Sterkte!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
ik had popcorn mee moeten nemen naar mn werk. Maar aan de andere kant weet ik niet of hier een magnetron is.
Thuis dan maar... Vanmiddag ofzo.
En NU snap ik dat filmpjequote:
In mijn ogen niet. Ik heb mijn mening gegeven en voor mij is dat voldoendequote:Op maandag 22 februari 2010 11:24 schreef Ticootje het volgende:
ik had popcorn mee moeten nemen naar mn werk. Maar aan de andere kant weet ik niet of hier een magnetron is.
Thuis dan maar... Vanmiddag ofzo.
Euh de meeste popcorn in de bioscopen (emmers) komen gewoon uit de fabriek hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alhoewel ik popcorn ook wel lekker vind, maar dan de echte, uit de bioscoop
Toch niet in de Kinepolis? Daar is hij nog warmquote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Euh de meeste popcorn in de bioscopen (emmers) komen gewoon uit de fabriek hoor.
Zelf maken is helemaal
Ja, maar ik bedoelde vooral dat er bij mij nog niets aan het gebeuren is dus de spannende momenten zijn nu nog aan andere mensen besteedquote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Jose81 het volgende:
leonieke... nee, niet de tandarts (hoewel dat ook héél spannend kan zijn)...
je bent bijna mama!!
Dat is toch spannend!
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:16 schreef pessie het volgende:
En hoe moet ik weten hoeveel moeite het Leonieke heeft gekost om zwanger te raken? Ik loop hier net 2 maandjes rond!
Oh ik kan hier echt zo boos/verdrietig om zijn! Ik doe altijd mn best mensen te begrijpen en mensen te steunen bij eigen beslissingen en vervolgens krijg ik zoiets rauw op mn dag!
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:16 schreef McLaura het volgende:
Leo, als rea op je spoiler : ik had hetzelfde! Echt!Ik heb je een PM gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Wanneer kan je terug naar de dokter? Want dat is toch ook niet meer heel de zwangerschap vol te houden, lijkt mequote:Op maandag 22 februari 2010 12:14 schreef Orea het volgende:
egopost
wat een KUTnachtmega krampen, rillingen, nog meer megakrampen
bah bah bah!
Ik ben hier zó klaar mee!
/egopost
En na de bevalling is het alleen maar erger met de hormonenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:26 schreef djenneke het volgende:
Ik vind iedereen hier vandaag hormonaal overkomen![]()
![]()
Volgens mij bedoelt niemand het lelijk, en wordt alles verkeerd opgevat.
Allemaal wel weer heel herkenbaar.
Groetjes, van Djenneke, het Hormonster in (h)erkenning.
nee hoor, gewoon....vrouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:26 schreef djenneke het volgende:
Ik vind iedereen hier vandaag hormonaal overkomen![]()
![]()
ik jank tegenwoordig echt om alles. Gouden medaille bij de OS, ik jank. Een zielig verhaal, ik jank. Een vervelende collega, ik jank.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:00 schreef Floria het volgende:
Oeh rondvliegende hormonen op de maandagochtend![]()
Ik zou graag zien dat er dit topic weer een nieuwe squishy zal worden geboren. Kan ik weer lekker ongegeneerd janken bij de foto's
Meid toch, wat rot voor jequote:Op maandag 22 februari 2010 12:14 schreef Orea het volgende:
egopost
wat een KUTnachtmega krampen, rillingen, nog meer megakrampen
bah bah bah!
Ik ben hier zó klaar mee!
/egopost
die gouden medaille bij de OS, daar moest ik vannacht ook om janken... die was ook echt ontroerend om te zien... dat lag niet aan jou hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 12:59 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
ik jank tegenwoordig echt om alles. Gouden medaille bij de OS, ik jank. Een zielig verhaal, ik jank. Een vervelende collega, ik jank.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |