Wat is het park?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:53 schreef leonieke het volgende:
Scorpion wat spannendEr wordt misschien een nieuwe baby geboren vandaag
![]()
Happy, mijn gyn (of toch haar vervangster vorige keer) vroeg me wel om na te gaan of er al *iets* bezig was of ik al last had van harde buiken. Dus het zal wel ergens een beginnetje zijn.
En eigenlijk vind ik het nu om één reden jammer dat het niet begonnen ismoet ik om 17.15u naar de tandarts
![]()
![]()
![]()
En het park staat hier sinds gisteren in de living(was eigenlijk om te zien waar we het gingen zetten, dus ik was het al opnieuw aan het afbreken toen mijn man zei dat het misschien wel een beetje onnozel is om het nu nog weg te halen
![]()
)
quote:Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Ticootje het volgende:
Oh en hoe relaxt is het als je gewoon ongegeneerd een flinke bak popcorn naar binnen kan schuiven. Gewoon omdat het kan
Mijn tandartsbezoek?quote:
De box (maar dan op z'n belgischquote:
Ach, met gewoon borstvoeding geven ben ik na een half jaar echt wel weer op gewicht hoor. Alleen de flubberbuik...quote:Op maandag 22 februari 2010 10:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
De box (maar dan op z'n belgisch)
Ticootje, erg hèmaar af en toe je lekker laten gaan moet kunnen. Zal mij wel weer tegenvallen na mijn zwangerschap, want dan wil ik toch wel weer hard aan de gang om nog wat extra kilo'tjes kwijt te raken (plus eerst nog wat er extra aan zit natuurlijk
)
In een golf en de pijnlijke piek duurt nu geen minuut. Ze komen wel om de 4 à 5 minuten.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Scorpion, die harde buiken hè, zijn die ook pijnlijk en verlopen die in een golf? Want ik heb ook de hele dag door harde buiken, maar daar maak ik niet uit op dat het gaat beginnen. Ik wil je niet ontmoedigen en misschien begrijp ik het helemaal verkeerd, maar ik ga er niet vanuit dat mijn harde buiken een begin zijn eerlijk gezegd. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het snel zover is
BOX dusquote:Op maandag 22 februari 2010 10:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, hoe noemen jullie dat weer?
[ afbeelding ]
(foto van op een website, niet ons park)
Nou, ik denk dat ze vandaag dan wel aan de beurt is hoor. Zeker als er lekker regelmaat in zit..quote:Op maandag 22 februari 2010 10:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
In een golf en de pijnlijke piek duurt nu geen minuut. Ze komen wel om de 4 à 5 minuten.
Volgende de VK kan het een begin zijn , maar moet de piek langer aanhouden.
En K had het afgelopen weekend vaker last van harde buiken maar niet zo erg als nu.
Dat vermoedde ik dus ook. Ach we zien het wel. Vandaag maar werken tot ik gebeld wordt. We moeten sowieso vanmiddag naar de vk (controle)quote:Op maandag 22 februari 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ze vandaag dan wel aan de beurt is hoor. Zeker als er lekker regelmaat in zit..
Misschien toch ff vermelden dat mijn man vond dat de box perfect kon geplaatst worden als ik terugkwam uit het ziekenhuis (het duurde ook effectief maar 3 minuten ofzo), maar ik wou gewoon weten waar we hem gingen zetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ah juist, de box.
En die wilde je weer uit elkaar gaan halen?
Als ze echt de piek moet wegzuchten dan zal ik toch nog eens bellen. Misschien van de vk even langskomen om te kijken...quote:Op maandag 22 februari 2010 10:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik dus ook. Ach we zien het wel. Vandaag maar werken tot ik gebeld wordt. We moeten sowieso vanmiddag naar de vk (controle)
in de piek van de golf doet het meest zeer
K wilde al dat direct de box maar op ging zetten (net 10 weken zwanger ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 10:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien toch ff vermelden dat mijn man vond dat de box perfect kon geplaatst worden als ik terugkwam uit het ziekenhuis (het duurde ook effectief maar 3 minuten ofzo), maar ik wou gewoon weten waar we hem gingen zetten.
Dus toen we de plaats hadden gekozen, dacht ik van mijn man een plezier te doen en hem weer af te breken. Begint hij opeens te zeggen dat het misschien de moeite niet meer is om hem nog af te breken. Ik denk dat zijn hormonen begonnen op te spelen![]()
Nee het is volgens mij nog te doen. Douchen had geen effect erop. Vanmiddag moeten we langs. En als het erger wordt dan hoor ik dat snel.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ze echt de piek moet wegzuchten dan zal ik toch nog eens bellen. Misschien van de vk even langskomen om te kijken...
Morgen ben ik 40 weken, dus het is niet schandalig vroegquote:Op maandag 22 februari 2010 10:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
K wilde al dat direct de box maar op ging zetten (net 10 weken zwanger ofzo) Niet gedaan. Pas bij 39 weken heb ik ik dat pas gedaan. Toen zag ze toch ook wel in dat dat ding best veel ruimte in beslag neemt.
Het scheelt weinig anders stond de kinderstoel er ook al....
Aha, ja da's wel wat meer dan ik kan zeggen. Dat klinkt meer als weeën dan 'gewoon harde buiken'quote:Op maandag 22 februari 2010 10:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
In een golf en de pijnlijke piek duurt nu geen minuut. Ze komen wel om de 4 à 5 minuten.
Volgende de VK kan het een begin zijn , maar moet de piek langer aanhouden.
En K had het afgelopen weekend vaker last van harde buiken maar niet zo erg als nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |