Groot gelijkquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:11 schreef leonieke het volgende:
Oh maar ik trek me er ook lekker niets van aan, hoorZe mogen wat mij betreft denken wat ze willen over de kamer.
.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef octopussy het volgende:
Alle nieuwe mamma's en pappa's, van harte gefeliciteerd![]()
![]()
en excuus dat ik me er een beetje gemakkelijk van af maak, maar ik heb hier praktisch geen tijd om bij te lezen. Hannah is nog niet zo goed in het drinken aan de borst tot frustratie van haar en mij (+hormonen=janken) en is nu ook geen blije meis door darmkrampen
![]()
Ze was daardoor best wel veel afgevallen, maar het gaat nu weer wat beter m.b.v. vingervoeden met afgekolfde borstmelk en kunstvoeding. Verder zijn we ondanks alles ontzettend verliefd op haar![]()
nou... om 10 uur 's avonds terwijl het twee druppels waren en terwijl je je baby gewoon goed voelt bewegen enzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
Bij twijfel gewoon even je vk bellen. Helder rood kan idd duiden op een schaagwondje, maar als je iets anders uit wil sluiten, gewoon bellen.
En...en..en... ben jij er een van?quote:Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat er wel een paar kandidaten zijn om vandaag te bevallen
Niet echt neequote:
precies, bedje enzo staat in ieder gevalquote:Op zondag 21 februari 2010 10:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is zo!
Je hebt nog even de tijd haha
Wat zou je dan bv op de slaapkamer willen?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies, bedje enzo staat in ieder geval
nu ook nog aan het twijfelen of ik toch niet wat op de slaapkamer wil
pfff soms kan ik moe van mezelf worden
Wat dacht je van liggend in je bed?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:12 schreef leonieke het volgende:
Ah, k, op jullie slaapkamer![]()
Ik ben nu aan het rondkijken hoe ik borstvoeding zal geven aan de baby.wil dat de baby direct in zijn eigen kamer slaapt, maar het lijkt me ook niet zo tof voor mij om altijd naar beneden te moeten gaan als de baby 's nachts moet drinken omdat daar de zetel staat.
En dan effectief gewoon kindje uit bed halen, terug in eigen bed kruipen en dan niet in slaap vallen (quote:Op zondag 21 februari 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat dacht je van liggend in je bed?
Heerlijk vind ik dat!
Niks op zo'n koude stoel, in het donker, met koude voeten.
ow vooral die koude voetenquote:Op zondag 21 februari 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat dacht je van liggend in je bed?
Heerlijk vind ik dat!
Niks op zo'n koude stoel, in het donker, met koude voeten.
Ja, dat zou ook de bedoeling geweest zijn, in de kinderkamerquote:Op zondag 21 februari 2010 10:21 schreef mijsje het volgende:
en als je toch een stoel wil om bv in te geven, kun je er dan ook niet een op de babykamer zetten? of op je eigen slaapkamer? zodat je 's nachts gewoon lekker boven kunt voeden en overdag beneden?
Ik denk dat het waarschijnlijk ook zoiets gaat worden. Die koude voeten hebben me helemaal overtuigdquote:Op zondag 21 februari 2010 10:45 schreef amaranta het volgende:
Ik heb naast mijn bed een lamp met weinig volt. Dus die gaat dan aan.
En inderdaad, Fabian op zn eigen kamer halen, voeden, terugbrengen.
Ik val in ieder geval niet in slaap tijdens het voeden, mar dat is voor iedereen anders.
Ja, dat krijg je met die meldingsplicht, héquote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier nog niets hoor.
dagelijkse update: anders krijg je weer van "het zou toch niet ..".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |