Ik ben alleen bang dat dat niet gaat helpen tegen de monsterachtige bezuinigingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:06 schreef ouderejongere het volgende:
Heerlijk wakker geworden vanochtend. Om 7 uur ging de wekkerradio af. Piep-nieuws 'kabinet Bak Ellende Vier gevallen!'ik sprong meteen uit mijn bed van blijdschap. Weg met deze asociale kutregering, tot nooit-meer-ziens.
Er moet 35 miljard bezuinigd worden, omdat graaiers bij banken al het geld door het putje hebben gespoeld. Er is nu geen geld voor dure rechtse hobby's als oorlogen in Verweggistan, prima dat het kabinet hierop gevallen is.
Natuurlijk is het de schuld van het CDA, zij breken met de BELOFTE van twee jaar geleden, ze draaien en liegen. Het kabinet had gered kunnen worden als Verhage had toegegeven dat hij gelogen heeft. Hij heeft aantoonbaar al gelobbyd bij de NAVO en daarom is er een verzoek gekomen.
We worden uitgespeeld ook nog, ja..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik maak me oprecht zorgen over de mogelijk schadelijke gevolgen voor de Islamitische onderdanen van Nederland. Ik ben benieuwd.²
Ga je PVV stemmen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:11 schreef TommyGun het volgende:
Ik kan niet wachten op de verkiezingen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We worden uitgespeeld ook nog, ja..
Ik denk wat ik altijd doe, PVDA.quote:
Had ik ook toen ik 19 was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Heh, ik ben echt benieuwd wat er van de volgende verkiezingen gaat wordenMag ook voor de eerste keer stemmen, vind het stiekem wel spannend
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wat ik altijd doe, PVDA.²
Goed van je, standvastigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk wat ik altijd doe, PVDA.²
Het is zeg maar een anti-stem, ik stem tegen Wilders.quote:
Dan kun je beter op Pechtold stemmen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is zeg maar een anti-stem, ik stem tegen Wilders.²
Stem dan op D'66. Dan weet je in ieder geval zeker dat er káns is op een kabinet zonder Balkenende en Wilders.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Snap ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er wordt van alles doorgedrukt, en onderwijl wijzen we oa. naar een andere bevolkingsgroep.. Ok, daar zijn problemen mee, maar het leidt wel lekker de aandacht af.. Ik hoor zelfs niemand over de hoge benzineprijzen, laat staan over de verpakkingstaks..quote:
Ja, dat gaat die vier jaar echt volmaken, GroenLinks en de VVD bij elkaarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Een kabinet van CDA, VVD, GL en D66 is mogelijk.
PVV heeft niet genoeg draagvlak om alleen te regeren. Maak je daar a.u.b niet te druk om. Ook de PVV heeft zich te houden aan wetten. Denk trouwens dat die man uitgeschakeld gaat worden dan. Al dan niet door een persoon of een instantie. Hij heeft nog steeds een rechtszaak tegen hem lopen. Ook het gevoel dat CDA niet samen wil regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik maak me oprecht zorgen over de mogelijk schadelijke gevolgen voor de Islamitische onderdanen van Nederland. Ik ben benieuwd.²
Dat is wat ik in het vorige topic ook zei, en vind ze dus alles behalve christelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:18 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die denken dat cda streng christelijk isthink again. Kijk is naar de standpunten ipv de naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |