abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78302154
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef mijsje het volgende:

[..]

die gouden medaille bij de OS, daar moest ik vannacht ook om janken... die was ook echt ontroerend om te zien... dat lag niet aan jou hoor
ik ook
  maandag 22 februari 2010 @ 13:53:44 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78302229
Orea

Over dat janken... het gaat niet meer over en kan soms rare vormen aannemen...
* Brighteyes schoot vanmorgen vol bij een Bob de Bouwer verhaaltje...
pi_78302250
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef Cantare het volgende:

[..]

ik ook
Maar t was niet alleen die van vannacht. Ook bij bijvoorbeeld die van de biathlon. ....
*poef* nu is het weg
pi_78302296
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Maar t was niet alleen die van vannacht. Ook bij bijvoorbeeld die van de biathlon. ....
Ik heb vorige week zitten wenen toen ik de beelden zag van Tia Hellebaut die goud won op de OS van twee jaar geleden... Niets is me nog vreemd als het over medailles gaat
pi_78302388
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Oh nee, wacht, bij mij was het bij de medaille van Mark Tuitert.

Maar ik ben altijd wel gevoelig voor dat soort dingen.
pi_78302389
Mijn ma was trouwens gisteren helemaal beginnen stressen. We moesten nog bij mijn schoonouders langs om iets af te geven en dat duurde wat langer omdat ze eerst niet thuis waren en we ginder nog moesten wachten. Had mijn ma net op dat moment het idee om te bellen naar ons vast nummer Opeens een berichtje bij mijn man om te vragen of alles wel OK is (ik heb haar gezegd dat ze mij niet constant mocht smsen om te vragen of ik al aan het bevallen was, dus heeft ze nu de truc gevonden )
pi_78302769
Jullie zijn lief! Morgenochtend zit ik bij de gyn. Ben benieuwd. Ben net na een boterham mijn bed maar weer ingegaan. Meer doe ik ook niet vandaag... Ik baal er gewoon van, heb geen enkele zwangerschapsklacht, op dit na.

Als troost staat nu de geslachtsbepaling woensdagavond ipv de week erop. Toch iets leuks om naar uit te kijken, en dat is nog maar 2 nachtjes (als die nachten dan maar iets beter zijn dan de afgelopen paar nachten...)
pi_78304415
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:
vrouwen en hormonen
Topic 631 moet jij (K) bevallen hoor
pi_78306706
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Topic 631 moet jij (K) bevallen hoor
Hee hoe bevalt het nu als papa
♥ K, N, R en F ♥
pi_78307847
Ik wil ook in 631 bevallen.
Alles doet pijn van onderen. Maar weeen, nee hoor
pi_78307953
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef ymme het volgende:
Ik wil ook in 631 bevallen.
Gaat de vk proberen te strippen bij de volgende afspraak?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78308242
Ja morgen middag om 15.00 uur.
pi_78308385
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef ymme het volgende:
Ja morgen middag om 15.00 uur.
Nou wie weet doet dat wat.

Ik werd gestript op 40+2 en 40+3 had ik Jen in mn armen...

Bij nader inzien had ik al wel lichte weeen, of in elk geval wat voorwerk... Maar ik werd 's nachts wakker, buikpijn.... weg buikpijn.... buikpijn.... weg buikpijn. "He... raar..." Uit bed... Op de klok kijken.. Oh dat komt best regelmatig! Maar goed te doen. M. maar even wakker maken. De hond is nog nooit zo vaak uitgeweest... Hij bleef dat beest uitlaten. om 14uur 's midags was Jennie er.
pi_78308494
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef ymme het volgende:
Hahaha, heel herkenbaar! Mèn, als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat er al een kind doorheen is gegaan
pi_78308547
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou wie weet doet dat wat.

Ik werd gestript op 40+2 en 40+3 had ik Jen in mn armen...

Bij nader inzien had ik al wel lichte weeen, of in elk geval wat voorwerk... Maar ik werd 's nachts wakker, buikpijn.... weg buikpijn.... buikpijn.... weg buikpijn. "He... raar..." Uit bed... Op de klok kijken.. Oh dat komt best regelmatig! Maar goed te doen. M. maar even wakker maken. De hond is nog nooit zo vaak uitgeweest... Hij bleef dat beest uitlaten. om 14uur 's midags was Jennie er.
Zo hoop ik dat het ook gaat!

Hier weken geleden, veel voorwerk gehad. Vorige week donderdag de slijmprop verloren. Sinds gisteren weer pijntjes in de onderbuk/schaamstreek en buik. Maar zodra ik ga slapen/liggen zakt het allemaal weer weg. En voorweeen kan ik het ook niet noemen. Dus ben benieuwd wat het morgen brengt.
Wil gewoon zo graag thuis bevallen, dat ik hoop dat het op gang komt!
pi_78308594
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hahaha, heel herkenbaar! Mèn, als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat er al een kind doorheen is gegaan
Dat is de juiste omschrijving inderdaad.
Vind het weer moeilijk om aan manlief uit te leggen hoe het voelt. Zo dus.
pi_78308609
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dus dat staat me dan ook eerst nog te wachten
Als ik het zo lees, heb ik echt wel nog veel tijd

Strippen doen ze zeker pas als er al iets gaande is? Of niet? Ik bedoel: het heeft zeker geen zin om te strippen als er nog helemaal niets gebeurd is?
pi_78308659
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:

[..]

Zo hoop ik dat het ook gaat!

Hier weken geleden, veel voorwerk gehad. Vorige week donderdag de slijmprop verloren. Sinds gisteren weer pijntjes in de onderbuk/schaamstreek en buik. Maar zodra ik ga slapen/liggen zakt het allemaal weer weg. En voorweeen kan ik het ook niet noemen. Dus ben benieuwd wat het morgen brengt.
Wil gewoon zo graag thuis bevallen, dat ik hoop dat het op gang komt!
Vanaf wanneer zouden ze jou wel overdragen naar het ziekenhuis (omdat je zegt dat je zo graag thuis wil bevallen)?
pi_78308670
Zowieso, voor de 40 weken niet. En dan moet er al wel iets van ontsluiting zijn volgens mij.
Maar helemaal zeker weten doe ik het niet hoor. (vergeet een hoop wat de vk mij verteld hihi).
pi_78308754
Ja je moet wel iets van ontsluiting hebben. Ze proberen de vliezen een beetje los te maken dacht ik.
Daardoor komt er oxitocine vrij waardoor de boel op gang kan komen. Het kan zijn dat je wat bloed verliest na het strippen.
pi_78308756
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:30 schreef leonieke het volgende:

[..]

Vanaf wanneer zouden ze jou wel overdragen naar het ziekenhuis (omdat je zegt dat je zo graag thuis wil bevallen)?
Mocht het strippen niets doen. Donderdag voor het eerst naar de gyn.
En dan zeggen die waarschijnlijk maadag inleiden. Maar mijn man gaat dan aankaarten, dat hij zo het weekend niet wilt ingaan. Volgens hem ga ik hieraan onder door. Ik ben op. Slaap bijna niet meer. Alles doet z'n pijn. Het sloopt. Maar ik wil niet zielig gaan lopen doen bij de gyn en zij zijn de experts en weten best wat ze doen lijkt me. Maar goed, we wachten af. En ik ken mijn mannetje, die laat zich niet zomaar ergens mee naar huis sturen of iets dergelijks
pi_78308768
Ik dacht ook dat er al iets van ontsluiting moest zijn. Nu, dan gaan ze dat bij mij sowieso niet doen.
Maar ik vraag me eigenlijk af of ze dat ooit doen in Jette aangezien de gyn zei dat ze pas gaan ingrijpen op 8 maart (en dan ben ik 42 weken). Kan me niet voorstellen dat ze dan pas zouden strippen. Ik veronderstel dat het dan al iets anders zal zijn.

En dat van dat vergeten heb ik dus ook Ik vraag iets aan de gyn en in de auto moet ik het al opnieuw aan mijn man vragen wat ze nu precies geantwoord heeft
pi_78308818
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef ymme het volgende:

[..]

En dan zeggen die waarschijnlijk maadag inleiden. Maar mijn man gaat dan aankaarten, dat hij zo het weekend niet wilt ingaan. Volgens hem ga ik hieraan onder door. Ik ben op. Slaap bijna niet meer. Alles doet z'n pijn. Het sloopt. Maar ik wil niet zielig gaan lopen doen bij de gyn en zij zijn de experts en weten best wat ze doen lijkt me. Maar goed, we wachten af. En ik ken mijn mannetje, die laat zich niet zomaar ergens mee naar huis sturen of iets dergelijks
Maar dan ben je toch bijna direct zeker dat je in het ziekenhuis zult moeten bevallen als je man daarop zal aandringen? Of mis ik ergens iets?
pi_78308857
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef ymme het volgende:

[..]

Maar reken erop dat er meer mensen zijn die zo reageren. Daar zijn ze echt wel op ingesteld.
pi_78308905
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:33 schreef leonieke het volgende:
Ik dacht ook dat er al iets van ontsluiting moest zijn. Nu, dan gaan ze dat bij mij sowieso niet doen.
Maar ik vraag me eigenlijk af of ze dat ooit doen in Jette aangezien de gyn zei dat ze pas gaan ingrijpen op 8 maart (en dan ben ik 42 weken). Kan me niet voorstellen dat ze dan pas zouden strippen. Ik veronderstel dat het dan al iets anders zal zijn.

En dat van dat vergeten heb ik dus ook Ik vraag iets aan de gyn en in de auto moet ik het al opnieuw aan mijn man vragen wat ze nu precies geantwoord heeft
Ik dacht dat ze in belgie vrouwen niet tot 42 weken door lieten lopen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')