Mwah, het sluit alleen CDA, CU, SGP en de PVV uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan blijven er al niet gek veel meer over
Vergeet je Rita niet??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, het sluit alleen CDA, CU, SGP en de PVV uit
Ja en net of 2 die paarse kabinetten zo goed warenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat dus, en ook voordat ze CDA waren al, we hebben sinds WO I maar 2 kabinetten waar de Christenen niet door een partij vertegenwoordigd waren; de twee paarse kabinetten Kok.
Is het hier in Nederland dan zo veel gevaarlijker voor die militairen dan???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Your_honor het volgende:
...nog veel slechter is voor de militairen daar ben ik het wel mee eens.
Daar gaat het toch niet om ?? Oorlog zul je nooit uitbannen in de wereld, en vredesmissies zul je altijd hebben. Als het niet Afghanistan is gaan ze wel ergens anders heen. En als je je als militair opgeeft .. weet je dat daar zware gevolgen bij kunnen zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:19 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Is het hier in Nederland dan zo veel gevaarlijker voor die militairen dan???
het gaat nu om Afghanistan en daar al of niet te blijven. Als ze daar dan niet blijven komen ze terug naar Nederland en dan lopen ze geen gevaar meer. Ik zie niet hoe de militairen het daarmee slechter hebben. Ze worden toch niet ontslagen ofzo. En nederland heeft haar bijdrage geleverd. lata een ander shet nu maar doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:22 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om ?? Oorlog zul je nooit uitbannen in de wereld, en vredesmissies zul je altijd hebben. Als het niet Afghanistan is gaan ze wel ergens anders heen. En als je je als militair opgeeft .. weet je dat daar zware gevolgen bij kunnen zitten.
Dames en Heren,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:25 schreef .... het volgende:
Fuck PVDA, SP, GL en al die troep. Als de idioten het land over gaan nemen, zijn we gedoemd om in een neerwaartse spiraal te gaan.
CDA moet gewoon blijven, Balkenende is een held.
Ik had het niet over de kwaliteit van beide niet-CDA kabinetten, ik reageerde op het feit dat het CDA er alles aan doet om te kunnen regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:18 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Ja en net of 2 die paarse kabinetten zo goed waren![]()
Oh en waarom viel dat Kabinet? ... ook om 'militaire' redenen. Dat de PVDA zo dom bezig om voet bij stuk te houden ontgaat me volkomen. Uiteraard is de publieke achterban niet erg warm te krijgen om militairen naar Afghanistan te sturen maar om dat karwei nu maar te stoppen en terug te halen. Het commentaar van de militaire vakbond dat deze val van onze overheid nog veel slechter is voor de militairen daar ben ik het wel mee eens.
Egoïstische beslissing van PVDA. Ik zal dan ook stemmen op CDA
dan heeft draaiijer toch niet goed opgeletquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:32 schreef draaijer het volgende:
PVDA is de ondergang van het kabinet geweest. Het blijven draaikonten.. Zei Draaijer![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Dames en Heren,
Door dit soort users/mensen (zie de quote) in Nederland gaat ons land naar de klote, dit zijn mensen waarbij de plank die ze voor hun kop hebben dikker is dan de muren van een atoomkelder..![]()
Iedereen die de menig in de quote deelt moet het land uit, liefst op eigen benen en/of uit eigen initiatief, en anders moeten de realisten ze maar even helpen, kan het niet goedschiks dan moet het maar kwaadschiks!!!..
Het is potdomme niet eens hilarisch meer te noemen dit soort reacties en meningen..
Precies en dan besteden ze het binnengehaalde belastinggeld nog niet eens nuttig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:31 schreef Barca het volgende:
PvdA is de partij die ons traditioneel aan de bedelstaf brengt en de ogen sluit voor problemen op het gebied van integratie.
Inderdaad. En maar popi doen over belasting op topinkomens ... doe eens echt iets aan de lastenverlichting!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:45 schreef Sphere het volgende:
[..]
Precies en dan besteden ze het binnengehaalde belastinggeld nog niet eens nuttig.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef tong80 het volgende:
Fuck Jan Peter CDA en hun gehuichel.
Jullie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |