Heu? Dat hoor ik niet hoor. Ik hoor ze maar steeds over Obama en de G20. Wmb non argumenten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
De situatie in Uruzgan is anders
Zit je op 45. Succes Agnes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kant: Pechtold is een rechtse rakker. D66 wil af van studiefinanciering. Bij coalitievorming het liefst SP, PVDA, en GroenLinks en dan zien we wel wie er verder nog meedoet.
Dat zal niet gaan gebeurenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Resistor het volgende:
Linkse regering *ril*
Ik kan best voor mijzelf zorgen.
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
De nazi's hadden wel geweten hoe je die Taliban aan moet pakken.
Zweeds model?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Blinker het volgende:
Ik ben wel voor de afschaffing van de studiefinanciering, maar dan wel aan de hand van een Zweeds model.
Klummie, vanuit Uruzgan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
De situatie in Uruzgan is anders
Daar past mijn lul nog maar net tussen.. Damn.quote:
VS was gisteren ook. Nu is Tsjechië - Letland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef OeJ het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte!
De VS moet geloof ik, hè?
Gisteren was Canada ook leuk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar past mij lul nog maar net tussen.. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |