abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78294170
Scorpion wat spannend Er wordt misschien een nieuwe baby geboren vandaag

Happy, mijn gyn (of toch haar vervangster vorige keer) vroeg me wel om na te gaan of er al *iets* bezig was of ik al last had van harde buiken. Dus het zal wel ergens een beginnetje zijn.

En eigenlijk vind ik het nu om één reden jammer dat het niet begonnen is moet ik om 17.15u naar de tandarts

En het park staat hier sinds gisteren in de living (was eigenlijk om te zien waar we het gingen zetten, dus ik was het al opnieuw aan het afbreken toen mijn man zei dat het misschien wel een beetje onnozel is om het nu nog weg te halen )
pi_78294362
Happyme & Leonieke & Scorpion... spannend!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78294412
Oh en hoe relaxt is het als je gewoon ongegeneerd een flinke bak popcorn naar binnen kan schuiven. Gewoon omdat het kan
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78294424
Heel veel succes Ymme, Scorpion & K en HappyMe!
pi_78294434
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Scorpion wat spannend Er wordt misschien een nieuwe baby geboren vandaag

Happy, mijn gyn (of toch haar vervangster vorige keer) vroeg me wel om na te gaan of er al *iets* bezig was of ik al last had van harde buiken. Dus het zal wel ergens een beginnetje zijn.

En eigenlijk vind ik het nu om één reden jammer dat het niet begonnen is moet ik om 17.15u naar de tandarts

En het park staat hier sinds gisteren in de living (was eigenlijk om te zien waar we het gingen zetten, dus ik was het al opnieuw aan het afbreken toen mijn man zei dat het misschien wel een beetje onnozel is om het nu nog weg te halen )
Wat is het park?
pi_78294438
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh en hoe relaxt is het als je gewoon ongegeneerd een flinke bak popcorn naar binnen kan schuiven. Gewoon omdat het kan
sst! Er ligt hier nog een zak chips in de kast.
pi_78294455
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:03 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke ... spannend!!
Mijn tandartsbezoek?

(hier is er nog helemaal niets bezig, hoor, nog geen enkele harde buik gehad ofzo)
pi_78294485
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat is het park?
De box (maar dan op z'n belgisch )

Ticootje, erg hè maar af en toe je lekker laten gaan moet kunnen. Zal mij wel weer tegenvallen na mijn zwangerschap, want dan wil ik toch wel weer hard aan de gang om nog wat extra kilo'tjes kwijt te raken (plus eerst nog wat er extra aan zit natuurlijk )
pi_78294495
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Wat is het park?
Jah, hoe noemen jullie dat weer?

(foto van op een website, niet ons park)
pi_78294510
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:09 schreef happyme28 het volgende:

[..]

De box (maar dan op z'n belgisch )

Ticootje, erg hè maar af en toe je lekker laten gaan moet kunnen. Zal mij wel weer tegenvallen na mijn zwangerschap, want dan wil ik toch wel weer hard aan de gang om nog wat extra kilo'tjes kwijt te raken (plus eerst nog wat er extra aan zit natuurlijk )
Ach, met gewoon borstvoeding geven ben ik na een half jaar echt wel weer op gewicht hoor. Alleen de flubberbuik...
pi_78294554
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:48 schreef happyme28 het volgende:

[..]
Scorpion, die harde buiken hè, zijn die ook pijnlijk en verlopen die in een golf? Want ik heb ook de hele dag door harde buiken, maar daar maak ik niet uit op dat het gaat beginnen. Ik wil je niet ontmoedigen en misschien begrijp ik het helemaal verkeerd, maar ik ga er niet vanuit dat mijn harde buiken een begin zijn eerlijk gezegd. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het snel zover is
In een golf en de pijnlijke piek duurt nu geen minuut. Ze komen wel om de 4 à 5 minuten.
Volgende de VK kan het een begin zijn , maar moet de piek langer aanhouden.

En K had het afgelopen weekend vaker last van harde buiken maar niet zo erg als nu.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78294562
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:09 schreef leonieke het volgende:

[..]

Jah, hoe noemen jullie dat weer?

[ afbeelding ]
(foto van op een website, niet ons park)
BOX dus
♥ K, N, R en F ♥
pi_78294580
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

In een golf en de pijnlijke piek duurt nu geen minuut. Ze komen wel om de 4 à 5 minuten.

En K had het afgelopen weekend vaker last van harde buiken maar niet zo erg als nu.
Nou, ik denk dat ze vandaag dan wel aan de beurt is hoor. Zeker als er lekker regelmaat in zit..
pi_78294648
Ah juist, de box.
En die wilde je weer uit elkaar gaan halen?
pi_78294762
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat ze vandaag dan wel aan de beurt is hoor. Zeker als er lekker regelmaat in zit..
Dat vermoedde ik dus ook. Ach we zien het wel. Vandaag maar werken tot ik gebeld wordt. We moeten sowieso vanmiddag naar de vk (controle)
in de piek van de golf doet het meest zeer
♥ K, N, R en F ♥
pi_78294791
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ah juist, de box.
En die wilde je weer uit elkaar gaan halen?
Misschien toch ff vermelden dat mijn man vond dat de box perfect kon geplaatst worden als ik terugkwam uit het ziekenhuis (het duurde ook effectief maar 3 minuten ofzo), maar ik wou gewoon weten waar we hem gingen zetten.
Dus toen we de plaats hadden gekozen, dacht ik van mijn man een plezier te doen en hem weer af te breken. Begint hij opeens te zeggen dat het misschien de moeite niet meer is om hem nog af te breken. Ik denk dat zijn hormonen begonnen op te spelen
pi_78294832
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik dus ook. Ach we zien het wel. Vandaag maar werken tot ik gebeld wordt. We moeten sowieso vanmiddag naar de vk (controle)
in de piek van de golf doet het meest zeer
Als ze echt de piek moet wegzuchten dan zal ik toch nog eens bellen. Misschien van de vk even langskomen om te kijken...
pi_78294837
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:21 schreef leonieke het volgende:

[..]

Misschien toch ff vermelden dat mijn man vond dat de box perfect kon geplaatst worden als ik terugkwam uit het ziekenhuis (het duurde ook effectief maar 3 minuten ofzo), maar ik wou gewoon weten waar we hem gingen zetten.
Dus toen we de plaats hadden gekozen, dacht ik van mijn man een plezier te doen en hem weer af te breken. Begint hij opeens te zeggen dat het misschien de moeite niet meer is om hem nog af te breken. Ik denk dat zijn hormonen begonnen op te spelen
K wilde al dat direct de box maar op ging zetten (net 10 weken zwanger ofzo ) Niet gedaan. Pas bij 39 weken heb ik ik dat pas gedaan. Toen zag ze toch ook wel in dat dat ding best veel ruimte in beslag neemt.
Het scheelt weinig anders stond de kinderstoel er ook al....
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ze echt de piek moet wegzuchten dan zal ik toch nog eens bellen. Misschien van de vk even langskomen om te kijken...
Nee het is volgens mij nog te doen. Douchen had geen effect erop. Vanmiddag moeten we langs. En als het erger wordt dan hoor ik dat snel.

Volgens mij belde ik de vk wakker en had ze niet echt veel zin om langs te komen.... . Gezien het advies om maar te wachten en anders een paracetamol te nemen
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 22 februari 2010 @ 10:26:33 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78294921
Je bent morgen 40 weken, de meeste mensen hebben de box dan klaarstaan hoor! Maar trouwens, is het iemand opgevallen dat Leo een box HEEFT! Hoe is het met de babykamer?
pi_78294933
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

K wilde al dat direct de box maar op ging zetten (net 10 weken zwanger ofzo ) Niet gedaan. Pas bij 39 weken heb ik ik dat pas gedaan. Toen zag ze toch ook wel in dat dat ding best veel ruimte in beslag neemt.
Het scheelt weinig anders stond de kinderstoel er ook al....
Morgen ben ik 40 weken, dus het is niet schandalig vroeg Maar effectief, voor de tijd dat het maar duurt vind ik het gewoon te onnozel om hem te vroeg uit te zetten. Hij neemt echt een pak ruimte in beslag (en ik vind het ook zo dom om die box nu te zien staan terwijl er gewoon nog geen baby is )
pi_78294986
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Aha, ja da's wel wat meer dan ik kan zeggen. Dat klinkt meer als weeën dan 'gewoon harde buiken' Hopen dat het door gaat zetten dan. Ik gooi er een paar tegenaan.

Pfff... hier bek af. Lig ik boven in bed (2e verdieping), gaat de deurbel... K*T... de leesmap vergeten buiten te zetten... snel naar beneden om 'm te pakken en te geven. Ben ik beneden... ring.. telefoon... die ik boven heb laten liggen naast mijn bed... pfff... snel weer 2 trappen op naar boven. Nu dus maar weer even uitpuffen in bed
  maandag 22 februari 2010 @ 10:30:45 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78295045
Dan ghad ze maar een andere baan moeten zoeken. Gewoon weer bellen!

Leo, jouw man is echt grappig!
pi_78295068
Gewoon afwachten dus.
♥ K, N, R en F ♥
pi_78295126
Haaaa nou snap ik het, Leonieke! Ik heb hier een Krabbelhit Babypark, die naam is dus ontleend aan het Vlaamse woord! Ik gebruik hem trouwens niet in het vierkant, maar recht, als afscheiding tussen (open) keuken en woonkamer.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78295181
Ik zat ook zo van: park met alle bijbehorende visioenen van groene parken met bomen en meertjes

en http://www.babypark.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')