Die van jou is anders ook niet meer zo ver weg, hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:52 schreef Webkim het volgende:
Leo! Je uitgerekende datum is gewoon a bijna!!!
![]()
*raapt onderkaak weer van de grond*
Wat gaat het allemaal snel hier.
Nog voorbarig iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, spannend! De tijd begint te tikken nu, he?Ik kom af en toe even om het hoekje spieken hier, hoor, om te zien hoe het met jullie gaat!
![]()
Misschien een beetje voorbarig, maar; zet 'm op!
![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
Volgens mij is Ymme bezig. Die had anders toch al wel gepost?
As dinsdag. Dan gaan ze ook kijken of ik eventueel te strippen ben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:33 schreef happyme28 het volgende:
Ymme, wanneer mag je weer naar de vk voor controle?
Gebeurd nog weinig, voel me eigenlijk beter dan begin van de week. Hij ligt nog niet vast in de bekken, ik voel 'm er af en toe uitfloepen als ik op het toilet zit. 's avonds wel gerommel maar dat is na een uurtje of 2 weer weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:37 schreef ymme het volgende:
[..]
As dinsdag. Dan gaan ze ook kijken of ik eventueel te strippen ben.
Maar baby boy beweegt vollop gelukkig. Dus dat maakt een hoop goed.
Hoe is het bij jouw?
Ik ben ook veel te ongeduldigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:30 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Te rustig hier.
(sorry zal mij voortaan eerder melden)
K moet maandag weer. Dan wordt ze waarschijnlijk ook gestriptquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:37 schreef ymme het volgende:
[..]
As dinsdag. Dan gaan ze ook kijken of ik eventueel te strippen ben.
Maar baby boy beweegt vollop gelukkig. Dus dat maakt een hoop goed.
Hoe is het bij jouw?
Meid! Die waslijstis nog veel te lang! Hup, ga die hutkoffer eens klaarmaken. Gooi de kleren in de wasmachine. Kun je alweer 2 dingen afstrepen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog voorbarig iddEr was donderdag nog geen mm verschil te merken tov het inwendig onderzoek van 5 weken terug. Er is alleszins niets dat er op wijst dat ik op 40 weken (of vroeger) ga bevallen.
En op die manier zal alles gewoon nog in orde komen: kinderkamer geschilderd, meubels zullen er zijn tegen dat ik terug kom uit het ziekenhuis (of ik zou morgen moeten bevallen), we zullen onze nieuwe auto hebben, de kleertjes zijn gewassen, mijn vluchtkoffer zal nog af zijn, ...
Ik ben wel heel benieuwd naar jullie zelfgeverfde babykamer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:23 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar die laatste twee zijn een combinatie. Al het witgoed is al gewassen, dus dat kan eigenlijk al in de koffer, er zijn gewoon nog een paar donkere kleertjes die nog in de was moeten en dan in de koffer
En op de meubels en de stickers na is de kinderkamer nu helemaal klaar![]()
En nu ga ik me maar een beetje in de zetel zetten. Ik ben kapot van het poetsen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:07 schreef leonieke het volgende:
Oh, ik weet al wat zijn reactie zal zijn (en die van mijn schoonvader), namelijk dat het niet perfect geschilderd is en dat er hier en daar toch misschien nog iets meer moest geplamuurd worden en dat het dus niet helemaal effen is en dus eigenlijk niet zo goed gedaan en veel blablabla... Maar dat kan me niets schelen eigenlijk, want het heeft ons toch maar lekker 600 euro bespaard (en dat is dan ongeveer het bedrag van de meubels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |