Daarom is het ook niet Balkenende-I dat aantrad als laatste na een volledige kabinetsperiode,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Paars 2 viel ook (Sebrenica), maar dat gebeurde net voor de verkiezingen.
Dat zegt ie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Paars 2 viel ook (Sebrenica), maar dat gebeurde net voor de verkiezingen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet Balkenende-I dat aantrad als laatste na een volledige kabinetsperiode,.
@RT Volkert is in 2002 ingehuurd door Geert Wilders om Balkenende-IV te laten vallen, zodat hij president4life kan worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:39 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Oh, en het is allemaal de schuld van Volkert.
heb het gemistquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prima journaaluitzending van de NOS. Ben weer bij
Dat leek mij wel, aangezien ze refereerde aan de Dutch approach.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:20 schreef RvLaak het volgende:
Zijn de 3D's van Clinton ook de 3D's waar ze het tijdens het spoeddebat over hadden?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
@RT Volkert is in 2002 ingehuurd door Geert Wilders om Balkenende-IV te laten vallen, zodat hij president4life kan worden.
Journaal24quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
heb het gemistis het terug te kijken of word het nog herhaald?
Idd. Chapeau wat je ook van de man vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef StephanL het volgende:
Verhagen heeft 3 uur geslapen na 16 uur vergaderen
Ik vraag me altijd af hoe ze dat volhouden. Dat gaat echt niet zomaar. En ze zijn dan ook nog eens niet meer de jongste.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef StephanL het volgende:
Verhagen heeft 3 uur geslapen na 16 uur vergaderen
Red Bullquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat volhouden. Dat gaat echt niet zomaar. En ze zijn dan ook nog eens niet meer de jongste.
Waarom denk je dat die lui (vaak) zo vroeg grijs worden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat volhouden. Dat gaat echt niet zomaar. En ze zijn dan ook nog eens niet meer de jongste.
het wordt de nieuwe voorman van CDA en potentieel minister president als ze een coalitie kunnen vormenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Chapeau wat je ook van de man vindt.
Ze hebben wel hun wegduikhoekjes hoor, voor een uurtje tussendoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Hij liever dan nog eens Balkie iig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het wordt de nieuwe voorman van CDA en potentieel minister president als ze een coalitie kunnen vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |