Computeren met een gitaar op je schootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:28 schreef blckbb het volgende:
Wat is 't toch heerlijk; voor de computer met je gitaar op schoot. Hendrix tab op 't scherm en gewoon lekker improviseren
*wacht tot Brian die ene computergitaar weer post*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Computeren met een gitaar op je schoot.
Haha nee, dat ging over een gitarist in deze clip:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef Daantke het volgende:
Haha senior draagt abercrombie kleren als metalhead:D
Vet! Het is je gegund!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:02 schreef guitarist het volgende:
Damn. Tofste optreden ooit gehad. Volle zaal Paradiso. Damn.
quote:
Goed manquote:Op zondag 21 februari 2010 00:02 schreef guitarist het volgende:
Ik kan echt niet spelen als de gitaar zo laag hangtquote:
Ik kan echt niet spelen als ik zo'n nummer zou moeten doenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik kan echt niet spelen als de gitaar zo laag hangt
Supervetquote:Op zondag 21 februari 2010 00:02 schreef guitarist het volgende:
Gitaar hoog hangen is voor hakarmige indie mannetjesquote:Op zondag 21 februari 2010 02:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik kan echt niet spelen als de gitaar zo laag hangt

Zo laag mogelijk terwijl ik ook nog overal bij kan, dat is de beste oplossingquote:Op zondag 21 februari 2010 03:02 schreef Witchfynder het volgende:
Te hoog is voor haakarmige indiemannetjes, te laag is voor hakkende punkers...precies in het midden is waar de heerschende Metalgitaristen staan te heerschen.
.
(iemand hier die antwoord heeft op die vraagquote:Op zondag 21 februari 2010 03:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd dat je dingen ''verkeerd'' kan aanleren. Geef eens voorbeelden?
Vette kamerquote:Op zondag 21 februari 2010 03:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog een keer Muse
Omdat het kan gewoon
Bekijk deze YouTube-video
Heuj die SG komt me wel bekend voorquote:Op zondag 21 februari 2010 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n teringzooi-chill-hoek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |