Journaal24quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
heb het gemistis het terug te kijken of word het nog herhaald?
Idd. Chapeau wat je ook van de man vindt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef StephanL het volgende:
Verhagen heeft 3 uur geslapen na 16 uur vergaderen
Ik vraag me altijd af hoe ze dat volhouden. Dat gaat echt niet zomaar. En ze zijn dan ook nog eens niet meer de jongste.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef StephanL het volgende:
Verhagen heeft 3 uur geslapen na 16 uur vergaderen
Red Bullquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat volhouden. Dat gaat echt niet zomaar. En ze zijn dan ook nog eens niet meer de jongste.
Waarom denk je dat die lui (vaak) zo vroeg grijs worden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat volhouden. Dat gaat echt niet zomaar. En ze zijn dan ook nog eens niet meer de jongste.
het wordt de nieuwe voorman van CDA en potentieel minister president als ze een coalitie kunnen vormenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Chapeau wat je ook van de man vindt.
Ze hebben wel hun wegduikhoekjes hoor, voor een uurtje tussendoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Hij liever dan nog eens Balkie iig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het wordt de nieuwe voorman van CDA en potentieel minister president als ze een coalitie kunnen vormen
o, dus dat deden ze toen ze "intern beraad" hadden...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ze hebben wel hun wegduikhoekjes hoor, voor een uurtje tussendoor
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Handig, ik ben net 18 geworden.
Al was het niet zo, over 5 jaar zullen we wel zoiets hebben van:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Onzin. Balkenende is een lul die zijn ongelijk niet toe kan geven ook al is dat voor iedereen overduidelijk en klaar. Maar hij steekt niet een heel land een mes in de rug. Verhagen heeft dat wel gedaan, door Rasmussen om die brief te vragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij liever dan nog eens Balkie iig.
Ja maar op een gegeven moment moet je toch óp zijn? Die mensen kunnen toch geen leven hebben verder? Vreselijk kut-bestaan lijkt me dat, politicus. En dat voor een betrekkelijke habbekrats in principe.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die lui (vaak) zo vroeg grijs worden?
Zo indrukwekkend is het ook weer niet om 1 of een paar nachten minder slaap te hebben. Ze zijn wat ouder niet half dood.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
leuk vooral als je erin geinteresseert bentquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat vroeg ik mij net ook af. Een keer een nachtje niet slapen kan geen kwaad, maar een mens heeft toch wel voldoende nachtrust nodig om fatsoenlijk te kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:44 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dat. Deze verkiezingen zullen erg belangrijk worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leuk vooral als je erin geinteresseert bent
wel als je werkt op een vissersboot of in de bouwquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend is het ook weer niet om 1 of een paar nachten minder slaap te hebben. Ze zijn wat ouder niet half dood.
gaat het reces van volgende week nog doorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:48 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend is het ook weer niet om 1 of een paar nachten minder slaap te hebben. Ze zijn wat ouder niet half dood.
Dat is vooral de laatste paar jaar zo. Kok had veel minder media-aandacht. Komt vooral doordat zaken als Twitter en fora de reguliere media gedwongen hebben om de zaken zo goed als 24/7 te volgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:47 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment moet je toch óp zijn? Die mensen kunnen toch geen leven hebben verder? Vreselijk kut-bestaan lijkt me dat, politicus. En dat voor een betrekkelijke habbekrats in principe.
18!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |