Speed en cokequote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:45 schreef JAM het volgende:
KOM OP VERDOMME! VALLEN NU, VALLEN!
Het kan niet lang meer duren. Als wij, jonge, gezonde jongens en meisjes er al tabak van hebben en naar bed willen, hoe moeten die vijftigjarige alcoholisten er dan wel niet over denken?
Wat een slechte humor zo laat op de avond...ik schrok van die plaatjes...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:45 schreef Jeroen_L het volgende:
Straks bij RTL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat zei je een half uur geleden, toen we in topic nr. #2 zaten ook al
Halsema gaat iets te snel door die fles wijn volgens mijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:46 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
Alle nare dingen die ik zo-even over Monasch zei, neem ik terug
Ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:46 schreef pinguin92 het volgende:
stop met die foto's van eten, zo krijg ik alleen maar honger
quote:
Gelijk heb je. Had ik die zelfbeheersing maar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:42 schreef Stali het volgende:
Gvd. Ik haak af en lees het morgen wel.
Trusten voor later diehards..
Jan de Hoop neemt het zometeen gewoon over.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:45 schreef DaverzNL het volgende:
Toch zijn het bikkels bij RTL, gewoon stug doorgaan.
En voor de trouwe fokkersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Respect voor de RTL, en alle journalisten.
Morgen(eigenlijk vandaag) zitten we al in 50+quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:47 schreef Stali het volgende:
Toch even tvp. Gewoon voor morgen want ze kunnen in Den Haag allemaal doodvallen w.m.b.
Nee, dat zijn gewoon ramptoeristen die toch niets beters te doen hadden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En voor de trouwe fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |