Dit zijn bij uitstek PvdA zorgen. Het uithollen van de publieke sector en het verdwijnen van de verbindende middenklasse. Evenals het ongebreideld slopen van de overheid terwijl de uitvoeringskosten van de overheid de spuigaten uitlopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat draaien in de politiek niet anders kan wanneer je met verschillende meningen hebt te maken, en je samen tot een besluit moet komen.
PVDA hoort niet tot mijn keuze. net als de PVV.
Eigenlijk is er geen partij meer waar ik mij in kan vinden. Niemand maakt waar wat ze beloven. Ik merk elke keer weer dat ik minder kan doen voor het geld wat hier door werken binnenkomt. Gezondheidszorg gaat achteruit in vergelijking van een tien jaar geleden etc. Ouderen worden geholpen in tijd. Poep je nog een keer of heb je diaree? Vanavond ben je weer aan de beurt, want je minuten zorg heb je verbruikt. etc etc
SP, PVV, ChristenUnie. Die hoek inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt als SP standpunten in mijn oren.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef Jeroenz het volgende:
Geert Wilders krijgt mij stem. Ben benieuwd hoe de criminele allochtoontjes er hier op reageren die hier wekelijks alles lopen te plunderen en de politie te laf is.of gaan ze dan dagelijks plunderen
![]()
GL moet gewoon weer 0 zetels krijgen want dat is een communistische retard partij, en D66 brr wat een gladjakker die pechhol.
Nee laten we gaan niveleren daar worden we beter van dat heeft in oost europa ook zo goed gewerkt al die jaren. Het waren allemaal tevrede burgers die blij waren dat er geen rijk en arm was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:42 schreef Your_honor het volgende:
[..]
WTF? Dit meen je toch niet serieus? Iemand die 10k heeft 5% laten betalen en iemand die 100k heeft ook 5% laten betalen?
Of dat beide 1000 moeten betalen? Als we iets NIET moeten doen is het wel de nouveau riche in stand houden
nee. Laten we elke vorm van nivelleren vergelijken met het communisme. Dan denk ik meteen dat de andere maatregelen goed zijn...not.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:53 schreef marky het volgende:
[..]
Nee laten we gaan niveleren daar worden we beter van dat heeft in oost europa ook zo goed gewerkt al die jaren. Het waren allemaal tevrede burgers die blij waren dat er geen rijk en arm was.
Enne de nouveau riche??? dat zou alleen maar betekenen dat ze uit de lagere inkomens zijn gekomen en zichzelf hebben opgewerkt... iets dat iedereen zou moeten toejuichen.
En waarom kunnen ze niet werken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:40 schreef okiokinl het volgende:
bijstand 'genieters' kunnen niet werken, daarom zitten ze in de bijstand. zucht.
CDA PvdA kabinetten hebben de laatste 30 jaar alleen maar ruzie en ellende en het kwartje van Kok gebracht. Die heben niet gewerkt zijn besluitenloos geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nee. Laten we elke vorm van nivelleren vergelijken met het communisme. Dan denk ik meteen dat de andere maatregelen goed zijn...not.
Sterker, als men roept dat de ander communistische ideeën heeft vind ik dat zo idioot dat diegene die dat roept zelf wel geen sterk verhaal zal hebben. Die valt dan uberhaupt af.
Maar blijf vooral denken dat er alleen VVD achtig beleid is of communisme. Middenwegen bestaan niet. Struisvogelpolitiek.
Die schrijffout is weer zó typerend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef Jeroenz het volgende:
Geert Wilders krijgt mij stem.
Als ik de rest van zijn post lees, dan lijkt het mij een typfout. Geen idee wat daar typerend aan is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:06 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Die schrijffout is weer zó typerend.
Ik denk dat je het moet zien in hetzelde rijtje als 'me moeder' en 'luister is'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Als ik de rest van zijn post lees, dan lijkt het mij een typfout. Geen idee wat daar typerend aan is.
SP en PVV ???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
SP, PVV, ChristenUnie. Die hoek inderdaad.
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:06 schreef scanman1 het volgende:
Kant heeft het niet voor niets uitgesloten dat ze ooit met de PVV zal regeren.
Volgens mij is het enige wat serieus genomen werd, dat de D66 niet met de PVV wil regeren...de rest sprak zich niet zo uit, of lag niet in the picture.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:16 schreef dvr het volgende:
[..]Alsof Kant ooit met wie dan ook zal regeren!
Wilders had eerder toch al eens gezegd dat hij nog niet eens aan regeren denkt? Het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk dat een partij met hem zal willen werken. Het is gebruikelijk dat er af en toe een extreem partijtje mag aanschuiven, maar dan met hooguit één of twee ministersposten. De PVV is te groot om zo'n rol te aanvaarden. Hooguit zal een rechts kabinet, als het een erg kleine meerderheid heeft, een beroep op de PVV doen voor gedoogsteun in de kamer.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:20 schreef capricia het volgende:
Volgens mij is het enige wat serieus genomen werd, dat de D66 niet met de PVV wil regeren...de rest sprak zich niet zo uit, of lag niet in the picture.
Ja, zonder CDA klinkt alles beter!quote:
In het alfabet schelen ze niet zo veel. Dat is dan ook alles.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:13 schreef ShadyLane het volgende:
In bepaalde opzichten staan SP en PVV dicht bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |