ik ook trusten!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef patrickpsv het volgende:
ik geloof het wel, ik ga lekker slapen.
trusten iedereen
Ik heb het niet alleen over NL.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hoezo 123, het is al jaren terug besloten.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:30 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Nu alleen nog Carolien Tensen erbij die zegt: "Laten we kijken naar de deur."
trustequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef patrickpsv het volgende:
ik geloof het wel, ik ga lekker slapen.
trusten iedereen
Eens. Het had hen meer gesierd als ze zouden draaien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het een verbijsterende vertoning, vooral van de PvdA, die krampachtig vasthoudt aan een verkiezingsbelofte die jaren geleden is gedaan.
''Ja''quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Zal het kabinet vallen voor 06:00, 20-02-2010?
Ja: 1.50
Nee: 2.50
Wie zet in?
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
zal iedereen volgend jaar hetzelfde zeggen over canada als die in 2011 weggaan?
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
zal iedereen volgend jaar hetzelfde zeggen over canada als die in 2011 weggaan?
We hebben het wel over de PvdA hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het een verbijsterende vertoning, vooral van de PvdA, die krampachtig vasthoudt aan een verkiezingsbelofte die jaren geleden is gedaan. Je moet beslissen op basis van huidige argumenten, niet op basis van "beloftes" die een paar jaar geleden zijn gedaan. Er zijn bovendien wel meer beloftes gebroken. En belangrijker: de PvdA had wel op belangrijker punten een "buit" kunnen binnenhalen, zoals de AOW of HRA.
Ik vind het PvdA-standpunt beschamend en ook schadelijk voor Nederland. En slecht voor de Nederlandse politiek, want ik verwacht van politici dat ze hun standpunten herzien wanneer de situatie daartoe aanleiding geeft.
O O Den Haag, rare lui, daar in die kamer!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef Jeroen_L het volgende:
Je gaat bijna uit wanhoop een nummer schrijven en dat te gaan zingen op het Binnenhof.
Welke situatie is dan anders? Dat Obama opeens president is in de VS? Dat er een vergadering is van de G20?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:31 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het PvdA-standpunt beschamend en ook schadelijk voor Nederland. En slecht voor de Nederlandse politiek, want ik verwacht van politici dat ze hun standpunten herzien wanneer de situatie daartoe aanleiding geeft.
Ik word al bang bij de gedachte.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kant: Pechtold is een rechtse rakker. D66 wil af van studiefinanciering. Bij coalitievorming het liefst SP, PVDA, en GroenLinks en dan zien we wel wie er verder nog meedoet.
Ja aan de aow zou ook niet getornd worden volgens Bosquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hoezo 123, het is al jaren terug besloten.
Grotequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kant: Pechtold is een rechtse rakker. D66 wil af van studiefinanciering. Bij coalitievorming het liefst SP, PVDA, en GroenLinks en dan zien we wel wie er verder nog meedoet.
Word een gezellige boel in Nederland dan idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik word al bang bij de gedachte.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef venomsnake het volgende:
"Alexander Pechtold is natuurlijk een rechtse rakker."
De situatie in Uruzgan is andersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Welke situatie is dan anders? Dat Obama opeens president is in de VS? Dat er een vergadering is van de G20?
& volgens Balkenende, vergeet dat nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja aan de aow zou ook niet getornd worden volgens Bos
quote:layladejong Waarde twittervrienden/politiekeramptoeristen/aasgieren - ik verkas naar binnen en gaat de tv aanschouwen, Twas leuk!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Blinker het volgende:
Ik ben wel voor de afschaffing van de studiefinanciering, maar dan wel aan de hand van een Zweeds model.
Heu? Dat hoor ik niet hoor. Ik hoor ze maar steeds over Obama en de G20. Wmb non argumenten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
De situatie in Uruzgan is anders
Zit je op 45. Succes Agnes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat zal niet gaan gebeurenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Resistor het volgende:
Linkse regering *ril*
Ik kan best voor mijzelf zorgen.
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
De nazi's hadden wel geweten hoe je die Taliban aan moet pakken.
Zweeds model?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:34 schreef Blinker het volgende:
Ik ben wel voor de afschaffing van de studiefinanciering, maar dan wel aan de hand van een Zweeds model.
Klummie, vanuit Uruzgan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
De situatie in Uruzgan is anders
Daar past mijn lul nog maar net tussen.. Damn.quote:
VS was gisteren ook. Nu is Tsjechië - Letland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef OeJ het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte!
De VS moet geloof ik, hè?
Gisteren was Canada ook leuk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar past mij lul nog maar net tussen.. Damn.
correct, daarom vind ik de houding van Bos bezopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
& volgens Balkenende, vergeet dat niet
Ik weet niet wat de motieven van de PvdA zijn om zich op deze manier op te stellen. Electoraal gewin? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. De beeldvorming rondom dit Nederlandse besluit zal heel negatief zijn. Bij mij persoonlijk, als iemand die in 2006 PvdA stemde, ook. Mijn stem zijn ze kwijt (waren ze trouwens al), in plaats van dat ze die terugverdienen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef Sachertorte het volgende:
We hebben het wel over de PvdA he. Kneuzenkermis
![]()
Kom op, iedere vent zou dat doen.quote:
Gratis zendtijd voor de SP op RTL, idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:36 schreef Omnifacer het volgende:
Ondanks dat het na half 2 is profiteert SP nog even van wat free publicity bij ome Fritsie
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef TheArt het volgende:
1-0 Tsjechië, schitterende goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |