abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78221418
Telegraaf
pi_78221429
Nu kan Maxime Verhagen mooi burgemeester van het prachtige Maastricht worden. Lekker dicht bij de roots .
pi_78221450
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:20 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf is begonnen met de verkiezingscampagne

Prachtig artikel in de krant vanmorgen:
[..]
Walgelijk, worden we zo'n land als Amerika waarbij nabestaanden van gesneuvelden ingezet worden voor politiek??

Gefeliciteerd Telegraaf. Met het in de verloedering helpen van Nederland.
pi_78221458
PVDA is wel de slimste geweest gister. Kabinet laten vallen waardoor de missie niet doorgaat. Als hij het had laten doorgaan dan hield hij aan het einde van het kabinetsperiode helemaal geen kiezers meer over. Nu kan hij wellicht zijn huidige kiezers houden en wellicht zelfs winnen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:24:54 #30
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78221465
quote:

[..]

Oh verrassing, Jurgen21 vindt een artikel wat zeer duidelijk pro-CDA is geschreven prachtig.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78221467
quote:

[..]
Alsof er geen ander land is wat het daar zou kunnen overnemen. Echt dat mensen dit lezen en aannemen
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 10:25:39 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_78221475
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:20 schreef Lamon. het volgende:
Als er nu een Balkenende 5 komt kunnen we net zo goed met zijn allen een mijter opzetten, zodat buitenlanders ons herkennen, als inwoners van 1 van de grootste bananenrepublieken die er nu is.
Dat waren we vanaf het moment dat Balkenende kwijlend in het hol van Obama kroop.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:26:22 #33
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_78221487
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Iblis het volgende:
CDA zegt dus: PvdA wist allang dat we alle opties wilden open houden, dus óók verlenging, en ze moeten niet dan op eens een week van te voren bedenken dat verlenging geen optie is.

PvdA zegt: Ja, maar verlenging was nooit een optie gezien het regeerakkoord en de situatie in de kamer. Als verlenging geschrapt werd, dan wilden we prima verder praten.

Nu snap ik dus niet echt waarom de PvdA niet eerder duidelijk is geweest, maar ik snap ook niet waarom het voor het CDA onoverkomelijk was om die ene optie tot verlenging, waarvan de kans dat die bijval van de kamer kon vinden zeer gering is, niet wilde schrappen.

Immers, als de kamer wordt genotificeerd m.b.t. verlenging, en die heeft in het verleden moties aangenomen waarin ze de regering met klem vroegen te overwegen de troepen terug te halen, dan kun je als regering ook een motie van wantrouwen verwachten als je daar geen rekening mee houdt.

Dus waarom toch vasthouden, pragmatisch gezien, aan die optie?
Ze zeggen wel dat t all1 maar om Afganistan ging maar daar geloof ik geen reet van. T was gewoon de welbekende druppel imo.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:26:29 #34
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_78221488
Hoofdredactioneel commentaar van de Telegraaf:
quote:
Kabinet 1

Het belangrijkste verwijt dat PvdA-leider Bos en zijn partij moet worden gemaakt, is dat het landsbelang, de internationale positie van Nederland en de belangen van de Nederlandse militairen in Oeroezgan ondergeschikt zijn gemaakt aan het eigen partijbelang.
Kleingeestig en benepen van de PvdA.
Maar ook een bizarre kamikazeactie om de schade bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart voor de sociaal-democraten, die afstevenen op een historische val, beperkt te houden.
Daar komt nog eens bovenop dat na de pijnlijke confrontatie in de Tweede Kamer van donderdagavond, een schande voor het aanzien van de Nederlandse politiek, vice-premier Bos nog steeds de schijn tegen zich heeft dat hij de afgelopen tijd politiek dubbelspel heeft gespeeld.
Wel aan tafel zitten en als het moeilijk wordt de andere kant op kijken.

Terecht dat het CDA, met minister van Buitenlandse Zaken Verhagen voorop, furieus is op de PvdA’ers die dit soort praktijken hanteren. Dit kun je niet over je kant laten gaan.
Van het schimmenspel, dat uiteindelijk heeft geresulteerd in een brief van NAVO-topman Rasmussen aan het kabinet waarin werd verzocht om verlenging van de missie, begrijpt niemand meer iets. Duidelijk is evenwel dat Nederland internationaal een modderfiguur slaat en dat kunnen minister Verhagen en premier Balkenende nooit voor hun rekening nemen.
Ongeloofwaardig dus.
De ontbinding van het kabinetBalkenende IV stinkt naar rottend vlees.
Pugna Pro Patria
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:26:59 #35
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_78221499
quote:

[..]
Ik had niet de indruk dat de PvdA helemaal niet te porren was voor een vorm van hulp in Afghanistan. Alleen dat ze één ding duidelijk wilden hebben: geen missie in deze vorm (wat de kamer ook niet wilde naar alle waarschijnlijkheid). Nu valt de boel, en gaat de missie niet door, gezien het vorige kabinetsbesluit en eerdere afspraken.

Had het CDA dan ook pragmatisch gezien niet meer winst kunnen boeken door in ieder geval die ene optie van tafel te halen in ruil voor een week uitstel en meer overleg?

Misschien dat de PvdA natuurlijk überhaupt op alles dwars lag, maar dat was in eerste instantie niet mijn indruk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:27:03 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78221501
quote:

[..]

Prachtig!

Ieder jaar meer doden door gebrek aan donororganen dan door moord in dit land. Allemaal dankzij het CDA!

Ach, de Telegraaf kiest al sinds de Tweede Wereldoorlog haar vrienden op onnavolgbare wijze
Intelligent, but fucked up.
pi_78221505
Mensen die 10 minuten voor de val zijn gaan slapen

IS er nu een filmpje van de 50/50?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:27:15 #38
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_78221506
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:24 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Oh verrassing, Jurgen21 vindt een artikel wat zeer duidelijk pro-CDA is geschreven prachtig.
Volgens mij komt het rechtstreeks bij Jack de Vries vandaan
Pugna Pro Patria
pi_78221519
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef Iblis het volgende:
Dus waarom toch vasthouden, pragmatisch gezien, aan die optie?
Het CDA wil zich niet profileren als een partij die tegen NAVO-verzoeken ingaat. Het PvdA wil daarnaast weer stemmen winnen. Ze hebben al een aantal keer gebogen voor het CDA, nu dan toch een verwoede poging om de kiezer tevreden te stemmen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:23 #40
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78221531
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]

Het zou de Telegraaf sieren als ze er boven gewoon zetten dat dit van het persbureau van het CDA komt, in plaats van nog pretenderen een gebalanceerd verslag te brengen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78221532
Hopen dat de kiezer bij z'n stem goed nadenkt en niet alleen op een partij stem omdat die de stekker eruit trok.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:27 #42
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_78221533
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Vooral dat het altijd in het weekend gebeurde, zonder de Kamer er over te raadplegen... Mark my words: Wouter zit straks voor 4 keer zoveel geld naast Zalm bij ABN...
Hij moest wel snel handelen omdat Fortis anders was omgevallen. Dus is er geen tijd om eerst even te gaan vragen aan de kamer of hij zo veel geld mag uitgeven.

Lijkt me sterk maar het zou kunnen. Al zal ie dan wel een giga flater slaan. Zeker als hij zelf dan ook van die bonussen gaat opstrijken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 10:28:50 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_78221544
PvdA - CDA 1 - 0.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_78221548
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het zou de Telegraaf sieren als ze er boven gewoon zetten dat dit van het persbureau van het CDA komt, in plaats van nog pretenderen een gebalanceerd verslag te brengen.
Idd. Maar objectief 'nieuws' brengen hebben ze nooit gedaan .
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 februari 2010 @ 10:29:29 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78221557
Telegraaf had na WOII verboden moeten blijven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_78221559
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:24 schreef alors het volgende:

[..]

Alsof er geen ander land is wat het daar zou kunnen overnemen. Echt dat mensen dit lezen en aannemen
Als het kabinet niet was gevallen dan had de Telegraaf wel gekopt dat Bos draaide en loog ofzo.
Dus erg belangrijk is het niet wat daar staat.
pi_78221580
Als Belg vind ik dat dit beter kon opgelost worden. Balkenende of Bos (of desnoods allebei) vervangen door andere politici van dezelfde partij.

Een beetje zoals Leterme in 2008: opzijgeschoven en gewoon verder regeren.
pi_78221583
quote:

[..]
Wat een jankers, boehoehoe, hij is helemaal voor niks dood gegaan boehoehoe

Schei toch uit, het Nederlandse leger heeft daar hele goeie dingen gedaan en die knakkers die inmiddels omgekomen zijn horen daar ook vast en zeker bij, maar wij hebben daar als klein kikkerlandje gewoon geen ene flikker meer te zoeken. Wij zijn begonnen met de opbouw, laat anderen die taak maar volbrengen en nee, het is niet voor niks geweest.

Zeikerds. Ze lullen wel van ja en het is alleen maar om zieltjes te winnen in het stemlokaal straks, nou dan heb ik er ook nog wel 1.

Jullie gebruiken dit nieuws om over de rug van jullie dooie zoon nog eens in het nieuws te komen. Walgelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_78221585
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:26 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]

Wat heeft de Telegraaf te zeggen over een premier die al 4 keer zijn kabinet niet bij elkaar kan houden?
pi_78221597
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers dat GL geen krantje achter zich kan scharen.

Vanuit journalistisch oogpunt is het onacceptabel, maar ze ondersteunen (deels) mijn mening dus sta ik het toe.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')