doe ik al vanaf het beginquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Cynic het volgende:
Gisteren als toevoeging tijdens ons oefenen met headphones maar eens de metronoom erbij ingeprikt. Erg leerzaam moet ik zeggen.
Ik ook niet, maar voor sommige stukken is het echt wel een must. Bovendien vinden mijn ouders het niet fijn als ik op de vloer aan het stampen ben (houten huisquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef Ayca het volgende:
Ik gebruik amper een metronomehet leidt me alleen maar af
gebruik idd gewoon mn voet
ja inderdaad heb ook met solo's van layla unplgged van clapton de solo zit in de maat maar buiten de maat van de muziek ofzo maar ook weer wel , beetje raarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor sommige stukken is het echt wel een must. Bovendien vinden mijn ouders het niet fijn als ik op de vloer aan het stampen ben (houten huis).
Ik woon bij m'n ouders in een 2-onder-1-kap huis, en m'n ouders vinden muziek wel leuk om naar te luisteren en m'n buren vinden het ook primaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef genakt het volgende:
[..]
ja inderdaad heb ook met solo's van layla unplgged van clapton de solo zit in de maat maar buiten de maat van de muziek ofzo maar ook weer wel , beetje raar
iedegeval die heb ik ook maar geleerd met metronome erbij en toen lukte het zo
heb zoeizo antiliaans half doof omatje wonen waar ik zoveel herrie van mag maken als ik wil want die zit ook bij haar maandelijks met 1 of andere brasband
en heb een hoekhuismet groot grasveld eromheen dus voor de rest nergens last van
![]()
Hmm nee dat klopt welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor sommige stukken is het echt wel een must. Bovendien vinden mijn ouders het niet fijn als ik op de vloer aan het stampen ben (houten huis).
toen ik nog thuis woonde vond me vader het wel vet metallica iron maiden enz als ik dat speelde want hij luisterd dat zelf ook maar me moeder vond het vreselijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n ouders in een 2-onder-1-kap huis, en m'n ouders vinden muziek wel leuk om naar te luisteren en m'n buren vinden het ook prima.
gaat de pijn in je vingers ooit nog wel eens over vraag ik me af ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:19 schreef Aresdreams het volgende:
hier nog geen klagende buren gehoord, maar speel meestal overdag of tot een uur of 9, dus da scheelt ook weer, en als de ene gaat klagen, ga ik over d'r kinderen in de ochtend klagen
valt hier gelukkig dus wel allemaal mee, en nu doen me vingers auw![]()
Lekker gespeeld weer hoor!quote:
Topquote:
Thnxquote:
Met je ringvinger beginnen is beter ja anders kom je kut uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Top![]()
Die wou ik ook laatst doen, maar ik blijf kloten met de positie waarin je dat riffje speelt. Heb'm mezelf aangeleerd door met wijsvinger op de d-snaar op de 8ste fret te beginnen, maar zoals jij en de meeste mensen hem spelen is 'ie eigenlijk beter te doen. Alleen ben ik nu de hele tijd in de war.
succes! vriendin van me gaat naar je kijken vanavond!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:39 schreef guitarist het volgende:
TVP.
En dan nu vertrekken richting Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |