;')!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:43 schreef Dynd het volgende:
Nummer 36 alweer, in topic 25 zou het zeker gebeuren binnen de volgende twee topics.![]()
![]()
![]()
Maar op een forum zitten allemaal nutteloze mensen die niets meer dan jij weten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom vinden al die mensen trouwens dat Twitter het idee geeft dat je met heel veel mensen ergens naar kijkt? Een forum vind ik echt veel leuker. Je hoeft niet gericht te reageren en je hoeft niet moeilijk te doen met max aantal tekens....
Dat zei je een half uur geleden, toen we in topic nr. #2 zaten ook alquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:44 schreef larry91 het volgende:
Nou na dit topic ga ik echt slapen...
ik ook, alweer....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:44 schreef larry91 het volgende:
Nou na dit topic ga ik echt slapen...
denk dat arninkof bijna dood neervielquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:45 schreef DaverzNL het volgende:
Toch zijn het bikkels bij RTL, gewoon stug doorgaan.
Ik reageerde eigenlijk nog op Maurice de Hond die dat zei.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar op een forum zitten allemaal nutteloze mensen die niets meer dan jij weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |