quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen Noek en Buuf? Had toch wel minstens een conspiracy theory verwacht met een stuk of 8 hoofdpersonen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat schattig.
Ik vind het ook verdacht. Ik ga een onderzoek starten!
Normaal max. 1 keer per week, maar nu ik heb ontdekt dat de shoarmatent het warm hier kan krijgen kan dat (soms) wel 2 keer per week zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vaak per week bestel of haal jij je eten?
Vanaf 26 januari ben je veel minder gaan posten en minimaal in de SC'squote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Oh Niem, voor de duidelijkheid. Na de meet was ik juist even weg. Vanaf zondag tot donderdag ofzo.
Dat was vorige week trouwens.Als ik het uitleg is het heel stom en krijg ik vast een straatverbod. Ik zeg NIKS jongen!
Dat is je geraden ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Oh Niem, voor de duidelijkheid. Na de meet was ik juist even weg. Vanaf zondag tot donderdag ofzo.
Dat was vorige week trouwens.Als ik het uitleg is het heel stom en krijg ik vast een straatverbod. Ik zeg NIKS jongen!
Ja en toen miste ik je al maar ging uit van een fokpauze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Gewoon, omdat 't kan en omdat ik graag alles wil weten. Ik hou niet van kliekjes binnen kliekjes die weer deel uitmaken van grotere eenheden die ook weer een kliek vormen en waarbij binnen de ene of andere kliek zaken onder de pet gehouden worden. En dat, terwijl kliek a, b of c wel graag alles wil weten over zaken die spelen binnen zowel b, a en c.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Teun, als er iets aan de hand is/was wat wij zouden moeten weten was het hier wel vermeld denk ik.
Waarom moet je toch altijd elke onderste steen boven hebben?
Ik was er niet omdat ik erg veel moest werken, trainingen bij moest wonen en ik kon niet wennen aan mijn nieuwe werk. Tussendoor heb ik Buuf gepest en toen mocht ik niet meer binnen een straal van 25 km bij haar komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf 26 januari ben je veel minder gaan posten en minimaal in de SC's![]()
Wat was loos?
Omdat het eigenlijk een oud wijf is en de breipatronen op zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom moet je toch altijd elke onderste steen boven hebben?
* Maakt notitie van bovenstaande en waardeert de info als zijnde "matig betrouwbaar"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was er niet omdat ik erg veel moest werken, trainingen bij moest wonen en ik kon niet wennen aan mijn nieuwe werk. Tussendoor heb ik Buuf gepest en toen mocht ik niet meer binnen een straal van 25 km bij haar komen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk een oud wijf is en de breipatronen op zijn.
Namen en rugnummers graag, je kan er wel wiskundige variabele-namen aan geven maar dat schiet niet echt op zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon, omdat 't kan en omdat ik graag alles wil weten. Ik hou niet van kliekjes binnen kliekjes die weer deel uitmaken van grotere eenheden die ook weer een kliek vormen en waarbij binnen de ene of andere kliek zaken onder de pet gehouden worden. En dat, terwijl kliek a, b of c wel graag alles wil weten over zaken die spelen binnen zowel b, a en c.![]()
Huppekee, openheid van zaken, alle kaarten op tafel![]()
Die was hier vorige week vrijdagnacht even, samen met APK, singelong dingesen en zulks. Hier ga ik verder niet op in, al is er wel meer info, maar dat ligt gevoelig en laat ik maar beter even rustenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch aan een conspiracy
Want hoe zit het met Car0? Zij is schittert hier ook door afwezigheid.
Helemaal top ik ben tot woensdag vrijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't kan en omdat ik graag alles wil weten. Ik hou niet van kliekjes binnen kliekjes die weer deel uitmaken van grotere eenheden die ook weer een kliek vormen en waarbij binnen de ene of andere kliek zaken onder de pet gehouden worden. En dat, terwijl kliek a, b of c wel graag alles wil weten over zaken die spelen binnen zowel b, a en c.![]()
Huppekee, openheid van zaken, alle kaarten op tafel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |