Ik ben ook bezig hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen heeft gezopen vanavond
Ben aan gort?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef leukvoorlater het volgende:
Die @fritswester is ook gewoon beter dan wie dan ook bij de #NOS #deval
# @NilsVanArnhem vind je t gek ben aan gort less than 20 seconds ago from Tweets60 in reply to NilsVanArnhem
RTL. Altijd RTL.quote:
De auto's staan al klaar. In de wageh!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef VatosLoco het volgende:
Clown Bossie en Acrobaat Balkiaan
[ afbeelding ]
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dit was het dan alweer![]()
Alweer jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef VatosLoco het volgende:
Clown Bossie en Acrobaat Balkiaan
[ afbeelding ]
Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, dit was het dan alweer![]()
Nope, sorry. Durf niet de link te openen... Krijg ik weer een Quicktime die gaat laden, etc...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, de directe link? Want die opent de pagina en dat gaat weer niet goed
# @NilsVanArnhem vind je t gek ben aan gort 1 minutes ago from Tweets60 in reply to NilsVanArnhemquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:35 schreef larry91 het volgende:
Frits Wester begint ook met dubbele tong te praten. Op zn tafeltje uit het zicht van de camera staan waarschijnlijk genoeg alcoholische versnaperingen
iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:40 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ben aan het wachten op de anti-climax
Een vriendin van mij staat daar ook al uren in de kouquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is 'paraatheid' bij de journalisten, komt er iemand?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |