Ja nee, ik heb dat niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
dank u.
Kom ik er net achter dat alle pm die ik stuur ook automatisch naar Remlof en Iteejer gaan.
Hebben andere mensen ook meerdere recipienten onder ontvangers?
Dat heb ik met Gert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
dank u.
Kom ik er net achter dat alle pm die ik stuur ook automatisch naar Remlof en Iteejer gaan.
Hebben andere mensen ook meerdere recipienten onder ontvangers?
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ze staan gewoon standaard erbij in het ontvangers balkje?
Ik hoop dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ja dat betekent voor mij een automatische mailverzending.
Nu misschien vergis ik me and correct me if I'm wrong maar ik vind het opvallend dat onder de ontvangers andere mensen staan naar wie ik mail.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.
Nope!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Bob wil alleen maar pimpen dat-ie ook achterlangs doet. Het is een geintje. Was laat vannacht hè, soggert.
Waarom staan er daar dan alleen Remlofl en Iteejer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope!
Hij bedoelt zijn adresboek die je opent als je op "ontvangers" klikt
Ik heb toevallig wel geslapen.![]()
Wel katerig trouwens.![]()
Als je begint met "hey schatje" is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe dat standaard. Dan stuur ik zo'n hossel PM gewoon aan 15 verschillende foksletjes.
Noem er eens een paar....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik doe dat standaard. Dan stuur ik zo'n hossel PM gewoon aan 15 verschillende foksletjes.
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:23 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu misschien vergis ik me and correct me if I'm wrong maar ik vind het opvallend dat onder de ontvangers andere mensen staan naar wie ik mail.
Nu ja elke mailbox is open te maken voor de desbetreffende moderator. Ik wijs daar enkel op.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!
Wat? Ben jij niet mijn buddy dan!? Want ik heb alleen mootie en cindy10 erbij staan!?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... OK. Nee dat zijn je "buddies". Daar stuur je niet elke mail naartoe! No worries!
Correctie: ze staan in je adresboek. Wat niet wil zeggen dat ze al je mails ontvangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:28 schreef BobdeStreamer het volgende:
Kennelijk heb ik intensief mailcontact met hen. Nu stoor je niet aan m'n huiverigheid ik heb namelijk nog nooit een programma meegemaakt waar geen misbruik/onhandig gebruik gemaakt werd van privacygegevens.
Nu begrijp ik je weer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu ja elke mailbox is open te maken voor de desbetreffende moderator. Ik wijs daar enkel op.
Kijk hosselaar Gertjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je weer niet.
Je bedoelt toch, dat als je op "ontvangers" klikt, dat je dan namen ziet staan?
Dit dus:
[ afbeelding ]
Yep dat bedoelt hij, wat fijn dat ik in jouw adresboek staquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
Tip: je kunt ook je inbox delen.quote:
Ja vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep dat bedoelt hij, wat fijn dat ik in jouw adresboek sta![]()
Ja dat zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
In je adresboek kun je op dit plaatje klikken:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dat zie ik
maar dat zijn dus blijkbaar adresboekmensen, ja het valt me nu pas op.
Lekker exclusief weer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij staat ook in de mijne.![]()
Samen met de helft van Fok
Als je mensen in je adresboek hebt staan, zijn je PM's toch evengoed prive?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
In je adresboek kun je op dit plaatje klikken: [ afbeelding ] . om de namen te verwijderen. Dan zijn al je pm's weer privé!![]()
p.s. En pas héééél erg op met dit knopje: [ afbeelding ]
Met meetfoto's is het handig dan kan je een groepsbericht sturenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker exclusief weer.![]()
Heeft ook echt zin he, want de namen worden automatisch aangevuld als je ze in de ontvangers-balk typt.
Hardnekkig vuil?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik maak me geen zorgen om m'n knopje haha
Maar Remlof of Iteejer kan ik niet verwijderen.
Huh:? Zie jij niét deze vier knopjes achter de mensen in je adresboek?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
ik maak me geen zorgen om m'n knopje haha
Maar Remlof of Iteejer kan ik niet verwijderen.
Organiseer 's even fix een meet over 2 weken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met meetfoto's is het handig dan kan je een groepsbericht sturen
Dat kan ook zonder adresboek heur!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je mensen in je adresboek hebt staan, zijn je PM's toch evengoed prive?
Van wanneer tot wanneer ben je hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Organiseer 's even fix een meet over 2 weken?
Vanaf 2 maart tot ongeveer 15 maart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer ben je hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |