abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:17:34 #226
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_78233856
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:06 schreef Seam het volgende:
Fuck PvdA, fuck CDA
Qft.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 20 februari 2010 @ 17:21:29 #227
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_78234014
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom ik misschien toch weer PvdA ga stemmen:
http://almere.ncrv.nl/node/278976

Op gemeentelijk niveau ga ik CU stemmen

Ik vind het asociaal als de kosten van een crisis bij de onderkant gelegd gaat worden.
Een vreselijke doodoener. Er is nog geen naoorlogse crisis bij de onderkant neergelegd maar altijd bij de middengroepen. Het bij de rijken van dit land neerleggen heeft weinig nut want dat gaat ons niet helpen levert veel te weinig op. De gemiddelde regering met PvdA erin wil niet zwaar bezuinigen maar alleen maar meer binnen halen. Omdat het bij de topgroep niet genoeg is zal de PvdA altijd de middengroep nodig hebben om het op te brengen. De PvdA zorgt dan altijd heel handig ervoor om de definitie van middengroep behoorlijk te verkleinen. Een gezinsinkomen van 40k ben je dan ineens rijk en zal je dus zwaar moeten mee betalen omdat we daar waar het meeste geld in verdwijnt, via allerlij ondoorzichtige subsidies en bijstands extras, aan de onderkant niets mogen doen. Vervolgens vragen we aan die onderkant totaal geen tegenprestatie omdat ons van jongsafaan wordt verteld dat deze mensen zielig zijn waarmee we ze feitelijk meteen tot derderangs burger maken. Het zou het volgende kabinet sieren om iedereen evenveel mee te laten betalen voor deze crisis iedereen moet de broekriem aanhalen dus overal zal het minder worden. En we kunnen ook eens gaan vragen of de bijstandsgenieters de straten gaan vegen of de kassen leeg plukken om maar eens wat te noemen. Allemaal de schouders eronder.
pi_78234656
bijstand 'genieters' kunnen niet werken, daarom zitten ze in de bijstand. zucht.
pi_78235375
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef Your_honor het volgende:

[..]

Gelul.
Veel verder gaat het echt niet hoor. Er zijn een paar steden posten waar het aardig gaat maar verder is Uruzgan gewoon nog wild-west.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_78235709
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Veel verder gaat het echt niet hoor. Er zijn een paar steden posten waar het aardig gaat maar verder is Uruzgan gewoon nog wild-west.
Ze gaan alleen verder als er een PROMO filmpje gemaakt moet worden. Dan wandelen ze vreedzaam een berg af, schieten ze hier en daar wat op onzichtbare woestijnkonijnen en gaan ze bij de plaatselijke tiran een pot pindakaas brengen.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78236389
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef marky het volgende:

[..]

Een vreselijke doodoener. Er is nog geen naoorlogse crisis bij de onderkant neergelegd maar altijd bij de middengroepen. Het bij de rijken van dit land neerleggen heeft weinig nut want dat gaat ons niet helpen levert veel te weinig op. De gemiddelde regering met PvdA erin wil niet zwaar bezuinigen maar alleen maar meer binnen halen. Omdat het bij de topgroep niet genoeg is zal de PvdA altijd de middengroep nodig hebben om het op te brengen. De PvdA zorgt dan altijd heel handig ervoor om de definitie van middengroep behoorlijk te verkleinen. Een gezinsinkomen van 40k ben je dan ineens rijk en zal je dus zwaar moeten mee betalen omdat we daar waar het meeste geld in verdwijnt, via allerlij ondoorzichtige subsidies en bijstands extras, aan de onderkant niets mogen doen. Vervolgens vragen we aan die onderkant totaal geen tegenprestatie omdat ons van jongsafaan wordt verteld dat deze mensen zielig zijn waarmee we ze feitelijk meteen tot derderangs burger maken. Het zou het volgende kabinet sieren om iedereen evenveel mee te laten betalen voor deze crisis iedereen moet de broekriem aanhalen dus overal zal het minder worden. En we kunnen ook eens gaan vragen of de bijstandsgenieters de straten gaan vegen of de kassen leeg plukken om maar eens wat te noemen. Allemaal de schouders eronder.
Vreselijk rechtse taal
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:42:35 #232
290311 Your_honor
Greed was good, now its legal!
pi_78236463
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:21 schreef marky het volgende:

[..]
Het zou het volgende kabinet sieren om iedereen evenveel mee te laten betalen voor deze crisis iedereen moet de broekriem aanhalen dus overal zal het minder worden.
WTF? Dit meen je toch niet serieus? Iemand die 10k heeft 5% laten betalen en iemand die 100k heeft ook 5% laten betalen? Of dat beide 1000 moeten betalen? Als we iets NIET moeten doen is het wel de nouveau riche in stand houden
Never change a winning formula
pi_78236517
Mensen die na een keer niet draaien al gelijk weer op de PvdA stemmen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:46:31 #234
290311 Your_honor
pi_78236547
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
De PVDA stelt de HR ten minste wel aan de kaak!
pi_78236589
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:46 schreef Your_honor het volgende:
De PVDA stelt de HR ten minste wel aan de kaak!
Tot concrete maatregelen is het nog niet gekomen, laten we dat eerst maar eens afwachten. Pas bij een onvoorwaardelijk pleiten voor volledige afschaffing van de HRA is er reden om licht enthousiast te worden. Ik zie het nog gebeuren dat de HRA alleen voor mensen met de duurste huizen afgeschaft wordt. Dat is gewoon rijken pesten en daar kan ik natuurlijk niet mee akkoord gaan.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 18:51:34 #236
290311 Your_honor
pi_78236687
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:48 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Tot concrete maatregelen is het nog niet gekomen, laten we dat eerst maar eens afwachten. Pas bij een onvoorwaardelijk pleiten voor volledige afschaffing van de HRA is er reden om licht enthousiast te worden.
Het is beter dan de PVV; "Wij gaan ons uiterste best doen om de HR te beschermen!!"

Iets is beter dan niet toch?
pi_78236803
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef Your_honor het volgende:
Iets is beter dan niet toch?
Als het enige punt waar de politiek zich mee bezig zou houden de HRA zou zijn, helaas zijn er nog veel meer andere terreinen waar de politiek zich mee bezig houdt, dus een stem voor de PvdA heeft ook gevolgen voor andere terreinen, daarom ga ik geen PvdA stemmen.
pi_78237063
PvdA wordt het in ieder geval niet.
You dream it, I live it.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:09:20 #239
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78237253
Natuurlijk wordt het VVD. Of een andere partij die mijn goedkeuring kan wegdragen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_78237256
quote:
PvdA draait niet meer dan andere partijen, en alsnog beter dan een stem op de PVV wat mij betreft.
pi_78237376
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:09 schreef IHVK het volgende:
PvdA draait niet meer dan andere partijen
Dat weet ik niet, maar het is een beetje raar om te gaan roepen dat de PvdA niet meer draait. Dat is veel te optimistisch, een zwaluw maakt nog geen zomer.
quote:
en alsnog beter dan een stem op de PVV wat mij betreft.
Ik vind een stem op de PvdA even slecht.
pi_78237458
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

PvdA draait niet meer dan andere partijen, en alsnog beter dan een stem op de PVV wat mij betreft.
Ik denk dat draaien in de politiek niet anders kan wanneer je met verschillende meningen hebt te maken, en je samen tot een besluit moet komen.

PVDA hoort niet tot mijn keuze. net als de PVV.

Eigenlijk is er geen partij meer waar ik mij in kan vinden. Niemand maakt waar wat ze beloven. Ik merk elke keer weer dat ik minder kan doen voor het geld wat hier door werken binnenkomt. Gezondheidszorg gaat achteruit in vergelijking van een tien jaar geleden etc. Ouderen worden geholpen in tijd. Poep je nog een keer of heb je diaree? Vanavond ben je weer aan de beurt, want je minuten zorg heb je verbruikt. etc etc
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_78238452
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk dat draaien in de politiek niet anders kan wanneer je met verschillende meningen hebt te maken, en je samen tot een besluit moet komen.

PVDA hoort niet tot mijn keuze. net als de de PVV

Eigenlijk is er geen partij meer waar ik mij in kan vinden. Niemand maakt waar wat ze beloven. Ik merk elke keer weer dat ik minder kan doen voor het geld wat hier door werken binnenkomt. Gezondheidszorg gaat achteruit in vergelijking van een tien jaar geleden etc. Ouderen worden geholpen in tijd. Poep je nog een keer of heb je diaree? Vanavond ben je weer aan de beurt, want je minuten zorg heb je verbruikt. etc etc
Klinkt als SP standpunten in mijn oren.
pi_78238513
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar het is een beetje raar om te gaan roepen dat de PvdA niet meer draait. Dat is veel te optimistisch, een zwaluw maakt nog geen zomer.
Wat ik dan weer bedoel is, het gedraai argument is sowieso nooit echt een goed argument geweest tegen de PvdA. Het is iets wat alle politieke partijen doen, en iets wat ik sowieso meer bij het CDA zie. (Wat natuurlijk een echte centrumpartij is)
quote:
Ik vind een stem op de PvdA even slecht.
Dat kan, maar daarin verschillen wij dan van mening.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:44:24 #245
80382 manny
30 is best veel
pi_78238542
check. ik vermoed dat ik voor pvda ga, maar hou me hart vast voor alle voetbalkantinepraat partijen aan linker en rechterzijde.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_78238569
quote:

Alles is geoorloofd om het CDA maar weer niet de grootste te laten worden.
pi_78238631
Mensen die het in hun hoofd halen pvda te stemmen moet je het stemrecht ontnemen.
pi_78238724
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef 16meter het volgende:
Mensen die het in hun hoofd halen pvda te stemmen moet je het stemrecht ontnemen.
Omdat jij het er niet mee eens bent?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_78238777
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat jij het er niet mee eens bent?
Nederland gaat er kapot aan
You dream it, I live it.
pi_78238821
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:50 schreef Meddo het volgende:

[..]

Nederland gaat er kapot aan
Jij houdt kennelijk niet van linkse hobbies?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')