Goed van je, standvastigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wat ik altijd doe, PVDA.²
Het is zeg maar een anti-stem, ik stem tegen Wilders.quote:
Dan kun je beter op Pechtold stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is zeg maar een anti-stem, ik stem tegen Wilders.²
Stem dan op D'66. Dan weet je in ieder geval zeker dat er káns is op een kabinet zonder Balkenende en Wilders.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er wordt van alles doorgedrukt, en onderwijl wijzen we oa. naar een andere bevolkingsgroep.. Ok, daar zijn problemen mee, maar het leidt wel lekker de aandacht af.. Ik hoor zelfs niemand over de hoge benzineprijzen, laat staan over de verpakkingstaks..quote:
Ja, dat gaat die vier jaar echt volmaken, GroenLinks en de VVD bij elkaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een kabinet van CDA, VVD, GL en D66 is mogelijk.
PVV heeft niet genoeg draagvlak om alleen te regeren. Maak je daar a.u.b niet te druk om. Ook de PVV heeft zich te houden aan wetten. Denk trouwens dat die man uitgeschakeld gaat worden dan. Al dan niet door een persoon of een instantie. Hij heeft nog steeds een rechtszaak tegen hem lopen. Ook het gevoel dat CDA niet samen wil regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik maak me oprecht zorgen over de mogelijk schadelijke gevolgen voor de Islamitische onderdanen van Nederland. Ik ben benieuwd.²
Dat is wat ik in het vorige topic ook zei, en vind ze dus alles behalve christelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:18 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die denken dat cda streng christelijk isthink again. Kijk is naar de standpunten ipv de naam.
Met je eens. er gaat niets veranderen. Met de VVD aan de macht zal alleen de laaggeschoolde werknemer het nog zwaarder krijgen. Dat hebben ze wel bewezen door de jaren heen. Uiteraard samen met de CDA. VVD heeft twaalf jaar ongeveer de portefeuille in hun beheer gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef baba117 het volgende:
Het maakt niet zoveel meer uit wie wat fout heeft gedaan aangezien ze allemaal de afgelopen 3 jaar bewezen hebben een stel boefjes te zijn. Probleem is nu dat de PVV en het CDA even groot zijn in de peilingen. CDA gaat niet samenwerken met de PVV en de PvdA lijkt ook geen goede partner meer dus moeten ze met 4-5 andere partijen in een coalitie. Met de PVV wil niemand samen regeren dus als die winnen dan zitten ze mooi in hun eentje in de regering. Ook jammer is dat de 5 grootste partijen allemaal anti vrijheid en pro overheids controle zijn dus verandering van beleid zullen we met een nieuw kabinet ook niet krijgen.
Denk je dat echt? Met zo'n mafketel als Wilders die de Islam het liefst uit Nederland ziet verdwijnen? Echt joh?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Snap ik niet.
Je zult op termijn als moslim het veel beter hebben dan nu.
en juist die vraag ik mij af. Wist de PVDA hier nu echt niet van? Geloof dat niet zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:26 schreef GrotePierFR het volgende:
Achter de rug van de PVDA om dingen flikken (zoals de brief) is wel heel onvolwassen.
Dat was diverse malen besproken in de ministerraad en daar was de PvdA gewoon bij. Die hebben toen alleen niet gezegd dat ze het tegen zouden houden. Daarmee hebben ze het kabinet in de problemen gebracht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:26 schreef GrotePierFR het volgende:
Absurd zeg dat de mensen die het hardst om ''verantwoordelijkheid nemen'' roepen vanuit defensie en CDA kringen het, als puntje bij paaltje komt, dat totaal niet doen.
Achter de rug van de PVDA om dingen flikken (zoals de brief) is wel heel onvolwassen.
Precies.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat was diverse malen besproken in de ministerraad en daar was de PvdA gewoon bij. Die hebben toen alleen niet gezegd dat ze het tegen zouden houden. Daarmee hebben ze het kabinet in de problemen gebracht.
Ik ben mij pas sinds kort gaan interesseren in politiek. Klein vraagje, hoezo 4 op een rij, de laatste 4 waren toch Balkenendequote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Vierde gevallen kabinet op rij. Wat een bananenrepubliek is het toch.
En lekker afgaan naar het buitenland toe. Reken maar dat het afgelopen is met die leuke voorkeurspositie voor zo'n klein landje.
Ja, maar allevier de kabinetten Balkenende hebben hun volledige termijn (4 jaar) niet afgemaakt, ze zijn allemaal voortijdig gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben mij pas sinds kort gaan interesseren in politiek. Klein vraagje, hoezo 4 op een rij, de laatste 4 waren toch Balkenende
Hoe is Balkenende III precies gevallen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ja, maar allevier de kabinetten Balkenende hebben hun volledige termijn (4 jaar) niet afgemaakt, ze zijn allemaal voortijdig gevallen.
Balkenende I viel gewoon overdag volgens mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom vallen die kabinetten toch altijd 's nachts?
Klopt, werd min of meer bekend gemaakt toen Heinsbroek in zn bentley staptequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Balkenende I viel gewoon overdag volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |