Het is overigens geen CDA steunen, maar PvdA bashen wat ze doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat GL geen krantje achter zich kan scharen.![]()
Vanuit journalistisch oogpunt is het onacceptabel, maar ze ondersteunen (deels) mijn mening dus sta ik het toe.
Hoe vaak moeten we het nog zeggen: alle andere landen dragen hun steentje al bij. Als wij weg gaan verzwaren we de last van de landen die er al lang zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef vosss het volgende:
Schei toch uit, het Nederlandse leger heeft daar hele goeie dingen gedaan en die knakkers die inmiddels omgekomen zijn horen daar ook vast en zeker bij, maar wij hebben daar als klein kikkerlandje gewoon geen ene flikker meer te zoeken. Wij zijn begonnen met de opbouw, laat anderen die taak maar volbrengen en nee, het is niet voor niks geweest.
Preciesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Vanuit journalistisch oogpunt is het onacceptabel, maar ze ondersteunen (deels) mijn mening dus sta ik het toe.
Volkskrant .... Trouw een beetje ... en vooral Groene Amsterdammerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Het is ietwat smakeloos, geef ik toe. Ben nooit echt een fan van dit soort ongenuanceerde zwartmakerij, maar kennelijk is dat het enige waar het volk op reageert.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is overigens geen CDA steunen, maar PvdA bashen wat ze doen.
Oh, ik vind het prima dat kranten zo menen te kunnen schrijven, maar wees dan wel zo eerlijk. Maarja, wat vraag ik nu, eerlijkheid van het CDA. Dat is niet Christelijk genoeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:30 schreef waht het volgende:
[..]
Wij zijn #3 als het gaat om inzet. De eerste 2 zijn VS en Engeland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:32 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we het nog zeggen: alle andere landen dragen hun steentje al bij. Als wij weg gaan verzwaren we de last van de landen die er al lang zitten.
Dit kabinet was niet links.quote:
Nou en? Er zijn een hoop ergere plekken op deze wereld en daar doet niemand wat aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:32 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we het nog zeggen: alle andere landen dragen hun steentje al bij. Als wij weg gaan verzwaren we de last van de landen die er al lang zitten.
Maar het is toch alom bekend dat De Telegraaf altijd achter het CDA, de VVD en de PVV staat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh, ik vind het prima dat kranten zo menen te kunnen schrijven, maar wees dan wel zo eerlijk. Maarja, wat vraag ik nu, eerlijkheid van het CDA. Dat is niet Christelijk genoeg.
En de PvdA wilde ook niet helemaal weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wij zijn #3 als het gaat om inzet. De eerste 2 zijn VS en Engeland.
Ik snap het ook niet helemaal. We houden ons aan de afspraken, maar blijkbaar is het alleen goed als je je aan de afspraken houdt én nog wat extra doet. Of nou ja, eigenlijk snap ik het wel. Het is een beetje hetzelfde als op de werkvloer: de mensen die zich aan de contractueel afgesproken werktijden houden en niet meer worden ook niet gewaardeerd. Blijkbaar wordt er automatisch vanuit gegaan dat je meer doet dan je afspreekt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:35 schreef Cynix ® het volgende:
En waarom slaat Nederland eigenlijk een modderfiguur als ze de missie niet verlengen?
Bij de landen die zelf te beroerd waren een bijdrage te leveren?
Of omdat we van tevoren al wisten dat het een zinloze missie zou worden? Dat zou ik nog wel begrijpen.
Het niveau wat ze bezigen is beneden alle peil.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:35 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Maar het is toch alom bekend dat De Telegraaf altijd achter het CDA, de VVD en de PVV staat?
Hoe meet je die inzet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wij zijn #3 als het gaat om inzet. De eerste 2 zijn VS en Engeland.
Geen idee hoeveel mensen zich daar actief bewust van zijn. Als ik even anecdotisch ga doen, mijn familie zit vol telegraaflezers en PvdA stemmers. Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:35 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Maar het is toch alom bekend dat De Telegraaf altijd achter het CDA, de VVD en de PVV staat?
De missie is al een keer verlengd, dus we hadden al extra werk geleverd!quote:maar blijkbaar is het alleen goed als je je aan de afspraken houdt én nog wat extra doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |