abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:16:12 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_78226548
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan blijven er al niet gek veel meer over
Mwah, het sluit alleen CDA, CU, SGP en de PVV uit
pi_78226603
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Mwah, het sluit alleen CDA, CU, SGP en de PVV uit
Vergeet je Rita niet??
Syl moet winnen!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:18:25 #103
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78226629
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:19 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Dat dus, en ook voordat ze CDA waren al, we hebben sinds WO I maar 2 kabinetten waar de Christenen niet door een partij vertegenwoordigd waren; de twee paarse kabinetten Kok.
Ja en net of 2 die paarse kabinetten zo goed waren

Oh en waarom viel dat Kabinet? ... ook om 'militaire' redenen. Dat de PVDA zo dom bezig om voet bij stuk te houden ontgaat me volkomen. Uiteraard is de publieke achterban niet erg warm te krijgen om militairen naar Afghanistan te sturen maar om dat karwei nu maar te stoppen en terug te halen. Het commentaar van de militaire vakbond dat deze val van onze overheid nog veel slechter is voor de militairen daar ben ik het wel mee eens.

Egoïstische beslissing van PVDA. Ik zal dan ook stemmen op CDA
Never change a winning formula
pi_78226632
Toch meer sympathie voor PvdA gekregen. Het regeerakkoord was helder en de PvdA buigt niet over oorlog en vrede.

PvdA stemmen. Als D66 lid twijfel ik. Liever zou ik één grote progressief liberale partij zien met de linkervleugel van de VVD, D66 en PvdA en evt. GL.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:18:44 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_78226642
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:17 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Vergeet je Rita niet??
Ow ja, TON zou ik ook niet makkelijk op stemmen.
pi_78226680
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Your_honor het volgende:
...nog veel slechter is voor de militairen daar ben ik het wel mee eens.

Is het hier in Nederland dan zo veel gevaarlijker voor die militairen dan???
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:22:34 #107
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78226794
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Is het hier in Nederland dan zo veel gevaarlijker voor die militairen dan???
Daar gaat het toch niet om ?? Oorlog zul je nooit uitbannen in de wereld, en vredesmissies zul je altijd hebben. Als het niet Afghanistan is gaan ze wel ergens anders heen. En als je je als militair opgeeft .. weet je dat daar zware gevolgen bij kunnen zitten.
Never change a winning formula
pi_78226864
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef bascross het volgende:
Blanco denk ik.
Stem dan gewoon niet.
pi_78226877
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:22 schreef Your_honor het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om ?? Oorlog zul je nooit uitbannen in de wereld, en vredesmissies zul je altijd hebben. Als het niet Afghanistan is gaan ze wel ergens anders heen. En als je je als militair opgeeft .. weet je dat daar zware gevolgen bij kunnen zitten.
het gaat nu om Afghanistan en daar al of niet te blijven. Als ze daar dan niet blijven komen ze terug naar Nederland en dan lopen ze geen gevaar meer. Ik zie niet hoe de militairen het daarmee slechter hebben. Ze worden toch niet ontslagen ofzo. En nederland heeft haar bijdrage geleverd. lata een ander shet nu maar doen.
pi_78226911
PvdA.....

Ik stem op de PVV.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:27:29 #111
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_78226950
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 05:25 schreef .... het volgende:
Fuck PVDA, SP, GL en al die troep. Als de idioten het land over gaan nemen, zijn we gedoemd om in een neerwaartse spiraal te gaan.

CDA moet gewoon blijven, Balkenende is een held.
Dames en Heren,

Door dit soort users/mensen (zie de quote) in Nederland gaat ons land naar de klote, dit zijn mensen waarbij de plank die ze voor hun kop hebben dikker is dan de muren van een atoomkelder..

Iedereen die de menig in de quote deelt moet het land uit, liefst op eigen benen en/of uit eigen initiatief, en anders moeten de realisten ze maar even helpen, kan het niet goedschiks dan moet het maar kwaadschiks!!!..

Het is potdomme niet eens hilarisch meer te noemen dit soort reacties en meningen..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_78227001
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Your_honor het volgende:

[..]

Ja en net of 2 die paarse kabinetten zo goed waren

Oh en waarom viel dat Kabinet? ... ook om 'militaire' redenen. Dat de PVDA zo dom bezig om voet bij stuk te houden ontgaat me volkomen. Uiteraard is de publieke achterban niet erg warm te krijgen om militairen naar Afghanistan te sturen maar om dat karwei nu maar te stoppen en terug te halen. Het commentaar van de militaire vakbond dat deze val van onze overheid nog veel slechter is voor de militairen daar ben ik het wel mee eens.

Egoïstische beslissing van PVDA. Ik zal dan ook stemmen op CDA
Ik had het niet over de kwaliteit van beide niet-CDA kabinetten, ik reageerde op het feit dat het CDA er alles aan doet om te kunnen regeren.
En ja, er zijn CDA kabinetten geweest die beduidend slechter waren dan beide paarse kabinetten, maar dat kan ook niet anders als je er altijd alles aan doet om maar in de regering te komen.
Syl moet winnen!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:31:35 #113
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_78227083
PvdA is de partij die ons traditioneel aan de bedelstaf brengt en de ogen sluit voor problemen op het gebied van integratie.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_78227111
PVDA is de ondergang van het kabinet geweest. Het blijven draaikonten.. Zei Draaijer
pi_78227152
Ik vertrouw totaal niets in de politiek meer. Vandaag zeggen ze A en morgen is het B. Er zijn gewoon mannetjes van hogerop die toch bepalen wat Nederland MOET doen. Zie ook Afghanistan. Er zit nog steeds leger in dat land. De PvDA wilt het niet meer (gemeenteverkeizingen winst proberent e krijgen) en opeens valt het kabinet (ra ra ra zou USA hier verantwoordelijk voor zijn?). Gaat me niets verbazen dat de Neerlandse troepen daar keihard blijven. Want zo is het. NL is de slet van Europa en de slet van de USA.

De politiek zit vol met betweters en sukkels die totaal niets kunnen waar maken. Het is één grote larie-koek feest geworden. Elkaar proberen te pakken op woordjes en zinnetjes die verkeerd uitgesproken kunnen worden. Het zijn robots die geen fouten kunnen maken zeker. Het zijn de grootste mierenneukers.

Het feit dat ik stem is omdat ik respect heb voor het feit dat we KUNNEN stemmen. Anders had ik het zeker niet gedaan. Ik geloof in geen één partij meer in dit systeem. En meestal stemt iemand dan d66 omdat dat clubje NERGENS voor staat.

Maar nee ik ga maar als allochtoon gewoon PvDA stemmen. Waarom? Totaal geen reden.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:36:00 #116
30220 Barca
pi_78227232
Ach ... politici geven ook nooit antwoord op vragen. Ze praten veel maar zeggen niets.
pi_78227267
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef draaijer het volgende:
PVDA is de ondergang van het kabinet geweest. Het blijven draaikonten.. Zei Draaijer
dan heeft draaiijer toch niet goed opgelet
pi_78227423
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Tism het volgende:

[..]

Dames en Heren,

Door dit soort users/mensen (zie de quote) in Nederland gaat ons land naar de klote, dit zijn mensen waarbij de plank die ze voor hun kop hebben dikker is dan de muren van een atoomkelder..

Iedereen die de menig in de quote deelt moet het land uit, liefst op eigen benen en/of uit eigen initiatief, en anders moeten de realisten ze maar even helpen, kan het niet goedschiks dan moet het maar kwaadschiks!!!..

Het is potdomme niet eens hilarisch meer te noemen dit soort reacties en meningen..

Verklaar jij je dan eens nader, als je het allemaal zo goed weet?
pi_78227424
Het zal of de PVDA gaan worden of D66
pi_78227550
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:31 schreef Barca het volgende:
PvdA is de partij die ons traditioneel aan de bedelstaf brengt en de ogen sluit voor problemen op het gebied van integratie.
Precies en dan besteden ze het binnengehaalde belastinggeld nog niet eens nuttig.
pi_78227636
Stemmen op de partij die totaal tegen de wens ingaat van de militairen zelf, de militaire vakbonden, de ouders van gesneuvelde militairen, de legerleiding, de oud-legerleiding, de internationale politiek, hun eigen coalitiepartners, etc. Ja, dat is een partij die we serieus moeten nemen. De PvdA heeft Nederland door hun opstelling totaal geen dienst bewezen. Het is te hopen dat deze achterlijke partij die enkel uit partijpolitieke overwegingen lijkt te besluiten volledig uit de Nederlandse politiek verdwijnt.

PvdA
pi_78227656
Alsof de PvdA zoveel minder grijs is dan het CDA.

Wat is erger, doof of blind? Dat is de keuze tussen PvdA en CDA. Wat een plezierige keuze .
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:51:12 #123
30220 Barca
pi_78227750
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Sphere het volgende:

[..]

Precies en dan besteden ze het binnengehaalde belastinggeld nog niet eens nuttig.
Inderdaad. En maar popi doen over belasting op topinkomens ... doe eens echt iets aan de lastenverlichting!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:52:12 #124
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_78227777
Ik hoop stilletjes op een dag in de toekomst dat we in Nederland van het coalitiesysteem afstappen...
Ik wens je een dolfijne dag
pi_78227902
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef tong80 het volgende:
Fuck Jan Peter CDA en hun gehuichel.

Jullie ?

Helemaal mee eens.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')