abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zaterdag 20 februari 2010 @ 19:18:59 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_78237582
Simmu en Sandrax gefeliciteerd met jullie kleine jongens
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_78237835
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:11 schreef leonieke het volgende:

Oh maar ik trek me er ook lekker niets van aan, hoor Ze mogen wat mij betreft denken wat ze willen over de kamer.
Groot gelijk
Maar toch lijkt het me niet leuk om dat gezeik ook echt aan te moeten horen
pi_78238516
Gefeliciteerd Simmu, Sandrax en Selene met jullie zoons en broertjes!!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:55:33 #54
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78241199
Simmu en Sandrax van harte gefeliciteerd met jullie twee kleine jongens!! Selene is nu grote zus van twee ienimienie broertjes
Make love, not war ☮
pi_78242970
Ben me vandaag een hoedje geschrokken. Ben vandaag naar de Negenmaandenbeurs geweest. en toen ik weer thuiskwam ontdekte ik een paar druppeltjes bloed na het plassen (op het toiletpapier).

Ik ben nu 24 weken zwanger (bijna 25) en heb hiervoor 2 x achter elkaar een miskraam gehad. Beide begonnen met bloedverlies dus schrok me dus rot. Geen buikpijn en heb de kleine ook telkens gevoeld (zojuist nog). Het zat ook aan de zijkant van het papier, misschien een klein wondje in mijn schaamlip ofzo (sorry voor de wellicht wat te plastische verwoording). Het waren maar twee druppeltjes bloed (helderrood). Dat is inmiddels al weer zo'n 4 uur gelden en sindsdien niet meer gezien.

Maar goed, ben er toch danig van geschrokken! Heb wel heel veel gelopen vandaag, van en naar de RAI en op de beurs zelf, dus wellicht wat geschuurd ofzo. Ik maak me niet echt zorgen maar helemaal lekker zit het me ook niet.

Moest het even kwijt ..........
pi_78243046
kan me voorstellen dat je schrikt maar alles is daar beneden natuurlijk wel supergoed doorbloed nu. Misschien dat je inderdaad omdat je veel gelopen hebt een heel klein schaafwondje hebt ofzo? Vervelend

Simmu en Sangdrax gefeliciteerd met jullie twee mennekes!!!
en nu goed groeien jungskes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78243119
Bij twijfel gewoon even je vk bellen. Helder rood kan idd duiden op een schaagwondje, maar als je iets anders uit wil sluiten, gewoon bellen.
pi_78243305
Wow, Simmu en Sangdrax
voor jullie mannetjes.....
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef octopussy het volgende:
Alle nieuwe mamma's en pappa's, van harte gefeliciteerd en excuus dat ik me er een beetje gemakkelijk van af maak, maar ik heb hier praktisch geen tijd om bij te lezen. Hannah is nog niet zo goed in het drinken aan de borst tot frustratie van haar en mij (+hormonen=janken) en is nu ook geen blije meis door darmkrampen
Ze was daardoor best wel veel afgevallen, maar het gaat nu weer wat beter m.b.v. vingervoeden met afgekolfde borstmelk en kunstvoeding. Verder zijn we ondanks alles ontzettend verliefd op haar

.
Same here. Gewoon je tranen laten gaan hoor, helpt erg goed. Wij zijn ondertussen afgestapt van het vingervoeden en overgestapt op flesjes. Zowel kunstvoeding als borstmelk. Hoeveel cc krijgt ze nu?
pi_78243500
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
Bij twijfel gewoon even je vk bellen. Helder rood kan idd duiden op een schaagwondje, maar als je iets anders uit wil sluiten, gewoon bellen.
nou... om 10 uur 's avonds terwijl het twee druppels waren en terwijl je je baby gewoon goed voelt bewegen enzo? dan zou ik geloof ik toch even wachten tot de volgende dag hoor met bellen
Natuurlijk als je er écht heel erg mee zit kun je wel bellen maar ik denk dat dit van die dingen zijn die op zeg best kunnen wachten tot 'kantooruren' zeg maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78244273
Mami, als het voor jouw gemoedsrust beter is, zou ik wel even bellen. Ongeacht het tijdstip. Je hebt geen pijn bij het plassen? (misschien blaasontsteking met wat bloed?) Op zich kunnen een paar druppels geen kwaad en overal van komen, maar gezien je voorgeschiedenis.. Als je kunt wachten dan beter morgen even bellen, anders gewoon nu. Je vlos kan je zo gerust stellen
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:28:14 #61
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78244368
Gefeliciteerd Simmu en Sangdrax .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:28:50 #62
14746 k_i_m
pi_78244389
Orea, hoe gaat het met de pijn?
In my life
Why do I smile
pi_78244618
Sja af en aan... Soms denk ik jeeee het lijkt minder! Maar gisteren was het echt dramatisch (vannacht ook zeg maar niet geslapen, ben doodop nu, maar zie er tegenop om naar mijn bed te gaan ) maar vandaag was het weer te doen. De pijn wordt niet zozeer erger dan voorheen, maar het komt en het gaat. Vermoed toch dat die hydro door de groei van de baarmoeder langs mijn buikwand schuurt en dat dat de pijn geeft

Ik hoop zo dat ze er iets aan kunnen doen, verder heb ik namelijk nergens last van en gaat alles volgens het boekje. Maar dit legt er zo'n domper op!! Dinsdag ga ik flink in overleg met de gyn. Van mij mogen ze het vocht weghalen en dan het liefst zonder operatie, maar bijv. door een punctie. Volgens mij zou dat moeten kunnen. 3 ivf puncties overleeft, dan moet dit ook wel lukken
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:53:10 #64
14746 k_i_m
pi_78245273
Oh, ik dacht dat het iets met je blinde darm was! Maar het is dus iets anders? Ik hoop ook dat ze er wat aan kunnen doen, want zo worden 9 maanden wel heeeel erg lang .
In my life
Why do I smile
pi_78245329
Ja het bleek uiteindelijk dus mijn oude kwaal de eileiders te zijn (gelukkig maar, want dit is pijnlijk, maar kan geen kwaad ) Moet je Orea voor heten, voor zo'n verhaal (geloof dat het in de familie zit )
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:21:05 #66
14746 k_i_m
pi_78246411
.

Welnee, jij doorbreekt zodadelijk gewoon de cirkel, ik weet het zeker .
In my life
Why do I smile
pi_78250914
de kuikens zijn er simmu en sangdrax gefeliciteerd! Hoop dat alles naar omstandigheden goed gaat en de jongens goed gaan groeien!

proud mami da's idd schrikken, vooral de voorgeschiedenis, maar wat je zelf al zegt kan zo veel zijn en het is hopelijk bij die 2 druppels gebleven?

Orea, vervelend hoor die pijn, hoop dat de gyn idd snel wat kan doen en dan zonder operatie

ik heb mn dagen niet geloof ik, veel en snel en vooral om niks janken en niet kunnen ophouden
vandaag maar weer eens bijgeslapen, met als gevolg nu maar aan het schaatsen kijken
verder lijk ik wel een aardig ritme voor mn dagindeling te hebben gevonden, fijn blijft anders maar toch
pi_78256282
Goooooooodmorning! Wat is het hier nog stil? Iedereen naar het schaatsen gekeken ofzo

Hier een redelijk goede nacht gehad. Vanmiddag op de koffie bij schoonouders, schoonvader is morgen jarig. Sowieso drukke week om in te bevallen (maandag schoonvader jarig, woensdag schoonzus en vrijdag zwager jarig) dus ik hoop nu eigenlijk dat het pas na vrijdag zal zijn. Maar goed, dinsdag of donderdag zijn ook nog vrij

Zou er nog een zondagskindje geboren worden? Het is altijd een populaire bevaldag
pi_78256358
Ik denk dat er wel een paar kandidaten zijn om vandaag te bevallen
pi_78256372
goede morgen!
idd wel schaatsen gekeken, maar daarna mn draai niet echt kunnen vinden, maar aangezien ik over de hele dag de baby wat minder had gevoeld vond ik het even niet erg dat ie nu zo duidelijk aanwezig was!

ondertussen ben ik stiekem zo de top 10 ingeslopen!
al scheelt natuurlijk wel dat maart en april niet zo druk bezet zijn....
  zondag 21 februari 2010 @ 09:46:06 #71
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78256400
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:41 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat er wel een paar kandidaten zijn om vandaag te bevallen
En...en..en... ben jij er een van?
pi_78256406
Zondagskindjes zijn leuk (ik ben er zelf 1 )

Goedemorgen trouwens

Ons kamertje en onze wagen zijn besteld!!!!
Wat een maf wijf trouwens bij de winkel. Er was een meisje en die was nieuw, die had ons geholpen met het bestellen van de babykamer en was ook bezig met de wagen. Dus die vrouw zegt tegen haar: zal ik het zo overnemen van je. Nou prima allemaal tot ze dus zag wat dat meisje had opgeschreven. "En daarom kan je ze dat beter nog niet doen, want ze doet het helemaal fout". Dus mijn vriend zo: "nou ze doet toch haar best en misschien moet ze dan meelopen met u, dan leert ze het allemaal".
Nou ja daar ging die vrouw dus weer tegenin.
Vriend en ik zaten elkaar echt aan te kijken van
Echt dat doe je toch niet, even je collega afvallen tegen de klanten. Als je het niet eens bent met wat ze gedaan heeft, dan zeg je dat toch even achteraf tegen dr ipv dat je tegen klanten gaat lopen zeuren erover...
pi_78256441
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:46 schreef marky het volgende:

[..]

En...en..en... ben jij er een van?
Niet echt nee
Ik verwacht sowieso nog een paar keer op controle te moeten gaan aangezien er nog niets aan het gebeuren is en er is volgens mij niet echt sprake dat ze hier voor 8 maart ook maar *iets* gaan doen (althans, zo heb ik het tot nu toe altijd begrepen).

En idd, Sonnetje, rare actie van die vrouw. Maar alles is dan goed besteld, veronderstel ik?
pi_78256477
sonnetje wat een raar persoon dan ook weer!
maar jullie hebben lekker wel jullie spulletjes besteld!

als het goed is worden vandaag hier eindelijk de plankjes opgehangen, het rolgordijn past toch niet dus die gaan we nou toch maar waarschijnlijk op maat laten maken (hema heeft week 9 en 10 20% korting)
Gister wel de lamp opgehangen
nu twijfel ik nog een beetje over wel of niet een klamboe/hemeltje
pi_78256518
Ik zou wel een klamboe/hemeltje doen
Is zo leuk

En onze spulletjes hebben we lekker wel
Nu nog even wachten tot eind mei
Mja voorlopig is zijn kamer toch nog niet klaar
pi_78256557
Ik vind het idd ook erg leuk staan, maar kan er ook niet echt 1 (betaalbare) op het moment vinden
om er nou 100 euro voor uit te geven vind ik ook een beetje zonde
is het ook echt zo dat het kindje daar veiligheid uitkan halen?
pi_78256582
Ik zou het persoonlijk niet doen. De meeste mensen die ik ken en die gekozen hebben voor een hemel bij het bed of het park hebben die heel vlug terug weggedaan. Ik ben dat hij bij mijn zus een week is blijven staan, mijn vriendin sprak van 1 maand, ... Iedereen heeft mij alleszins aangeraden van er geen geld aan uit te geven.

Al vind ik het wel leuk en mooi hoor (maar dat is dan misschien weer mijn te praktisch kant die bovenkomt).
pi_78256608
Mijn zus heeft m denk iets van een half jaar gebruikt
Ik vind het gewoon wat gezelliger staan enzo
(nja en kwa geldtechnisch, ach zo vaak krijg je geen kind denk ik dan. En dan wil ik het wel helemaal hebben zoals ik het leuk vind! Tenzij je het niet kan missen dan is t natuurlijk een ander verhaal, maar das in mijn geval dus niet zo)
pi_78256610
nou ja daar zit ik dus ook wel een beetje mee
nog maar even over nadenken dus, kan altijd nog
pi_78256627
Dat is zo!
Je hebt nog even de tijd haha
pi_78256650
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat is zo!
Je hebt nog even de tijd haha
precies, bedje enzo staat in ieder geval
nu ook nog aan het twijfelen of ik toch niet wat op de slaapkamer wil
pfff soms kan ik moe van mezelf worden
pi_78256655
Mja, het gaat hem bij mij niet zo erg om het geld eigenlijk Maar de meeste mensen zeggen mij gewoon dat het niet handig/praktisch is. En dan is het voor mij vlug beslist
pi_78256659
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:07 schreef draculettetje het volgende:

[..]

precies, bedje enzo staat in ieder geval
nu ook nog aan het twijfelen of ik toch niet wat op de slaapkamer wil
pfff soms kan ik moe van mezelf worden
Wat zou je dan bv op de slaapkamer willen?
pi_78256682
in eerste instantie dacht ik gewoon aan de reiswieg
maar toen ik de co sleeper van free zag leek me dat ook wel weer geweldig
of gewoon een goedkoop ledikantje maar ja daar moet dan ook wel weer een matrasje in (bij de co sleeper natuurlijk ook)
pi_78256703
Ah, k, op jullie slaapkamer
Ik ben nu aan het rondkijken hoe ik borstvoeding zal geven aan de baby. wil dat de baby direct in zijn eigen kamer slaapt, maar het lijkt me ook niet zo tof voor mij om altijd naar beneden te moeten gaan als de baby 's nachts moet drinken omdat daar de zetel staat.
pi_78256724
ow dacht dat ik dat er wel bijgezet had niet dus
daarvoor hebben we in ieder geval al wel een stoel op het kamertje zelf,
maar ja als ik wel fles moet geven (omdat ik toch meteen aan mn medicatie moet/wil) zal het flesje ook wel warm moeten
  zondag 21 februari 2010 @ 10:16:42 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78256744
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:12 schreef leonieke het volgende:
Ah, k, op jullie slaapkamer
Ik ben nu aan het rondkijken hoe ik borstvoeding zal geven aan de baby. wil dat de baby direct in zijn eigen kamer slaapt, maar het lijkt me ook niet zo tof voor mij om altijd naar beneden te moeten gaan als de baby 's nachts moet drinken omdat daar de zetel staat.
Wat dacht je van liggend in je bed?
Heerlijk vind ik dat!
Niks op zo'n koude stoel, in het donker, met koude voeten.
pi_78256789
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heerlijk vind ik dat!
En dan effectief gewoon kindje uit bed halen, terug in eigen bed kruipen en dan niet in slaap vallen ( ) en daarna kindje weer naar eigen kamer? Hmz, heeft wel iets Moet ik gewoon nog een nachtlampje vinden voor mezelf want anders maak ik mijn man te vaak wakker, vrees ik
pi_78256808
en als je toch een stoel wil om bv in te geven, kun je er dan ook niet een op de babykamer zetten? of op je eigen slaapkamer? zodat je 's nachts gewoon lekker boven kunt voeden en overdag beneden?
pi_78256811
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heerlijk vind ik dat!
ow vooral die koude voeten
maar idd dat is wel de reden dat ik toch misschien wat op de slaapkamer bij ons wil
pi_78256823
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:21 schreef mijsje het volgende:
en als je toch een stoel wil om bv in te geven, kun je er dan ook niet een op de babykamer zetten? of op je eigen slaapkamer? zodat je 's nachts gewoon lekker boven kunt voeden en overdag beneden?
Ja, dat zou ook de bedoeling geweest zijn, in de kinderkamer Er is toch meer dan plek genoeg in de kinderkamer. We kunnen er waarschijnlijk nog een salon in kwijt
Overdag kruip ik gewoon in de zetel om te voeden Ik ga toch alleen thuis zijn
pi_78256881
ik ga jullie allemaal een fijne dag wensen
maar eens kijken of ik me hier in huis nuttig kan maken
pi_78256892
Hier een co-sleeper: hongerige baby naar me toe schuiven, voeden, terugschuiven en
Hardloper.
IG @webkim
pi_78256927
Dat lijkt me zo leuk
Maar mijn man is er helemaal niet voor te vinden

Het zal hier dus een tussenoplossing worden
  zondag 21 februari 2010 @ 10:45:21 #95
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78257029
Ik heb naast mijn bed een lamp met weinig volt. Dus die gaat dan aan.
En inderdaad, Fabian op zn eigen kamer halen, voeden, terugbrengen.
Ik val in ieder geval niet in slaap tijdens het voeden, mar dat is voor iedereen anders.
pi_78257072
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:45 schreef amaranta het volgende:
Ik heb naast mijn bed een lamp met weinig volt. Dus die gaat dan aan.
En inderdaad, Fabian op zn eigen kamer halen, voeden, terugbrengen.
Ik val in ieder geval niet in slaap tijdens het voeden, mar dat is voor iedereen anders.
Ik denk dat het waarschijnlijk ook zoiets gaat worden. Die koude voeten hebben me helemaal overtuigd
En ik moet natuurlijk ook nog zien of de bv zomaar gaat lukken.
  zondag 21 februari 2010 @ 10:51:42 #97
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78257125
Liggend voeden in bed is echt lekker knus met je kleintje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_78257782
Hier nog niets hoor.

dagelijkse update: anders krijg je weer van "het zou toch niet ..".
♥ K, N, R en F ♥
pi_78257852
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier nog niets hoor.

dagelijkse update: anders krijg je weer van "het zou toch niet ..".
Ja, dat krijg je met die meldingsplicht, hé
Houdt je vrouw het nog een beetje vol?
pi_78258399
Simmu en Sangdrax, van harte met jullie kleine jongens! Wat fijn dat het goed met ze gaat. Dat ze maar sterk en groot mogen worden!

Asy, wat heb je een prachtig babietje gekregen, met heel stijlvolle maar ook stoere namen!

Scorpion-vrouw, toi toi toi voor de laatste loodjes

Orea, ik las net over je pijn en ziekenhuisavonturen, wel schrikken, hoor! Hoe is het nu?

Ik ben weer heelhuids terug van vakantie. Het skiën heb ik toch maar gelaten voor wat het is, maar heb het wel naar mijn zin gehad. De baby heeft zich rustig gehouden, afgezien van een paar flinke steken in mijn onderbuik bij het opstaan, net of je een spier verrekt. Au. Dat is zeker de beruchte bandenpijn?

Verder heb ik nog wat kleine dingetjes gekocht voor op de babykamer en heb ik zin daar binnenkort maar vast eens aan te gaan beginnen.

Oh, en spullen van de kraamzorg (info en kraamdagboek) binnen gekregen

Over het nachtelijke voedingen-verhaal: ik neig steeds meer naar een co-sleeper, lijkt me ideaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cantare op 21-02-2010 12:12:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')