Lekker gespeeld weer hoor!quote:
Topquote:
Thnxquote:
Met je ringvinger beginnen is beter ja anders kom je kut uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Top![]()
Die wou ik ook laatst doen, maar ik blijf kloten met de positie waarin je dat riffje speelt. Heb'm mezelf aangeleerd door met wijsvinger op de d-snaar op de 8ste fret te beginnen, maar zoals jij en de meeste mensen hem spelen is 'ie eigenlijk beter te doen. Alleen ben ik nu de hele tijd in de war.
succes! vriendin van me gaat naar je kijken vanavond!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:39 schreef guitarist het volgende:
TVP.
En dan nu vertrekken richting Amsterdam.
Computeren met een gitaar op je schootquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:28 schreef blckbb het volgende:
Wat is 't toch heerlijk; voor de computer met je gitaar op schoot. Hendrix tab op 't scherm en gewoon lekker improviseren
*wacht tot Brian die ene computergitaar weer post*quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Computeren met een gitaar op je schoot.
Haha nee, dat ging over een gitarist in deze clip:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef Daantke het volgende:
Haha senior draagt abercrombie kleren als metalhead:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |