Denk het wel, maar niet zoals geplandquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gaat het reces van volgende week nog door
of gaan ze het potje wachtgeld vast vullen
wanneer wel dan 18 , duurt nog wel paar maanden voor de verkiezingenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:50 schreef Gia het volgende:
[..]
18!![]()
Verklaard veel.
Eigenlijk wel jammer, dus.
Ook jammer dat mijn zoon nu nog net niet 18 is.
Na het intern beraad en voor het plenair beraad is een vaste tijdsruimtequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o, dus dat deden ze toen ze "intern beraad" hadden...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trix zal de sleutel wel onder de deurmat van het paleis hebben gelegd. Balkie weet ondertussen wel wat ie daar moet doen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trix zal de sleutel wel onder de deurmat van het paleis hebben gelegd. Balkie weet ondertussen wel wat ie daar moet doen.
Ik zag GL al ergens twitteren dat alle verloven ingetrokken zijn en iedereen gaat werken aan programma en campagne.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk het wel, maar niet zoals gepland. Denk dat er gewerkt gaat worden aan het plannen van de verkiezingen.
Ja die zal wel zeggen , jezus JP ben je er nu alweer??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is ook knullig, maar me dunkt toch voornamelijk te wijten aan het CDA en Verhagen. Zij hadden gewoon een andere missie in Afghanistan kunnen bespreken, maar om de een of andere reden wilden ze dat niet. God weet waarom. Natuurlijk had Bos ook wat minder luidruchtig zijn mening kunnen geven, maar laten we wel wezen, die mening is gelijk aan die van een coalitiegenoot, is er al drie jaar, is afgesproken met het kabinet en geniet de steun, bevestigd middels een motie, van het parlement. Echt schokkend ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:50 schreef Idiota het volgende:
Ik vind het belachelijk dat het kabinet is gevallen, dit in crisistijd![]()
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.Perfecte timing wel.
Yup, en telefonisch. Dat haalt toch de charme een beetje weg. Al is het wel weer es wat andersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef maril het volgende:
[..]
T schijnt ook per brief te kunnen /fax
Wss doet Balkie het wel per SMS. Ondertussen weet hij toch precies hoe het gaatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef maril het volgende:
[..]
T schijnt ook per brief te kunnen /fax
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ja die zal wel zeggen , jezus JP ben je er nu alweer??
Hij zal niet goed liggen bij de kiezers, die man wil je niet als je buurman of je chefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef maril het volgende:
Die Maxime Verhagen is echt een gluipertje
"Hunnie wilde niet naar mij luisterenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. "Nou JeePee, wat was het deze keer?"
Per Twitter @beatrix zal waarschijnlijk nog te modern zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en telefonisch. Dat haalt toch de charme een beetje weg. Al is het wel weer es wat anders.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Hunnie wilde niet naar mij luisteren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |