief weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij staat ook in de mijne.![]()
Samen met de helft van Fok
Als je mensen in je adresboek hebt staan, zijn je PM's toch evengoed prive?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
In je adresboek kun je op dit plaatje klikken: [ afbeelding ] . om de namen te verwijderen. Dan zijn al je pm's weer privé!![]()
p.s. En pas héééél erg op met dit knopje: [ afbeelding ]
Met meetfoto's is het handig dan kan je een groepsbericht sturenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker exclusief weer.![]()
Heeft ook echt zin he, want de namen worden automatisch aangevuld als je ze in de ontvangers-balk typt.
Hardnekkig vuil?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik maak me geen zorgen om m'n knopje haha
Maar Remlof of Iteejer kan ik niet verwijderen.
Huh:? Zie jij niét deze vier knopjes achter de mensen in je adresboek?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik maak me geen zorgen om m'n knopje haha
Maar Remlof of Iteejer kan ik niet verwijderen.
Organiseer 's even fix een meet over 2 weken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met meetfoto's is het handig dan kan je een groepsbericht sturen
Dat kan ook zonder adresboek heur!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je mensen in je adresboek hebt staan, zijn je PM's toch evengoed prive?
Van wanneer tot wanneer ben je hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Organiseer 's even fix een meet over 2 weken?
Vanaf 2 maart tot ongeveer 15 maart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer ben je hier?
Nu ja ik m'n pm's zijn niet belangrijk. Nu vind ik dat niet zo erg maar wel voor andere mensen waarvoor dat wel van belang is,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je mensen in je adresboek hebt staan, zijn je PM's toch evengoed prive?
Hmm dan zou 13 maart eventueel kunnen. Dat wordt kort dag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf 2 maart tot ongeveer 15 maart.
Nee. Ik bedoel dat het volgens mij geen flikker uitmaakt of je daar mensen hebt staan .quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Dat je beter geen mensen in je adresboek hebt staan?
Mooi weer een crisis opgelostquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat het volgens mij geen flikker uitmaakt of je daar mensen hebt staan .
Er staat niets op TT 101... niets in De Telegraaf. Misschien is het zó heet van de naald dat de media het nog niet hebben opgepikt. Of... het is niet waar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees in de COS (Prima nieuwsbron) Dat er 2 metro's op elkaar zijn geklapt in Amsterdan en dat het CS ontruimd wordt?
Wel wat smoother dan vannacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mooi weer een crisis opgelost
Ik geloof het wel en ik denk inderdaad dat het net gebeurd is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat niets op TT 101... niets in De Telegraaf. Misschien is het zó heet van de naald dat de media het nog niet hebben opgepikt. Of... het is niet waar.
Check!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm dan zou 13 maart eventueel kunnen. Dat wordt kort dag.
Animochecktopic doen?
Ben jij er bij geroepen om door te geven dat je enorm zin hebt in wat gezelligheid met ons op 13 maart?quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij er bij geroepen om door te geven dat je enorm zin hebt in wat gezelligheid met ons op 13 maart?
Maar hoe lang ben je al wakker?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja ik heb er geen 16 uur voor nodig
Oke, dan is t goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat het volgens mij geen flikker uitmaakt of je daar mensen hebt staan .
Ah ja. Telegraaf had het toch ook al, sinds 16:49.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imd-wegens-rook.html
Ja óf er zijn 2 metrotoestellen op elkaar geklapt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah ja. Telegraaf had het toch ook al, sinds 16:49.
Rookontwikkeling. Iemand zal wel een natte krant hebben geprobeerd aan te steken of zo. Ze doen graag een beetje dramatisch in amsterdam.
En is het tweede wat jij dacht, dat Den Haag een enorm leuke meetingplek is?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
Hoi Mera,
Serieus, je haalt mij de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En is het tweede wat jij dacht, dat Den Haag een enorm leuke meetingplek is?
Of wil je weer naar die pauperschuur in Utreg, zonder handdoekjes op het vrouwentoilet.
Ja de 4 minuten van D,werden 4 dagen hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar hoe lang ben je al wakker?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij er bij geroepen om door te geven dat je enorm zin hebt in wat gezelligheid met ons op 13 maart?
En dat amsterdam dan ontploft met die dorpsmetro van zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja óf er zijn 2 metrotoestellen op elkaar geklapt.
Ik ben meer voor een centrale plek zodat het voor iedereen niet ver isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, je haalt mij de woorden uit de mond![]()
We doen gewoon waar de meerderheid SC'ers woont (of ze nu komen of niet)
Er zitten er al twee in Klundert, beat thatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Regel het!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En Klundert Glundertquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zitten er al twee in Klundert, beat that![]()
Zouden we geen karaoke meet doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cool, we gaan weer naar de Stairway. Kan Noek weel lekker rocken
Utrecht was volgens mij voor iederéén ver weg?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cool, we gaan weer naar de Stairway. Kan Noek weel lekker rocken
whut?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
Best wel kut is dat als je tegen zo'n remslaap zit meer, meer, nee nee kan niet meer
Laten we stemmenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan naar een niet-rokers-kroeg, stelletje verslaafden.
Op het terras!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Utrecht was volgens mij voor iederéén ver weg?![]()
En buiten rokenEr zijn óveral café's waar binnen gerookt mag worden, en waar gingen wij zitten?
quote:
Volgens mij is het bedtijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
Best wel kut is dat als je tegen zo'n remslaap zit meer, meer, nee nee kan niet meer
Nee is de trigger never gonna stopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan naar een niet-rokers-kroeg, stelletje verslaafden.
Ja je maakt me weer zo aan het lachen dat ik er nog eentje neemquote:
Ik stel voor dat we wachten tot Teun iets voorstelt, die wilde toch zo graag een meet organiseren?quote:
Die bestaat toch nog.quote:
Dat je nog niet omvalt!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja je maakt me weer zo aan het lachen dat ik er nog eentje neem
O kut zouden we z'n huis opknappen, nu helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we wachten tot Teun iets voorstelt, die wilde toch zo graag een meet organiseren?![]()
BBQ'en in maart FTW
ben je gewoon m'n pm's aan het plaatsen, sjongejonge I love it.quote:
Echt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
O kut zouden we z'n huis opknappen, nu helemaal geen zin in.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
ben je gewoon m'n pm's aan het plaatsen, sjongejonge I love it.
Is Bob bezopen jongens?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..], euh nee? Ik quote een post van jou?
Goedemiddag heb u lang niet meer gezien heeft u nog plannen voor de avond?quote:
Oh, oke.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik lees net dat je op de meet moet komen.
Dat je het even weet.
Goed neem een taxi als u het niet erg vindquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vooralsnog weten we nog nieteens wáár.
Maar we weten wel wie er allemaal moeten komen.
Naborrelen is voor hen die de Bob warenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:27 schreef BobdeStreamer het volgende:
is er een naborreltopic geopendExcusez
Mooi gezegd D. de 4 minuten zijn ietwat extendedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Naborrelen is voor hen die de Bob waren
Da's vaker op zo'n forumquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mooi gezegd D. de 4 minuten zijn ietwat extended
Ja, jij ook.quote:
Hoi ook zo en nee, geen plannen behalve dan of een serie of film kijken, waar ik dan de keuze heb uit 'the Boat that Rocked, Inglorious Basterds, Lilja 4 ever, MR 73, Delicatessen en Cassandra's Dream en dat is nog maar de eerste stapel met de code: 'Ongezien'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Goedemiddag heb u lang niet meer gezien heeft u nog plannen voor de avond?
Ja, wat moet, dat moet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vooralsnog weten we nog nieteens wáár.
Maar we weten wel wie er allemaal moeten komen.
Nee we moeten eerst de oude vol maken van Pietje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:27 schreef BobdeStreamer het volgende:
is er een naborreltopic geopendExcusez
De lulquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee we moeten eerst de oude vol maken van Pietje.
boah, goed bezig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi ook zo en nee, geen plannen behalve dan of een serie of film kijken, waar ik dan de keuze heb uit 'the Boat that Rocked, Inglorious Basterds, Lilja 4 ever, MR 73, Delicatessen en Cassandra's Dream en dat is nog maar de eerste stapel met de code: 'Ongezien'
Of dan toch de series, zoals daar zijn: Desperate Housewives, Gavin and Stacey, Will & Grace, Dexter of weer beginnen met Six Feet Under.
Zoals je ziet, BobdeStreamer, ik heb genoeg te doen wil ik deze allemaal op korte termijn bekijken.
Ofschoon ik tijd over heb de laatste weken, daar ik heden ten dage zonder job te boek sta.
Gelukkig hoef ik mij niet te vervelen, ik heb ook de nodige snacks ingeslagen, te weten: Popcorn uit de magnetron, chocoladestaafjes in de smaken aardbei en eh kinderen Magnums.
Wat niet echt verstandig is voor mij daar alle broeken mij inmiddels behoorlijk knellen.
Jij nog plannen?
Danke Caroline,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi ook zo en nee, geen plannen behalve dan of een serie of film kijken, waar ik dan de keuze heb uit 'the Boat that Rocked, Inglorious Basterds, Lilja 4 ever, MR 73, Delicatessen en Cassandra's Dream en dat is nog maar de eerste stapel met de code: 'Ongezien'
Of dan toch de series, zoals daar zijn: Desperate Housewives, Gavin and Stacey, Will & Grace, Dexter of weer beginnen met Six Feet Under.
Zoals je ziet, BobdeStreamer, ik heb genoeg te doen wil ik deze allemaal op korte termijn bekijken.
Ofschoon ik tijd over heb de laatste weken, daar ik heden ten dage zonder job te boek sta.
Gelukkig hoef ik mij niet te vervelen, ik heb ook de nodige snacks ingeslagen, te weten: Popcorn uit de magnetron, chocoladestaafjes in de smaken aardbei en eh kinderen Magnums.
Wat niet echt verstandig is voor mij daar alle broeken mij inmiddels behoorlijk knellen.
Jij nog plannen?
Die broeken zijn gewoon gekrompenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, behalve dan het gedeelte van mijn knellende broeken
Nee, daar zijn anderen beter in, en dan maak ik graag pas op de plaats.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Danke Caroline,
Niet echt een beetje topics vullen
Euh, als jij naar de fucking huishoudbeurs kan kan je ook naar die meet.quote:
Ja, dat hou je een tijdje vol, maar als ook je bloesjes niet meer dicht willen dan kan je haast niet ontkennen dat er wat anders aan de hand moet zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die broeken zijn gewoon gekrompen
Je wasmachine/droger is stuk!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat hou je een tijdje vol, maar als ook je bloesjes niet meer dicht willen dan kan je haast niet ontkennen dat er wat anders aan de hand moet zijn.
Oh ik zie dat ik in mijn ijver een ietwat vreemde zin heb gepost.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, daar zijn anderen beter in, en dan maak ik graag pas op de plaats.
Echt hè, al die ONZ-meets met gemiddelde leeftijd van 14.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat dit ongeveer het subforum van Fok is met de hoogste gemiddelde leeftijd.
Ik kom jullie lekker anoniem begluren uit een hoekje...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè, al die ONZ-meets met gemiddelde leeftijd van 14.
Wij doen er een met alleen maar 30+ erts is het weer niet goed.
Annie komt gewoon.
Dat zal het zijn!quote:
Je bent er van op de hoogte dat we weten hoe je eruit ziet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik kom jullie lekker anoniem begluren uit een hoekje...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat hou je een tijdje vol, maar als ook je bloesjes niet meer dicht willen dan kan je haast niet ontkennen dat er wat anders aan de hand moet zijn.
Slaap lekker Bob!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
O jee gebeurt er nu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Mera heeft mijn hosselhersens verneukt
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DOE S FOTO'S VAN JE TETTEN OF ROT OP!
Mehehequote:
Nu al?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NoekNoekNoek! We gaan weer meeten
Wat, te vroeg? Ben je lichamelijk nog niet helemaal over het hele gebeuren heen? Moet je er nog even over praten met mensen die er verstand van hebben?quote:
Maar goed dat we allemaal al heel erg hebben geroepen dat het NIET in de Stairway isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:09 schreef Noek het volgende:
Als het in de Stairway is dan heb ik knokkelkoorts.
Viel best meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:09 schreef Noek het volgende:
Als het in de Stairway is dan heb ik knokkelkoorts.
Toch neem ik wel een handdoekje of föhn mee, die heeft ionen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat we allemaal al heel erg hebben geroepen dat het NIET in de Stairway is
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja godver nu kan ik helemaal niet meer slapen
Ik heb nog episch naast Gert staan pissen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij bent niet op die wc geweest en zowel dan dan dan: SmeerPiet
Heb jij Gert zijn piem0l gezien!?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb nog episch naast Gert staan pissen.
Thanks for sharing.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb nog episch naast Gert staan pissen.
Ja, die had ik al, zeg maarquote:
Ja, dat verzacht het een beetje. Kwabben is toch minder charmantquote:
Nicequote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:06 schreef FANN het volgende:
Heeft iemand van jullie al kindertjes aan de deur gehad met de vraag,
heeft u ook voebalplaatjes Mevrouw?![]()
ik wel , zojuist
![]()
twee knulletjes
dus ik zeiJA die heb ik,
vraagmenietwaarom maar ik had ze in de keukenla gepleurd![]()
dus ik seg, wacht effe ik zal ze even voor je pakken
dus i kom met een heel pak terug
en dat ene jochie kijkt zo over zijn schouder naar dat andere jochie![]()
![]()
dus ik zei jajaja je hebt meteen de hoofdprijs h'e![]()
JA zegt ie en toen liepen ze heeeeeeel blij weg en die ene gaf die ander
zo een por alsof ze net een hele vette drugsdeal hadden gesloten![]()
![]()
zo'n por van
GOED H'E
![]()
nah vond ik grappig
Aaaach lief van je....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:06 schreef FANN het volgende:
Heeft iemand van jullie al kindertjes aan de deur gehad met de vraag,
heeft u ook voebalplaatjes Mevrouw?![]()
ik wel , zojuist
![]()
twee knulletjes
dus ik zeiJA die heb ik,
vraagmenietwaarom maar ik had ze in de keukenla gepleurd![]()
dus ik seg, wacht effe ik zal ze even voor je pakken
dus i kom met een heel pak terug
en dat ene jochie kijkt zo over zijn schouder naar dat andere jochie![]()
![]()
dus ik zei jajaja je hebt meteen de hoofdprijs h'e![]()
JA zegt ie en toen liepen ze heeeeeeel blij weg en die ene gaf die ander
zo een por alsof ze net een hele vette drugsdeal hadden gesloten![]()
![]()
zo'n por van
GOED H'E
![]()
nah vond ik grappig
ik wist wel dat ze bij AH stonden te hosselenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
De sukkeltjes die je blij maakt met die plaatjes Ik haat kinderen
volgens mij een jaar of 60quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe oud/jong is Gert eigenlijk?
ik zou wel kaas uien stokbrood lustenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
het olijven brood gaat hier de oven in
Wel chocolademelk???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou wel kaas uien stokbrood lusten![]()
gelukkig heb ik dat niet in huis
* Marrije zit al aan de theequote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
nee
ik ga straks weer braaf aan de thee
wtf @ die smileys?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:42 schreef Anniebab het volgende:
Aaaah je zit bij Kally, is t gezellig??![]()
hey, das niet verkeerd, lekkerrrrquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
Ja bij Kally en ja het is gezellig....ze zet ff de tafel vol met hapjes...ook paling![]()
![]()
Was er een rel?!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja wacht, de rel was ook niet of je nog leefde, maar waarom je naar OUD was verkast. Hooooi, Niemenie wil je wat vragen.
quote:
Waar zat je en waarom wisten wij het nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was er een rel?!![]()
En mijn alarm is niet gegaan.
Moet je maar niet zomaar ervan tussen gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF Teun?!Volgens mij kan je beter bij Lavender gaan posten.
![]()
Wat wil je ons duidelijk maken Teun, dat je eigenlijk ontzettend gay bent of wat is het?quote:
WTF, kan ik al niet eens meer een YT plaatsen zonder dat er wat achter gezocht wordtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat wil je ons duidelijk maken Teun, dat je eigenlijk ontzettend gay bent of wat is het?
Ik denk inderdaad dat ze het heul serieus meentquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WTF, kan ik al niet eens meer een YT plaatsen zonder dat er wat achter gezocht wordt
INXSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WTF, kan ik al niet eens meer een YT plaatsen zonder dat er wat achter gezocht wordt
IAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
BUUFJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee...........
Heb ik d'r nou gemist?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ze het heul serieus meent
Buufjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
IAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Eigenlijk wel, maar speciaal voor jou.En dan nu een week was vouwen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Voor Noek. Met sorry voor de piepjes.
![]()
God, I'm good! En dat zonder handjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga nu weer even met mijn kinderen pinda's kraken en tv kijken
Jij weer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool!
[..]
God, I'm good! En dat zonder handjes.
Zo weer weggejaagd![ afbeelding ]
BNW voor al uw complottenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF Teun?!Volgens mij kan je beter bij Lavender gaan posten.
![]()
hey lekkere oorwarmer!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Daor hej mien buuvje wah!
Hoi Muts
Ik ben gewoon bang voor Uquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Cool!
[..]
God, I'm good! En dat zonder handjes.
Zo weer weggejaagd![ afbeelding ]
Waarom niet? Je wordt hartelijk welkom geheten door Reptillians, whoehahahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf er nooit te posten
Ik lees wel vaak
Ah get, das niks voor de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey lekkere oorwarmer!![]()
ja, ik ben op weg naar de was. Halverwege staatde computer en het is zoveel.*tijdrekken*
Maar ik ga nu maar echtechtecht. Wasvouwen. Van een hele week.
Da's beter ja, maar goed, al tv kijkend dan. Wasvouwen. Echt stom. maar druk. en nou ja, buh.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah get, das niks voor de zaterdagavond!
Voor geen enkel moment eigenlijk...
Ik ga weer even langs Wisteria Lane
Dat snapt Teun ook wel! Iedereen hoojj.quote:
Ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat snapt Teun ook wel! Iedereen hoojj.
Oh ja, da's goei, ik zoek er nog 21.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat snapt Teun ook wel! Iedereen hoojj.
Hé, iets anders tussen onze beef door. Voetbalploaties ruilen?
Ben jij je jeugd aan het herbeleven?quote:
Oh leuk, ga even lekker ruilen met zn beidenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, da's goei, ik zoek er nog 21.mijn zonen moeten er nog een paar geloof ik.
Blikkie vol ruilmateriaal. Zal ik Sander Bosker voor je bewaren? voor in je nieuwe Ryam Agenda?
Ja, de hele middag al eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij je jeugd aan het herbeleven?![]()
Ik zag ook al Baltimora.
Die valt niet te beantwoorden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik snap er niets van![]()
En mijn PM wordt ook al niet beantwoord
Aan mij geven? *puppyogen*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh leuk, ga even lekker ruilen met zn beiden![]()
Wat moet ik dan met al mijn dubbelen? Nou? He? *tap tap tap*
't Was in opdracht van Noek, ik zei het nog zo tegen d'r, daar komt geen antwoord opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die valt niet te beantwoorden.
Stond deze ook op één van je casettebandjes?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, de hele middag al eigenlijk.
Absoluut, op meerderen zelfsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stond deze ook op één van je casettebandjes?
Nou zie ik niks meer met dat oogquote:
je vergeet 'ga'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou zie ik niks meer met dat oogMoet ik met jou nou ook al ruzie gaan maken?
![]()
Allright. ik al wel weer.
't Zakie stinkt aan alle kantenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Het was dus niet Noek die Buuv kwijt maakte, maar Car0![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zakie stinkt aan alle kanten
Ssst....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Het was dus niet Noek die Buuv kwijt maakte, maar Car0![]()
Het is GVD schone was, alleen niet gevouwen ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Zakie stinkt aan alle kanten
Succes Buuf, met alles, ook de wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is GVD schone was, alleen niet gevouwen ja.![]()
ow wacht
Omdat ik meestal heel hard wil roepen dat iets te ver gezocht is enzoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wordt hartelijk welkom geheten door Reptillians, whoehahaha.
Aluhoedjes aanbevolen, niet verplicht .
Denk het niet. Het gaat mij inderdaad niet aan, maar er is wel degelijk wat aan de hand, makkelijk zatquote:
Toen was je nog niet geboren Babsquote:
En WAT denk je dan dat er aan de hand is?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Denk het niet. Het gaat mij inderdaad niet aan, maar er is wel degelijk wat aan de hand, makkelijk zat
Dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En WAT denk je dan dat er aan de hand is?
Want dat je een vermoeden hebt is wel duidelijk.
Gelukkig niet...scheelt weer n paar jaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen was je nog niet geboren Babs
Dat wat jij zegt?quote:
Ik zei al "Ik heb geen idee" Er werd onlangs een topic geopend om wat los proberen te peuterenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En WAT denk je dan dat er aan de hand is?
Want dat je een vermoeden hebt is wel duidelijk.
Dat was hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat Noek en de buuf seks hebben gehad!
Dat het je geen reet aan gaat waarschijnlijk maar je had het mis maar nee hoor, er is wel "iets".quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al "Ik heb geen idee" Er werd onlangs een topic geopend om wat los proberen te peuteren![]()
Dat mislukte![]()
Maar niet kunnen antwoorden op een normale vraag per PM plus de aard/manier van reageren in dat bewuste topic en hier, het spreekt boekdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |